Jimin
Možná, že se mohl zdát kdysi nepřejícný, nebo nepříjemný na Taeho, ale to bylo protože žárlil. Žárlil na to, co Tae a Jungkook měli a on s Jungkookem ne. Snažil se si namluvit, že přece to on je od začátku ten pravý pro Jungkooka. Vždyť si ho přece vybral.
Tak proč to jeho srdci nestačilo? Proč stále nebyl o citech Jungkooka přesvědčen? Možná, že se Jimin nakonec jen zamiloval pouze do své představy o něm, ne do skutečného Jungkooka.
Jenže toužil milovat víc, než jen představu, která je křehká, nestálá, nevypočitatelná a může se každou chvíli rozplynout, jako sen po probuzení.
Poprvé pocítil, že ho někdo skutečně vidí. Jungkook vždy viděl jen to, co chtěl ale Yoongi ne. Byl jiný - pozorný, klidnější povahy, vnímavý. Jimin se od něho vždy dočkal pochopení, aniž by musel cokoliv dlouho vysvětlovat.
V Yoongiho očích byl Jimin ten jediný. Neexistoval nikdo další s kým by ho porovnával a to se Jiminovi líbilo. Cítil se díky tomu jedinečným, jak si vždy přál a zároveň to stejné přál i Taemu s Jungkookem.
🌙
min_suga;
min_suga; kdo má nejhezčího a celkově nejlepšího kluka na světě? Já, bitches 😌😎 #yourloss #thehottestandcutestboyfriendeverandheisallminesofuckoff
50.3 likes 568 komentářů;
jung_hoseok; UWUUU YOONGI SE ZAMILOVAL<3
kim_namjoon; no konečně!!!! PŘEJU BRO:')
pinkjin; děti moje!!!!1!1!!1!1!11 já jsem tak happpy!!!!!! Miluju vás!!!!
,,Hyung, ty sis mě dal na Instagram!" Zvolal Jimin nadšeně a překvapeně zároveň.
,,Jistě. Chci ať vidí celý svět, jak rád jsem, že tě mám a co pro mě znamenáš." Prohlásil hrdě.
,,Ani nevíš, jak šťastným mě dělá to, že s tebou můžu být. Nikdy jsem nepotkal někoho jako jsi ty. S tebou se cítil sám sebou a nemusím se měnit, abys mě měl radši." Pronesl stydlivě s upřímností v očích mladší.
,,To protože tě miluji takového jaký jsi." Řekl Yoongi s úsměvem a druhého objal.
,,M-miluješ? Opravdu mě miluješ?" Ptal se nevěřícně a podíval se na staršího.
,,Ano, Jiminie. Nejvíc na světě" Ubezpečoval ho.
,,Taky tě miluji, hyung. Víc než cokoliv." Odpověděl Jimin a Yoongiho pevně a láskyplně znovu objal.
Ahojky,dnešní update se týkal vztahu mezi Jiminem a Sugou. Chtěla jsem napsat tenhle yoonmin chapter, protože po tom, co jsem dneska šla na tiktok a viděla tam videa, kde byly vyscreenované všechny ty tweety, co nějaká kráva zase psala na Twitter, jsem prostě potřebovala psát o Jiminovi.
Jimin je můj bias pět let, a už mám za tu dobu upřímně dost všech těch stupidních výhrůžek a urážek, kterým on musí neustále čelit na debilním twitteru, kde ho buď shazují nějaké "aRmYs" že není hezký a nebo že si zaslouží eating disorder?????? A NEBO MU ROVNOU NĚKDO VYHROŽUJE SMRTÍ????? Bro co on kdy komu udělal? Furt má někdo s ním nějaký problém, i když nic neudělal. Svěřil se, že měl problém s váhou a držel extrémní diety a od té doby, je to používáno proti němu. Kpop fandom už přišel o idoly, kteří byli obětmi kyberšikany a já upřímně doufám, že policie bude ty tweety nějak vyšetřovat a ty lidi, co za tím stojí, reálně zažaluje. To že ti lidi, co mu nadávají jsou taky armies mě úplně zabíjí. Absolutní joke to je, že se pokládá někdo takový za army. Mrzí mě, že to Jimin musel vidět, tak snad uvidí i ty příspěvky pod hastagem #jiminyoureperfect.
Přitom on je úplný anděl. Talentovaný, hodný, nádherný- prostě perfect. 😭🥺🥺🥺🥺🥺
Ok rant je u konce bye xddd