meraba arkadaşlar bilgisayar bazı şeyleri açmıyodu o yüzden de yazamadım pardon.
_________martinadan__________
j: tini bak biliyorum ama seni unutamıyorum yapamıyorum öyle demek istemedim özür dilerim. ama pabloyla gezenlere hep öyle denir çünkü pablo o iyi biri değil badboy gibi.
t:bana açıklama yapmak zorunda değilsin jorge çünkü ben senin hiç bişeyinim sende benim için öylesin artık.
j: peki tini seni zorlamıycam ama şunu bil seni çok seviyorum eğer senin için hiç birşeysem eğer bunu gözümün içine bakara söyle.dedi nasıl yapcam ya onu hala seviyorum . öff tini öff napcan şimdi yaaa. neyse artık ona bakıyomuş gibi yaparak karşıya bakıp söliyiym bari.
t: sen benim hiç bişeyimsin jorge. acaba anladımı ona bakmadığımı karşıya baktığımı ya anladıysa naparım bide gülüyo ya çok tatlı gamzeleri var hem.. öf tini ne saçmalıyon anladı tabi.
j:tini benim anlımda safmı yazıyo bana bakmadın direk karşıya baktın demekki beni halan daha seviyosun gözümün içine bakıp söyleyemediğine göre.
t:hayır bikere seni sevmiyorum tamammı?... eyvah çok sinirlendi çünkü bunu gözünün içine bakarak söyledim. napcam eyvahh kapımı çarpıp çıktı odamdan öküz ya resmen belki kapı kırılır diye düşünür insan öf tini nelerle uğraşıyosun ya şuanda sen jorgeye yalan söyledin öfff öööffff.
&& ====&&====&&
t: naber çocuklar
r:iyi kardeşim
t: noldu rugu konuşmaktan vazmı geçtin
r: evet biraz yoruldum yarın devam etcem de şey ettim
t:: he yedim bende neyse ee siz ne yapıyorsunuz..
j: gördüğün gibi tv izliyoruz. bunu söylerken televizyona bakarak ve soğuk kalın bi sesle söylemişti. ya acaba açıklasammı onu sevdiğimi ama bana çok kötü söz etti biraz çeksin bakalım.
m: tini iyimisin arkadaşım huhu dünyadan tiniye
L:yok ya daldı bu neye daldı acaba
t: yok canım hem dalga geçmeyin
j: boşver uğraşmayın kızlar arkadaşlıktanda anlamıyo.
m: jorgecim canım kardeşim iyimisin niye kıza ters cevaplar veriyosun.
d: aynen be abi niye tiniye ters davranıyon..................
yine yorum isterim kankilerim iyi günler bye..