❝...Hazine Odası...❞
✠
𝕳epimiz öylece etrafa bakıyorduk cair paravel'e ne olmuştu böyle?
"yani bunu nereden çıkardın anna. burası yüzyıllardır harabe halinde bak. kapıların dibindeki şu büyük ağaçlara baksana. şu taşlara bak yüzyıllar önce terk edilmiş olduğunu herkes anlayabilir." dedi edmund zekasını kullanarak. edmund'a döndüm.
"biliyorum" dedim ve devam ettim "sorun da işte burada ya. ancak bunu bir an için unutalım cair paravel'e ne olduğunu bilemeyiz ama şunu biliyorum ki burası cair paravel. birincisi; bak şuraya burası büyük salon. sadecebunu bir anlığına çatısı olduğunu ve yerde çimenler yerine renkli bir zemin olduğunu düşünün" dedim kimseden ses çıkmayınca devam ettim. "ikincisi; kalenin kuyusu tamda bizim kuyumuzun olduğu yede büyük salonun biraz güneyinde ve tastamam aynı şekil ve büyüklükte." dedim yine kimseden ses çıkmadı. bende devam ettim. "üçüncüsü; susan az önce bizim satranç taşlarımızdan birini buldu. sizi bilmem ama ben satranç takımımızın parçalarını gayet iyi hatırlıyorum." hala kimseden ses çıkmıyordu. "dördüncüsü; calormen kralı'nın elçileri gelmeden bir gün önce cair paravel'in kuzey kapısının dışına ağaç diktiğimizi hatırlamıyormusunuz?" dedim ellerimi iki yana açarak.
"hatırlıyorum, hatırlıyorum!" dedi lucy ellerini çırptı
"bir şey var" dedi peter ayağa kalkarak
"eğer burası cair paravel ise salonun bu tarafında bir kapı olması gerekir. hazina odasına giden kapı" peter kapının olması gereken yerde durdu ve önünddeki sarmaşıkları elleriyle çekti."kapı gibi birşey bulabildin mi peter?" dedi susan ve o da peter yanına doğru ilerledi. peter kendi çapında beya gömleğinden bir parça komartarak elindeki uzun ince oduna sardı.
"yanınızda kibrit filan yoktur değil mi?"diye sordu peter ve elindeki oduna bağlanmış gömlek parçasını gösterdi. edmund o arada çantasını açtı ve çantanın minik cepinden gümüş yeni aldığı feneri gösterdi. "bu iş görür mü?" dedi edmund peter ona gülerek elindeki sopayı attı ve feneri eline aldı. "Bunu daha erken söyleyebilirdin" dedi peter ve güldü. hepimiz kıkırdarken peter sarmasıkların arasındaki tahta kolu kolaylıkla parçaladı ve kapıdan içeri girdi.
Peter kapıdan geçerek eski otlarla kaplanmış merdivenlerden teker teker indik merdivenlerden inerken birden karşımızda demir telli bir kapıçıktı. Peter kolaylıkla iterek demir kapıyı açtı. Hepimiz tek tek girerken ben en son girdim karşımda tahmin ettiğimiz gibi hazine odası vardı. Yan yana dizilmiş tozlu sandıklara baktım benim ki hatırladığım gibi Peter'ın yanındaki sandıktı, hızla sandığın yanına giderek tozlanmış kapağı açtım ve sandığın içine baktım en üste zümrüt yeşili elbisemi gördüğümde gülümsedim ve elbisemi sandığımın köşesine koydum. Ve sandığı karıştırmaya devam ettim elime yayın ipi geldiğinde hızla köşeden çıkardım ve iplerine baktım hiçbir şey eskimemişti yine eskisi gibi yepyeniydi okları ve yayı, kenara koyarak sabahtan beridir aradığım hançerimi elime aldım ve parlayan keskin tarafına baktım hançeri sol elimde tutarak diğer. Hançerimi aradım. Neredeyse tüm sandığı boşaltmıştım, ama hançerini bulamamıştım. Susanın endişeli sesi ile ona döndüm.
"Borum burada yok!" Dediği an hançerini gösterdim. Ve bağırdım "Benimde hançerim kayıp!"
Edmund hızla elimdeki hançeri gösterdiği an göz devirdim.
"Hatırlarsanız iki tane hançerim vardı ya." Dedim Edmund anlamış kafasını salladı.
"İkinizinde eşyalarınız yok acaba ne oldu?-"
Demiştiki Edmund'unsözünü keserek susan'a baktım."Beyaz geyik avlamaya gittiğimizde dalları kesmek için hançeri kullanmıştım, belliki bir yerde bırakmışım susan ise borusunu eyerinde bırakmıştı hatırlıyorum" dedim susan başıyla onayladı "en azından yayım burada" dedi susan, bende hançerimi gösterdim " benimde hançerlerimden biri hala bende" dedim, elime sandığın köşesine koyduğum zümrüt yeşili elbisemi aldım.
♔︎♔︎♔︎
♔︎♔︎♔︎
Bölüm nasıldı?
Kitabın büyük ihtimalle 15. Bölümde filan biteceğini düşünüyorum. Kitap bittiğinde kesinlikle 2. Sezon yapacağım. Şey soracağım. Eğer 2. Sezon yapaysam(ki yapacağım) bu kitaptan mı devam edeyim? yoksa başka bir kitap yayınlayıp adını filan mı değiştirim?
Dianna'yı caspian ile tanıştırmayı büyük gözle bekliyorum. Şu nu şöyleyeyim bu kitapta pek dianna ve caspian aşkına rastlamayacaksınuz çünkü aşkları 2. Sezonda başlayacak. (2. Sezon o yüzden mükemmel olacak hemen 2. Sezona geçmek istiyorum.)
Bölümü oylamayı, konuşma balonlarına dokunup fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın. Ne kadar yorum o kadar sevinen ben.
︎♔︎♔︎♔︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐋𝐄𝐂𝐇𝐀𝐙𝐎 ,❪ caspian ❫ ✔︎
Fanfic(. . . ⏳ ) ━━ . ❪ 𝔣𝔩𝔢𝔠𝔥𝔞𝔷𝔬 ❫ ❛ bu bir veda mı? ❜ ⚔️ , Narnia halkının krallarına ve kraliçelerine ihtiyaçları vardı. ❒ ━ CASPIAN X ...