Bölüm 3

452 16 4
                                    

j:lütfen bırakma beni tini lütfen herşeyi açıklayabilirim.

t:neyi açıklıyacaksan çabuk açıkla.

j:stephieden ayrılmıştım ama o bunu kabullenmedi lütfen tini .

t:bilemiyorum jorge yapamam malesef görüşürüz.....

______________ 1 ay sonra_________

martina

jorgeyi çok özledim erkeklerin sölediklerine göre çok değişmiş yani bara gider falan olmuş ama bu şekilde amerikada nasıl okuyacak . amerikaya gitmeye 1 hafta var  en iyisi jorgeyi bulmak.

m:nereye gidiyorsun tini

t:biraz işim var bu arada rugu nerde biliyomusun.

m:bilmem herhalde erkeklerledir.

t:tamam saol mechi

m: bişey değil.tini ruguyu telefonla arar.

___________tini ve rugunun tl konuşması.______________

r:efendim tini

t:rugu jorge nerde biliyomusun

r:herhalde bara gitti ne oldu

t:hiç ölesine sordum nese byby

r:byby

__________tel sonu___________


öff  jorgeya neredesin.öfffff

__________20dk sonra_________

Zor da olsa bulabildim sokağı. Heryerde içki içen yiyişen ya da sallana sallana yürüyen insanlar var. Iyyy burada nasıl vakit geçiriyorlar böyle midem kalktı. 

“Hey güzelim işin var mı ?” Bunu bana mı dedi ? Sakin ol Violetta cevap vermessen gider herhalde. 
“Sana diyorum güzelim.” Dedi ve kolumdan çekiştirmeye başladı ıyyy leş gibi içki kokuyor.
“Ya bıraksana beni manyak mısın ?”
“Nazlanmasana görende ilk defa yapıyorsun zanneder.”
“Ya ne saçmalıyorsun bıraksana beni.”
Öküz gibiydi. Kolumu öyle bir sıkıyor ki manyak sarhoş pislik. Beni duvara yapıştırdı. Sonra biranda elini elimden çekti. Neler olduğunu görmiyordum çünkü gözlerimi kapatmıştım. Açtığımda ise birisi dövüyordu onu. Döven kişinin arkası bana dönüktü. Yüzünü bana çevirdiğinde çok ama çok şaşırdım çünkü karşımda jorge ’du. jorge…jorge…jorge… Hani öküz olan ve benden nefret eden varya o… Benden nefret ediyor ama beni yinede kurtardı nasıl birisi bu böyle….
Az önceki sarhoş adamın tuttuğu kolumdan tutup beni ayağa kaldırdı sonrada sürüklemeye başladı tabi bunu yaparken bir yandanda bağırıyordu…
“Senin burada ne işin var ? Hemde bu kıyafetle ne geziyorsun burada canına mı susadın sen ya ben olmasaydım sana neler yapacağını biliyor musun ? Tanrım beni deli ediyorsun tini  !! Tanrı Aşkına ne demeye gece gece çıktın evden hemde bu kıyafetle …” Sanırım jorge  az önce hayatındaki en uzun konuşmayı yaptı hemde durmadan şaşkınım.
“Ş-Şey ben yeni şey eve gidiyordum yolu şaşırdım.”
“Hiç iyi bir yalancı değilsin tini” Yanından geçtiğimiz herkes öküzün trene baktığı gibi bize bakıyordu..
“Şey bunlar niye bize bakıyor ?”
“Neden acaba ?? Sakın kısacık bi şort giydiğin için olmasın?” Dedi iğneleyici bir şekilde.. Aslında haklı salak tini böyle yere kısacık şortla gelinir mi ???
Ertesi Gün
Sabah kalktığımda kolum mosmordu. E tabi iki tane ayı tarafından neredeyse koparılıyordu….
Bugün güzel birgün olacak çünkü benim canım Francesca’m benim gittiğim okula gelecek ama bugün ayrıca birazda kötü birgün çünkü okulda artık forma giyilmeye başlandı ve rengi lacivert !!! Mor olsaydı olmaz mıydı sanki !!
Lacivert etegiğimi üzerine beyaz gömleğimi lacivert kravatımı ve üzerine lacivert V yakamı giydim. Saçlarımı düzleştirip tepeden at kuyruğu yaptım. Çok hoş oldum cidden  Bu forma bana yakıştı. Eteğim dizimin tam 3 cm yukarısında ama olsun bişe olmaz. 
15 Dakika Sonra
Francesca ile okulun kapısının önüne geldik tam o sırada önde Leon sinirle çıktı. Arkadan ise Marco ve Federico gidiyordu. Federico’yu kolundan tuttum ve "jorge’a ne oldu nereye gidiyor öyle ?”
“Dün sen jorge’un yanında görenler sana laf atmışlar Leon onları dövmeye gidiyor.” Dedi ve kolunu çekip gitti.jorge  benim için birini dövecek öyle mi ? Olmaz buna izin veremem.
“lodo sen okula gir ben geliyorum.”
Dedim ve onların ardından koşmaya başladım o sokağa girdiğimde herkes arka tarafa koşuyordu. Bende onlar gibi arka tarafa gittim. Bir daire oluşturmuş inlar ve içinde bir çocuğun üzerinde delice yumruğunu vuran Leon !! Hemen dairenin içine girdim. Leon bir yumruk daha atacağı sırada kolunu tuttum ve
“jorge dur”
“Senin ne işin var burada Git buradan !”
“jorge  lütfen bırak gidelim buradan lütfen jorge  adamın üzerinden kalktı. Çok şaşırdım sadece ben değil herkes çok şaşırmıştı.
 beni yine aynı kolumdan tutup herkesin içinde bağırdı.
“Bu kız benim anladınız mı ? Sadece benim… Ona yaklaşan veya tek bir kelime kötü söz söyleni şu yerde yatan pislikten daha kötü hale çeviririm anladınız mı ?” Herkes kafasını salladı.jorge beni kolumdan çekerek dışarı çıkarı ve duvara yapıştırdı.
“Bundan sonra kısa giyinmek yok benim haricimde hiçbir erkekle görüşmekde yok !” Tanrı aşkına ne saçmalıyor bu!
“Sen ne dediğini farkında mısın neden bu dediklerini yapacak mışım ben ?”
“Çünkü sen bundan sonra benimsin sadece benim…”
“Ben kimsenin değilim anladın mı ?”
“Bana bak az önce ne yaptığımı görmedin mi sırf sen dedin diye bir adamı dövmeyi bıraktım. Senin için birini dövdüm. Ben jorge blanco  ilk defa bir kıza değer verip onun için birini dövdüm… Şimdi seni başka erkeklerle görürlerse ne olacak benim seni bıraktığımı düşünüp sana iğrenç şeyler yapacaklar… O yüzden kes sesini artık senin bir şey demeye hakkın yok sen tüm hakkını dün gece buraya gelerek kaybettin zaten. Artık benim dediklerimi yapacaksın… Sen bundan sonra Benimsin sadece ve sadece BENİM !!!!”

arkadaşlar nasıl olmuş 5 vote gelirse ve 5 yorumda yeni bölüm gelir ;)

JortiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin