No me preguntes mas por mi
Si ya sabes cual es la respuesta
Desde el momento en que te vi
Se a lo que voy
Yo me propongo ser de ti
una victima casi perfecta
Yo me propongo ser de ti
un volcano
Y el amor tal vez es un (dunno)
Y asi como ves estoy liberada
Sera cuestion de suerte
Y creo que empiezo a entender (despacio, despacio)
Nos deseabamos desde antes de nacer (te siento, te siento, te sientes…)
Tengo el presentimiento que empieza la accion (adentro, adentro…)
Y las mujeres somos la de la intuicion
Asi estoy dispuesta a todo amor
Yo te propongo un desliz
Un error convertido en acierto
Yo me propongo ser de ti un volcano
Y el amor tal vez es un (dunno)
Y asi como ves estoy liberada
Sera cuestion de suerte
Y creo que empiezo a entender (despacio, despacio)
Nos deseabamos desde antes de nacer (te siento, te siento, te sientes…)
Tengo el presentimiento que empieza la accion (adentro, adentro…)
Y las mujeres somos la de la intuicion
Asi estoy dispuesta a todo
Y creo que empiezo a entender (despacio, despacio)
Nos deseabamos desde antes de nacer (te siento, te siento, te sientes…)
Tengo el presentimiento que empieza la accion (adentro, adentro…)
Y las mujeres somos la de la intuicion
şarkıyı yönetmen bile sevmişti ve artık rugu peşimi bırakmıştı. ve artık kutlamak yapcaktık ve yeni yıla girmemize 2 saat kalmıştı.ve bizim evde kutlama yapcaktık.
r:tini kardeşim gel pasta alak.
t.tmm rugu alk.
herkes:bizde süslemeler tmmı bakalım.
l:bencede bakalım.(ruguya kaş göz hareketi yaparak tiniyl jorge gitsin anlamında bişi söler ve rugu anlar.)r: yada ben tiniyle gitmiycem.jorge gitsin benim yerime olurmu jorge.
j:olur tabi :)
t:eeee hadi o zaman ne duruyoruz.
herkes dağilmıştı ve tini le jorge konuşarak pasteneye giderler konuşmları ise şudur.
j:tini bu gün çok güzel şarkı söleyip dans ettin tebrikler.
t:teşekkür ederim sende bizden yani rugu ve benden daha ünlüsün bi ara seninle çalışmak isterim.
j:bende seve seve kabul ederim :) yada çok isterim öyle bişi olusa eğer.
t:aynen :) peki okula gidiyormusun.
j:evet peki sen.
t:evet gidiyorum hangi okula gidiyorsun.
j:princeton university peki sen.
t:bende aslın orda okıycaktımda amrikada pek fazla kalamadım o yüzden babamın yani bizim stoessel kolejinde okudum yani burda. ama zaten 2 ay sonra zaten sizle birlikte amerikaya gidicez biliyosun o zaman bende oraya gidicem yani aynı okula gidicez .
j: evet ne kadar güzel bu arada tini sana bişey sorabilirmiyim.
t:tabiki sor.
j:sevgilin varmı?
t:yok.peki senin varmı?
j:yok :) der ve jorge içinden sevinir.sonra pataneye varırlar ve pastayı alıp eve giderler. ve herşey çok güzeldir herkes oradadır ve 2015' girmeye 12 saniye kalmıştır ve saymaya başlamıyşlardır.
herkes: 12, 11 ,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1, veeee 0000 :D
herkes çok mutludur. ve çok eğlenirler.
ve jorge tiniyi bahçeye çıkarır ve ona aşık olduğunu söyler tinide aynısını ona der ve ikiside çok sevinirler ve jorge bir anda yere çöküp tinin elini tutup:
j:tini benimle çıkarmısın der ve tini
T:evet :) der ve jorgeyle öpüşürler. osırada arkadaş birisi jorgeye seslenir.
x:jorge sevgilim.
j:stephie
STEPHİE:sevgilim bu kız kim?
j:eee şey bu tini. tini şok olur ve ordan hızlıca uzaklaşır ve jorgede peşinden gitmeye çalışır ama step onu dur durur sonra jorge sorar.
j:senin ne işin var burda ben senden ayrıldım anla bunu ve şimdi git burdan.
s:aaa hyr senin bi daha hiç bırakmam niye çünkü seni seviyorum ve seniniçin geldim.buda sorumu yani anlaman gerek.
j:seni sevmiyorum anlasana beni yaaa öf çek şu kolunuda step çeker ve jorgede hemen tinin peşinden gider ve tiniyi buluncada kolundan tutar ve
j:tini beni dinlemen gerek lütfenn. :(
t:neyi dinlicem jorge beni nasıl kandırdığınımı aa hyr çünkü ben bunu dinlemicem ve şu kolunu çekersen artık gidicem.
j:beni dinle ve hyr seni çok sevdim bunu anla.
t:neyi anlıyım kandırdığını ve sen beni sevseydin yalan sölemezdin ve artık gidmem gerek jorge.
j:..............
arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum ve sizde fikir verebilirsiniz ve yeni yılınız kutttlu olsun hepinizinnnnn hepinizi öpüyorum :*