________________Martinadan________________
j: sanane diego seni ilgilendirmez diyip çocuğu tersledi (arkadaşım BraSalduz saolsun o fikir verdi teşekkür ederim.)resmen hayır kardeşim bi sorunun varsa niye herkese patlıyon gel bana patla çünkü ikimizin sorunu ve hemen gitti işte kendini belli etti öküz egoist.
r: noluyo buna ya .
m: bende bilmiyorum canım.
l: sen biliyomusun tini
t: şey aslında evet.
c: peki ne oldu niye böyle.
s:aynen hiç böyle değildi bu.
f: çocuklar bi susunda tini anlatsın.
a:evet tini seni dinliyoruz .
herkes: hadi söylesene be kadın. hepsi aynı anda söylediler bu kadar merak olmaz arkadaşım ya
t:arkadaşlar şimdi .................................(hepsini anlatır.) hepsi şaşırır ve ikisinide barıştırmak isterler bu yüzden oyun oynarlar(bu fikirde yardımcı olan arkadaşım BraSalduz'undur.). oyun şudur.
tiniyi ve jorgeyi ikna edip karaoke bara getirip ışıkları kapatıp ikisinde birbirlerine itecekler ve ikiside birleşip düşecekler ve sonra herkes serenat yapcak.
_____________şimdiki zaman_____________
samu nico facu rugu jorgenin yanına gider ve kızlarda tinin yanına giderler ve planı uygularlar ve ikisinide bara getirmeyi başarırlar ve ikiside birbirinin geleceğini bilmezler ve planda olduğu gibi elektrikleri keserler ve birbirlerine doğru iterler yere düşerler altta jorge ve üstünde ise............. vardır.
arkadaşlar sizce tinimi yoksa başkasımı tahminlerinizi yorumda bekliyorum ;)