Alev'den
Sabah 7 de kalktım. Kızları da kaldırdım. Ateşin odasına gittim kapıyı çaldım ses yoktu. Odaya girdim. Öküz gibi uyuyordu gsjzghshsbs. Hemen yanındaki su bardağını aldım. Soğuk su doldurdum. Yüzüne döktüm.
Lağğn dondum lağğn diye bağırdı. Bense kahkaha atıyordum. Videoya çekmiştim ona izlettim eşek gibi anırdık. Gülmekten ölücektik. Hemen Toprak abimin odasına gittik.
Abiimm uyan diyip üstüne uçtummm.
Yavaş kızım öldürmeye mi çalışıyon dedi.
Tekrar güldükkk. Denizin odasına gittikkk. Ehehehe
Toprak abim ve Ateş Denizi havuzun oraya taşıdı.Toprak: olum ağzımıza sıçıcak.
Ateş: bittik bizz
Alev: hadiii atın havuza video hazır mı?
Gece: evettt
Alev: 1 2 3 (piç smile)
Ateş: olum çok güzel düştüü (piç smile)Deniz: noluyo lan Allah'ın belaları gebertcem sizii.
Alevvvvv gel lan buraya lannnn.Deniz'den
Havuzun başında duran Ateşi suya çektim. Boğuluyodu ehehe.
Ateş: gerizekalı mısın olum
Deniz: evet bir problem mi var
Alev: çok kötü düştün yaaa gdjvdhsksjdhdAteş bi anda Alevi suya çektiii. Alevin şortu ıslandı diye böğürdüü. Fshsfshgsidhdudhhgsjshd
Alev: Sıçtım ağzına Ateğğşşş
Ateş: yaa güzelim özür dilerim yaaa
Toprak: noldu Alev Kandemir suyu boyladın.
Alev: sen görürsün canım öküz abimm.Alevle Ateş anlaşmış gibi Toprak abimi suya çektilerr. İkiside piç smile yaptı.
Sonra Alev Geceyi suya çekerken o Aryayı tuttu. Gdjsgjshsishhdud ikiside suya uçtu.
Güneyle Eda ise isteyerek suya atladı. Arkalarından Kuzey abimle rüzgar abim geldiii. Pijamalar sırılsıklam olduu.
Alev: beyinsizler naptikkk biz yaaa
Ateş: olum ben acıktım
Deniz: bende acıktım yaw
Alev ve Eda: pikniğe gidelimmmHerkes olur dedi. Hazırlıklara başladık.
Topraktan
- Alev ve Ateş poğaça yaptı
- Arya ve Ayaz yumurta haşladı ve çay yaptı
- Eda ve Güney kek hazırladı
- Gece ve Uzay börek yaptı
- Deniz ve Rüzgar domates salatalık doğradı
- Kuzey ve Toprak arabayı hazırladıAraba hazırdı. Tabu oyununu aldık. İçecek aldık.
Eve gelip giyindik.1. Araba
Rüzgar
Toprak
Güney
Kuzey
Eda2. Araba
Alev
Ateş
Gece
Uzay
Deniz
Arya ve AyazAyaz'dan
Yola çıktık arabayı Toprak abi sürdü. Orman gibi bir yere geldik. Çok güzeldi. Hemen yemek yedik. Gezintiye çıktık. Alev ve Ateş ortadan kayboldu. İkisini aramaya başladık.
Toprak: siktir ya telefon çekmiyor.
Deniz: sikerim böyle işi ya
Kuzey: off deliricemAramaya devam ettik. Sonra bir çığlık sesi geldi.
Eda: ses Alev'den mi geldii
Deniz: hayırrrr olamazz abi olamaz deme bişey olmadı deme olmadııSese doğru gittik. Ama kimse yoktu. Korkmaya başladık iyice.
Alev'den
Ateşle gezerken şelale sesi duyduk oraya gittik. Ama dönüş yolunu kaybettik. Telefon çeksin diye yürürken bir ceset gördüm ve çığlık attım çünkü yerde yatan ceset Emirindi. Emir ölmüş müydü?
Çok korktum ölmemiştir inşallah dedim. Ateş nabzını baktı. Ölmüştü. Emiri buraya kim getirdi diye düşünüyordum. Aklıma Berke geldi.Ateş: kim yapar ki bunu
Alev: Berke tabiki
Ateş: Berke adam öldürmez
Alev: Berke öldürmez başkasına yaptırır.
Ateş: Alev açık konuş güzelim anlamıyorum.
Alev: Ateş bizi suçlayacaklar. Kameraya çek. HadiiAteş kamerayı açtı. Bekledik sadece bekledik. Ordan uzaklaştık. Abimler geldi bizi aldılar burdan. Olayı anlattım bana hak verdiler. Sonra hepimiz kaybolduk. Deliricektim. Yanımızda bir ceset kaybolduk. Ağlamaya başladım. Ateş geldi sarıldı.
Çok korkuyordum. Sonra uzaktan bağrıma sesleri geliyordu. Hemen telefonu aldım. Video çekmeye başladım. Bize doğru geliyorlardı. Şelalenin içine saklandık. Berke ve yanında iki kişi geldi. Alevler geldi deme Ateşi suçlayacağız dedi.Ateş şok oldu neden ya dedi.
O anda bize doğru geldiler veeeee
Evet bugün bu kadar bölüm yeter yoruldumm.