1. bölüm

733 17 1
                                    

merhaba arkadaşlar ben tini şuanda ne yaptığımı sorarsanız  gösteri yapacağımız yere prova yapmak için geldik.Ama ben ne yapıyorum sizce kardeşimi sinirlendiriyorum yani dalga geçiyorum.ruguyla uğraşmak çok eğlenceli.neyse bugün babamın en yakın arkadaşı gelcekmiş ismi luke blancomu neymiş oğluda benim gibi ünlü ama benden biraz daha fazla ünlüymüş neyse benim şimdiki işim ruguyla uğraşmak.

R:ya tini insanı sinirlendirme çok kötü olur biliyosun.

T:evet rugucum ama napıyım seninle uğraşmak çok güzel sarıyo.

Lodovica( tinin en yakın arkdaşı kısaca lodo):hadi ama rugu itiraf et sende merak ediyosun.

Canderella(cande):evet rugu en iyi arkadaşımın kardeşisin seni tanımıycakmı hem bizde senin kaç yıllık arkadaşınız tanımıyormuyuz yani.

Xabiani:evet rugu haklı cande.

Samuel:yani rugu herkes haklı.o sırada luke blanco ve oğluyla kızı  gelir. 

German:tini rugu ve çocuklar gelin misafirlerimiz geldi.

T:hoş geldiniz bayım.

R:hoş geldiniz efendim.

herkes : hoş geldiniz.

g:tini rugu bu bahsettiğim en yakın arkadaşım ve bunlarda çocukları.

Luke: meraba çocuklar ben luke ve bu kızım mechi ile jorge.

herkes: tanıştığımıza sevindik.

mechi ve jorge : bizde :) o sırada jorge tiniye aşık olmuştur ve tinide  jorgeye. ikide bir birbirlerine bakarlar ve tini gözünü kaçırır..

_______Martina'dan__________________

oha çocuğa bak çok yakışıklı o gamzeler o yemyeşil gözler ay çok tatlı . neyse tini şimdi bunlar önemli değil şimdi arkadaşlarınla birlikte sohpet etme sırası.

t:ee nabersiniz 

m:iyiyiz sen

t:bende iyiyim 

r:bu arada bende tinin kardeşi rugu

j:tanıştımıza memnun olduk.

tini ve rugu :bizde :)

tini: neyse kardeşim sana bişi diyebilirmiyim şu deminki konu ile ilgili mechide varken.

rugu: neyi kardeşim (jorgeyle mechiye gülümseyerek bakar ama tiniye yaklaşıpta  söler)

herkes: ahahahahha rugu bilmiyomuş gibi yapma.

m:neyi söliyecek ki

j:evet merak ettik neyi söliyecek.

tini:şeyi abim senin fotolarına bakmış gelip bize sö- (bu sırada rugu lafını keser)

rugu:hayır tini sölemiyceksin.

t:kardeşim yarısını söledim zaten sölmiş sayıldım ben devam ediyim en iyisi.

r:hyr etmiyceksin.

t: evet edicem. heh nerde kalmıştık hıh hatırladım mechi abim seni çok beğenmiş kısacası.

r:tiniiiiiiiiiiiiiiiiii yandım kızım sennn... 

t:neyse arkadaşlar ben kaçar hadi size eyvallah ( der ve rugudan kaçar ruguda peşinden kovalar ve herkes gülmeye başlar.)

herkes: ahahahahahaha.... (ve tini ile rugu böle devam ederken tini arkadaşlarının yanına gelir ve şöyle söler.)

t: beni kurtarın.

l:baksana tini şimdi birisi sahneye çıkacaktı sende peruk falan gibip onun yerine geçip sölesene şarkıyı hem ruguda anlamaz.

tini: çok saol lodocum.

lodo:her zaman :D

herkes: evet biz her zaman sana yardım ederiz. ( tini gider ve rugu gelir herkese sorar herkeste bilmiyoruz diyince tiniyi aramaya başlar. o sıradada tini mor omuza kadar gelen bir peruk takar makyaş yapıp siyah gömlek giyer ve beyaz kravat takıpı altında siyah etek giyer ve gömleğini eteğinin içine koyar ve şarkıya başlarrr ama sesi kendi sesi değildir sadece palyback yapıodur rugu anlamsın diye......)

evet arkadaşlar nasıl olmuş sizce bu arada tinin söylediği şarkı medyada ve shakiranın giydiği kıyafette içinde videonun yani orda siyah gömlek beyaz kıravat ve siyah etekli olan kıyafet zaten görürsünüz hepinize iyi akşamlar hepinizi öpüyorum  :*

JortiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin