Alev'den
Sabah uyandım. Biz kızlarla aynı odada kalıyorduk. Uzay Ayaz Ateş aynı odada. Deniz ve Güney abim aynı odada. Kuzey Rüzgar ve Toprak abim aynı odada kalıyordu. Kızları uyandırdım. Erkeklerin odasına gittik. Kapıyı çaldım. Ses gelmeyince odaya girdik. Öküz gibi uyuyorlardı. Hemen Ateşin yanına gittim.
Alev: kalk lağğn
Ateş: ne diyon kimsin sen?
Alev: belanım senin gerizekalı kalk lan
Ateş: rahat bırak kızım ya.
Alev: kalk olummm
Ateş: tamam beAteşi uyandırınca Denizin odasına gittik edayla. Deniz abimin üstüne atladım. Eda da Güney abimin üstüne uçtu.
Deniz: noluyo lan baskın mı var, deprem mi oluyo, Alev nerde, iyimi Alev, kardeşim nerde lann olum Alev ne-
Alev: abicim sakin ol iyiyim ben
Deniz: abim öküz müsün üstüme atlıyon? Deprem oldu sandım.
Odada olan herkes kahkaha attı. Güney abim de uyanmıştı. Güney ve Deniz abimle abimlerin odaya gittik. Herkes kendi abisini uyandıracaktı. Toprak abimin üstüne zıpladım. "Noluyo güzelim" dedi. Sarıldı bana. "Güzelim günaydın"dedi. Günaydın abimm dedim öptüm. Saçlarımı karıştırdı. Sonra Kuzey abimin "senin belanı sikicem Güney" diye bağırmamsıyla bı an korktum. Sonra hepimiz kahkaha attık. Otelden kahvaltı etmeden çıktık. Balıkesir'den çıkmadan bir cafeye uğradık. Arabayı park edip indik. Börekle meyve suyu aldık. Arabada yedik. Canımız sıkılmıştı. Instagram'da yayın açtık Ateşle
@senaa: sevgili misiniz?
@busraa: çok yakışıyorsunuz.
@salihadam: çocuk hiç yakışıklı değil.
@terapimerkez: öğkk iğrençsiniz.
@belanurr: düştük ikinize de
@solanahtari: şarkı söyleyin
@bulgurpilavi: şarkı soyleyinnnŞarkı söylemeye karar verdik. Ateş küçük civcivim şarkısını söyledi. Yayını kapattık. Deniz abim "size bişey anlatcam gülmekten ölüceksiniz" dedi.
Deniz: Yazın Alevlerle köye gittik. Denize gidicektik. Babanneme gittik. Evde birileri vardı. Selamun aleyküm dedim. Babannem " Allah'u Samed" dedi. Anlamadık ilk başta sonra bir teyze "Bismillahirrahmanirrahim"dedi. Babannem "yasin bel " derken. Bismillahirrahmanirrahim çarpılcaz yasin okuyolar diyip yukarı çıktık.
Alev "çarpılcaz lan" dedi. Toprak abim "olum diyodum ki bunlar napiyo" dedi. Sonra hazırlandık. Alev şort ve tişört giymişti çünkü babannem laf söylüyor. Babanne hadi gidiyoz diye Alev odaya daldı. Odada babannemin az önceki arkadaşları vardı. Teyze "kızımız pek güzelmiş" dedi. Başka teyze "kızım sevgilin var mı senin" dedi. Alev "sevgili istemiyorum ben" dedi. Sonra hızlıca çıktık odadan. Sonra köyde yürüyorduk babannem gelene kadar. Güney Aleve "güzelim sana çocuk buldular" diyip sırıttı. Güney o bokluğun yanından geçiyordu. Bı an üstüme atladı. Alev bizi ittirdi. Sırt üstü bokluğu boyladık. Alev kahkaha atıyodu. Güney kalkıp Alevi kovalamaya başladı. Alev uçuyo resmen atladı Kuzey abimin sırtına "uçur beni pikaçuuu" diye bağırdı. At gibi koşuyorlardı. Güney yorulup durdu. İnekler geçiyordu. Sahibi güneye mal mal bakıyordu. Güney "bok mu var bakıyon" dedi. Alev sırıtıp "aynen kanka bok var ona bakıyorlar" dedi. Güney köşede duran gübre çuvalın alıp Alevi kovalamaya başladı. Alev sırtıma atladı. Mal Alev yüzünden düştüm. Güney "suçluya yardım ve yataklık yaptığın için sıçtım ağzına" diye bağırdı. Gübre çuvalını üstüme döktü. Alev kaçtı tabiki. Sonra eve gidip bize pasta yapmış. Güney hemen affetti.Herkes anırmaya başladı. Çok iyidi. Deniz abimin harika olayları vardı. Bir tane daha anlatmaya karar verdi.
Deniz: Bir keresinde Rüzgar abimle kavga etmiştik. Alevlere gitmiştim o yüzden. Alev bana sarılıp "hoş geldin dağ ayım"dedi. Alevi mutlu görünce az da olsa mutlu olmuştum. Toprak abim "ooo aslanım abin nerde" dedi. Kavga ettik dedim. Alev "üzülme ya ben konuşurum Rüzgar abimle" dedi. Toprak abim "hadi azcık gezelim erkek erkeğe"dedi. Sonra Alev güneyle Kuzey abimi aramış. Bunlar sinema odasının yanındaki oyun odasını süslemiş. Pasta falan almış. Rüzgar abimi çağırmış. Rüzgar abimin bir kar küresi vardı. Onu kırmıştım. Alev yeni kar küresi almış abime. Eve geldik bizde. Abimi görünce mutlu oldum. Geldi bana sarıldı. Karaoke yapmaya karar verdik. Ben Allah belanı versin söyledim. Herkes çok gülüyordu. Çok mutluyduk. Sonra Alev tutturdu maske yapcam size dedi. Yıkanan siyah maske yaptık. Babannem kapıyı tıktıkladı içeri girdi. "Euzübillahimineşşeytanirracim" diye bağırdı. Noldu lan dedim. Babannem "oğlum size noldu iyi misiniz" dedi. Öyle çok güldük ki altıma işicektim. Maskeleri yıkadık. Altın maske yapmaya karar verdik daha doğrusu Alev zorla yaptı. Benim yüzümden maske çıkmadı. Alev çıkarttı öküz gibi böğürdüm. Çok acıyordu yüzüm. Alevi kovalamaya başladım. Alevin arkasından merdivene takılıp uçtum. Alev bana gülerken düştü. Güney Aleve takılıp düştü. Toprak abim Alev çığlık atınca koşarken düştü. Kuzey abim bize gülüyordu. Rüzgar abim onu itince düştü. Babannem Rüzgar abimi itti. Sonra bizi ifşaladı. Bir daha beni korkutursanız bu fotoğrafları paylaşırım diye bağırıp gitti. Öküz gibi yatıyorduk. Toprak abim "hangi amk malı üstümde" diye bağırdı. Kuzey abim " sensin amk malı beyni sikik"dedi. Rüzgar abim "olum ifşalandık" dedi. Alev "benim rahatım iyi siz sıkıştınız köşeye" dedi. Alev bağdaş kurup oturdu. Biz çarpılmış gibi yatıyorduk hala. Zar zor ayrıldık. Babannemin telefonunu alma operasyonu yapcaktık. Babannem yoktu. Telefonu aldık. Açtığımız anda alarm ötmeye başladı. Korkuyla sıçradık. Babannem bizi oklava ile kovalamaya başladı. Alevin benim ve Güney'in korktuğu bir köpek vardı. Onu saldı. Abimlerin sırtlarına atladık. Abimlerin umru değildi. Babannem gelmeye başladı. Öküz gibi koşuyordu abimler. Koşarken birbirlerine takıldılar. Havuza uçtuk. Babannemden bir ton azar yedik.
Çok komikti. Herkes gülüyordu. Çok mutluyduk hepimiz. Kızlarla arabanın köşesine gittik.
Ben: kızlar galiba ben
Toprak abim: galiba sen (tek kaşını kaldırır)
Ben: abi şey dicektim. Hasta olucam galiba. Boğazım acıyoda.
Toprak abim: tamam abim ilaç alırız birazdan (gider)
Eda: söyle kuzum sen?
Ben: ben aşık oldum galiba yaa
Hepsi: neee? Kime? Ne zaman? Nerde? Nasıl? Neden? Niçin? Nasıl ol-
Ben: sakin olun. Ateşe
Ateş: Nolmuş bana?
Eda: birine bir haber geldi. Sanki yüzü düştü dedi de bizde kime haber geldi dedik.
Ateş: haa yüzüm düşmedi ya sadece işe baslıcamız için üzgünüm
Ben: haa tamam. (Ateş gider)
Gece: oh yakalanıyorduk.
Arya: sen emin misin kanka
Ben: eminim kanka
Eda: sen iyice düşün sonra konuşalım bize bakıyorlar.
Hemen gülmeye başladım. Anladılar ve kızlar da gülmeye başladı.
Deniz: neye gülüyonuz?
Ben: senin o makyaj anını anlattımHerkes güldü. Demekki erkekler de biliyodu. Ha arkadaşlar size de anlatim. Deniz abim bizde kalırken bana makyaj yapmaya çalıştı da. Boka dönmüştüm. Yarım saat yüzümü yıkamıştım. Ha bu arada kızlara daha önce anlatmıştım bu olayı. Bursa'ya vardık. İnegöle gittik. Köfte yedik akşam otele geçip dinlendik. Yarım saate dışarda buluşacaktık. Dışarı çıktık. Bursa'da geziyorduk. Çekirdek kola aldık. Boş boş konuşuyorduk. Sonra sahilde toplanmış gitar çalan gençlerin yanına gittik. Bizi tanıyorlarmış. Ateş falan gitar çaldı. Gazeteciler geldi. Biz gazetecileri görünce gidiyorduk. Sonra röportaj yapmak istediler.
Gazeteci: Alev hanım Kandemir holding batıyor mu?
Alev: ne alaka kardeşim
Gazeteci: Barkın Holding öyle bir açıklama yaptı.
Toprak: o Barkına söyleyin rüyasında bile batmaz.
Gazeteci: Ateş bey Serenay Korkmaz ile sevgili misiniz?
Ateş: Serenay kim?
Gazeteci: Tiktok fenomeni olan
Ateş: arkadaşlar öyle birini tanımıyorum bile
Alev: hadi işinize arkadaşlar hadii
Deniz: bi salın ya biziUzun bir bölüm umarım hoşunuza gider. Okunuyor ama yorum yapılmıyor lütfen yorum yapın