Bölüm 7

309 11 1
                                    

jorgenin üstüne düşen yanlıklıkla rugu olmuştur ve herkes gülmeye başlamıştır ama bi yandanda planları işlememiştir bu yüzdende üzülürler.

________________Martinadan____________

rugu jorgenin üstüne düştü herkes gülüyodu ama bense içimden şöyle geçirdim 'keşke düşen ben olsaydım belki işe yarardı diye' ama bende şans olsa zaten dünyalar benim olur. bi dakika şu karşıdakiler  bella thorne zendaya taylor swift demi lovato justin bieber ross lynch zayn malik ross'un kardeşi riker rydel lynch ryland lynch değilmi? yuh ya bize doğru geliyolar yuh.

ross:mrb arkadaşlar

biz: mrb

zendaya:niye şaşkın şaşkın bize bakıyosunuz

t: şey sizi görünce sevinçten şaşırdıkda 

bella: şaşıracak ne varki bizde sizin gibi ünlüyüz.

lodo:yok siz bizden daha ünlüsünüz ayy ya şuanda ünlüler burda çığlık atabilirim.

die:tmm lodocuğum bizde sevindik ama senin gibi yapmıyoruz.

lodo: çünkü kızlar çığlık atar erkekler değil die öğrensen iyi edersin arkadaşım ;)

herkes ünlülerde dahil: hahahhahhahha..... gülerler.

ross: mrb tini değilmi ismin bu arada çok tatlı şirin ve çok güzel bir kızsın .

jorge: hössst yavaş gel.

t:teşekkürler. jorge merak etme canım sadece arkadaşcadır  yoksa değil 

ro:evet arkadaşca

riker: bu arada mercedes çok güzelsin

m:tşkkür ederim riker ama mechide diyebilirsin 

rugu: dur oğlum ne diye kıza yavşıyon la sen  

hep birlikte güle eğlene eve gelirler ve tini çok içmiştir  ve jorgede birlikte şarkı söyleye söyleye ve gelirler bu yüzden sonra jorge   tiniyi bir anda öper tinide sarhoş olduğundan kafası yerinde değil ve bu yüzdennnn......

arkadaşlar kısa oldu özür dilerim ama işimiz vardı bende pc'yi açasıya kadar telden yazdın teliminde şarjım bitmek üzereydi ve  yorumlarımız çok az nerdeyse hiç gelmiyo gibi bu yüzden ya final ya  yaza kadar yazmam yada vaktim bol oldukça yazarım siz yazın ve eğer 3 yorum 5 vote gelirse hemen yazarım yani belki yorum ve vote gedikten sonra işim olursa ertesi gün yazarım iyi günler :)

JortiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin