Ateşten dewamkeee
Magazini izleyince telefon çaldı arayan babamdı.
Ben: efendim baba
Babam: Ateş noluyo?
Ben: baba kavga çıkmıştı o yüzden
Babam: peki oğlum kavgalara karışma.
Ben: tamam baba byby
Babam: byby oğlumTelefonu kapattım. Çok canımız sıkılıyordu. Acayip sıkıcı bir gündü.
Tatilden dönmeye karar verdik. Yola çıktık. Bir yerlerden gezerken otel bulduk. Manisa'ya uğradık. Orda yemek yedik. Balıkesir'de otel bulduk. Orada kalacaktık. Gece yine bara gittik. Çok kalabalık bir bardı. İçmeye başladık. Hepimiz çok içmiştik. Ama Toprak abi ben sizi bırakcam dedi içmedi. Baya içmiştik. Toprak abi kızınca çıktık bardan. Otele gelip duş aldık. Kızlar kahve hazırlamıştı. Kahve içtik. Sonra dışarı çıktık. Boş boş geziyorduk. Bağırma sesleri duyduk. Kadın çığlığı geliyordu. Hemen kızlara eve gitmelerini söyledik. Dinleyen olmadı sese doğru gittik. 5 tane ne olduğu belirsiz it kadına doğru gidiyordu. İtleri iyice benzettik. Polisi çağırdık. Kadın da teşekkür etti. Karakola gitti. O kadar çok sıkılıyordukki.Deniz: patlıcam sıkıntıdan.
Alev: bende ya.
Ateş: çok sıkıldım bişey yapalım.
Toprak: saat kaç lan
Ateş: 18.50
Kuzey: ya futbol oynasak
Herkes: olurrrTakımlar: Toprak kaptan
1- Alev
2-Deniz
3- Ateş
4- Güney
5-EdaKuzey Kaptan
1- Rüzgar
2-Uzay
3- Gece
4- Arya
5- AyazTakımlar hazırdı. Kaybeden takım kola çekirdek alıcaktı. Bir nevi öylesine oynuyorduk. Maçı 7-6 biz kazandık
Çekirdek kola alıp parka gittik. Çok canımız sıkılıyordu yine. Sonra Alevin aklına bişey geldi.Alev: eski anıları anlatalım yaaa
Toprak abi: ben başlıyım büyükten küçüğe olsunn.
Toprak abi: Babannemlere gitmiştik 22 yaşındaydım. En küçüğümüz yani Alev 17 yaşındaydı. Beraber babannemlere geldik. Canımız çok sıkılıyordu. Babannem sarma yaptı ama babamlar gelmedi diye yedirmedi. Sonra Denizin aklına çok iyi bir fikir geldi. Hemen babannemin odadan tülbent ve etek aldık. Hepimiz giyindik. Sonra evin kapısını çaldık. Kapıyı babannem açtı.
Babannem: kimisiniz kızım siz?
Deniz: selamun aleyküm teyzecim biz kaçak kaçtık kaçtık geldik buralara
Babannem: evladım siz gelin içeri gelin.
Alev: teyzecim biz sarma diye birşey duyduk sizde var mı acaba?
Babannem: var evladım var torunlara yapmıştım.
Deniz: ba- bahçıvan var mı buralarda teyze
Deniz yanlışlıkla babanne dicekti. Sonra düzeltti svsjgdjzjxhgxd.
Babannem: yok Deniz Kandemir
Babannem: evladım ben salak mıyım ya beni kandırmaya çalıyorsunuz Allah Allah işim gücüm var benim.
Bu kadar, sonra sarma tenceresini bitirdik diye koca tencere sarma sardık.
Alev: bok siz sardınız. Ben sardım siz çiğ çiğ yediniz (herkes güler)
Kuzey: ben anlatım şimdi bu hepimizin yaşadığı bir olay değil bu arada. Güney ben Alev babannemde kalıyorduk. Güney Alevi sinir etmişti. Bahçedeydik. Alev yerde bulduğu karpuzu fırlattı havada yakaladım sandım. Ama çok ağırdı. Karpuz bu kadar ağır olamaz dedim bir baktım. Kucağımdaki Güney malıymış. O salak üstüme uçup karpuzu tutmuş. Sonra ben onu atınca karpuz gün patladı. Tavuklar koşmaya başladı. Alev korkup sırtıma atladı. Alevle kaçmaya başladık. Biz koşunca peşimizden köpek koşmaya başladı. Salak güney sırıtıyordu. Sonra üstüne horoz atladı Güney'in. O mal horozdan kaçarken inek bokluğuna düştü. Ordan kaçarken de yalağa düştü. O günden sonra o bokluğa yaklaşmıyor.Herkes olucek gibi kahkaha atıyordu. Ben en çok Deniz abinin olayını merak ettim ya.
Rüzgar: benim çok güzel bir anım var ama çok komik. Babannemlerde toplanmıştık bayramda. Alevler geç geldi bizden. Köyde genç erkek doluydu. Alevler gelince babannem Alevi alıp odaya götürdü. Alev "oha burası erkek dolu" dedi. Babannem "Alev kahve yap kızım" dedi. Alev "kazanla mı yapayım yoksa tencere ile mi?" dedi. Babannem Alevi yanına çağırdı. Kızım bak bu Sibel teyzen dedi. Alev "aaa abimler beni çağrıyo" dedi. Kadın "abinlere kız buluruz gelsinler" dedi. Babannem zorla bizi oraya götürdü. Kadınlar maşallah maşallah yakışıklı çocuklar dedi. Sonra biz kaçmaya çalışırken bir teyze Bismillahirrahmanirrahim diye bağırdı.
Meğer teyze az önce dua okuyormuş Alevi görünce Bismillahirrahmanirrahim demiş. Çocuklar çok tuhaf bakıyordu. Alev ne bakıyonuz lan mallar dedi. Sonra koşarak yukarı çıktı. Bizde kaçtık arkamızdan babannem geliyordu. Hemen En üst kattaki havuz için olan kaydırağa çıktık. Şuan su akmıyordu. İlk Alev kaydı. Aşağısı kuru dedi. Telefonla görüntülü konuşarak kaydık. Babannem kızmıştı tabi. Hemen bahçeden kaçıp gezmeye başladık. Kurban kesiliyordu. Alev bı an çığlık attı. Hayvan ipten kurtulup Denizi kovalamaya başladı. Deniz kaçtıkca hayvan kovalıyordu. En sonunda yakaladılar. Deniz ölücekti yorgunluktan yüzünü yıkadı yalağın su akan yerinden. Sonra güneye tutundu ayağı kaydı. Toprak abim olmasa yalağı boyluyordu. (Herkes anırmaya başlar)
Güney: sıra bana geldi. Bir keresinde Alevlere gitmiştik. Yine Aleve şafak operasyonu yapcaktık. Sonra Alevin odasına girdik. Alev yoktu. Kapı çekildi bir anda. Aklımız çıktı. Tak tak tak kapıya vurma sesi geldi. Toprak abim kapıyı açtı. Bir kutu vardı. Kutuyu açınca içinde ses kayıt cihazı vardı. Cihazı açtık.
Seste: Beni bu saatte uyandırmak için plan yapan beyni sikik sana sesleniyorum. Senin ananı avradını verdiğini vereceğini sevdiğini seveceğini sikiyim amına kodumun piçi puşt.Alevin sesiydi. Öyle çok bağırmış ki. Bide bizi odaya kitlemişti. Odaya hoparlör koymuş. Son ses meg dinletti bize. Sonra kapıyı açtı. Dışarı çıkmamızla kafamıza koca kova su döküldü. Alevi kovalamaya başladık. Kafama basket topu yedim. Deniz malı beni bırakıp Alevi kovalamaya devam etti. Alev ona da test kitabı fırlattı. Deniz yere yatıp "ölüyorum lan" dedi. Sonra mal mal koşmaya başladık. Arkamızda gördüğümüz köpekle uçtuk resmen mal gibi koşarak eve geldik. Deniz merdivene takılıp suya uçtu. Ben kahkaha atarken Alev malı beni suya itti. Sonra kendi de atladı. (Herkes çok güler)
Deniz: sıra bana geldi. Kamp maceramızı anlatcam. Kampa gitmiştik. Hep birlikte çadırları falan kurduk. Herkes abisiyle kalıyordu. Herşey hazırdı. Çok yorulmuştuk. Sonra güneyle gezerken şelale gördük. Güney fotoğrafımı çekiyordu. Arkadan biri beni itince suya düştüm. Bir baktım Alev itmiş. Hemen sudan çıkıp Alevi kovalamaya başladım. Alev ağaca çıktı. Bende denedim ama çıkamadım. Bu salak Alev ağaçta kaldı. Ağlamaya başladı çünkü inemedi. Sonra ben kurt uluması duydum. O hızla nasıl oldu bilmiyorum yukarı çıktım. Alevle sarıldık. 1 saat ağaçta kaldık. Gelen yok abimlerin sesini duyunca bağırdık. Toprak abim indirdi bizi. Alev çok korkmuştu. Gece olmuştu. Alevi korkutacaktım. Alevin çadırın dışına vurdum. Ses yoktu arkadan biri bir bağırdı. Siktim seni Deniz diye. Çığlık attım. Toprak abimin sesiydi. Hemen kaçmaya başladım ama nafile ağaca girdim. Kafamı çarptım. Çok acıyordu. Alev koşup sarıldı noldu sana abim dedi. Toprak abim olayı anlatınca. Alev salak dedi. Küstü bana sabah olunca bir baktım. Alev yok. Alevi aradık her yerde. Meğer Alev arabaya gitmiş. Sırtıma atladı. İkimiz birlikte suya uçtuk. Beni boğuyodu. (Herkes anırmaya başlar)
Saate baktığımda 23.45 olduğunu gördüm. Uyusak mı artık dedim. Herkes odalara gitti ve uyudu.
Evettt bir bölüm daha geldiii. Toplam 130 okuma olmadan yeni bölüm gelmezz