Yemekten sonra eve geçip oteli çektik. Sonra dışarı çıktık...
Alevden
Dışarda gezmeye başladık. Sonra bir kafeye geldik. Birşeyler içtik. Mal Buse geldi. Allah'ım sana geliyorum. Ölücem ben bu kız yüzünden yaaaa. Geldi Ateşin yanına oturdu. Off sürtük götümüzün dibinden ayrılmıyor. Ateşe kaş göz yaptım. Tamam bakışı attı. Ayağı kalktı. Yanıma gelip "napcaz" dedi. "Bilmem" dedim.
Lavaboya gitmek için kalktım. Ateş de kalkmıştı.
Ben: niye geldi bu
Ateş: bilmiyorum ki
Ateş: sen gelene kadar ben onu gönderirim
Ben: hızlı ol
Ateş gidince elimi yüzümü yıkadım. İçeri buse girdi.
Ben: yine mi sen ya
Buse: Ateş beni seviyor
Ben: Aras ta beni seviyor
Buse: Aras kim
Ben: daha bilmiyorsun bile uza
Buse: sen uza lan
Ben: siktir git Buse
Mekanın terasına çıktım. İki katlı biryerdi. Buse de arkamdan gelmiş.
Buse: Ateş benim lan
Ben: al banane ya
Buse: uzak durucaksın ondan
Üstüme yürüyüp beni aşağı itti. Çığlık attım. En son yere düşmüştüm. Toprak abim bağırıyodu.
Toprak: gözlerini aç
Deniz: Alev uyuma
Ateş: uyuma güzelim sakın uyuma
Kuzey: aç gözlerini
Eda: Alevvv
Ne kadar zorlasamda gözlerim kapanıyordu. Çığlık sesleri geliyordu. Kafam kanıyordu. Hayata bak amk. Bok yoluna gidiyoz. Orospunun biri seni itiyo geberiyon. Sikiyim ben lan böyle hayatı. Bok var amk. Bok gibi hayat lan. Belki ölcem şimdi. Beyin kanaması geçirip. Evet bok gibi yatıyom yerde lan. Kimse dokunmuyor. Ohhh mis ölcem şimdi aq dgskgzksgajsyd. Neyse işte ambulans sesleri geliyordu. Ben gözümü açamıyorum. Böyle sesler boğuk boğuk. Abi bana ölcekmişim gibi geliyo yaw. Sanki böyle gebercem falan gdkdhdkgskajsgs. İyice salağa bağladım. Gözlerim iyice kapanıyo amk. Böyle yavaş yavaş algım kapandı amk ölüyom lann yardım etsenize...
Ateşten
Abii kafayı yicem ambulans beklerken Alevin gözleri kapandı. Mal mal sırıtıyo. Tövbe estağfurullah. Allah'ım kız kafayı yedi. En son ölüyom amk yardım edin diye bağırdı. Sonra ambulansla hastaneye kaldırıldı. Bizde arabayla peşinden gittik.
O yoğun bakıma alındı. Biz kapıya dayanmış onu bekliyoruz. Salak gibi bekliyoruz aga sıçıcam böyle işe. Offf offf deliricem aga ya. Harbi kafayı yicem. Bom boş oturuyorum. Yani ağlıyorum ama bom boş oturduğum gerçeğini değiştirmez. O Buse biticek lan biticek. Zaten hapse gitti şuan. Abii deliricem lannnn deliricem yaa.
4 saat sonra
Ateşten
Alev uyandı şuan iyi. Yatağında yatıyor iyi olucak. Mesaj yağıyordu telefonlara. Birde tanınan biri olunca. Olay hemen yayıldı. Rüzgar abiler dönüyordu. Babamlar falan buraya geliyordu. İstanbul'dan yola çıktılar. Açıklama yapacak halimiz yoktu. Magazinler sallayıp durmuş. Kimseyle konuşacak halimiz yoktu. Herkes ruh gibi ortalıkta geziyor. Toprak abi bitmiş. Zar zor yürüyor hatta yürüyemiyor. O kadar kötü ki...