chapter 11.

372 32 32
                                    

Procházel se městem, kde nikdo neznal jeho jméno

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Procházel se městem, kde nikdo neznal jeho jméno. Tváře lidí, které míjel byly rovněž neznámé, jejich rozhovory zněly vzdáleně. Celý jeho pobyt v Tokiu se zdál rozmazaně snový.

Každá noc stejná. Město ponořené do moře neonových světel, v kterém se Taehyung topil. Hledal někoho, kdo by mu pomohl zapomenout na Jungkooka.

Nechal vše za sebou a utekl, protože se ho zmocnil strach smíšený s nedůvěrou. Ten večer se s ním znovu cítil jako tenkrát a to mu nahnalo hrůzu, jelikož ty stejné pocity mu připomněly i zlé vzpomínky, na které se snažil zapomenout - odchod černovláska , probdělé noci a hledání Jungkooka v každém chlapci, s kterým kdy od té doby byl.

Procházel ulicemi města, od baru k baru a přemýšlel co dál. Věděl, že nemůže zůstat v Tokiu navždy a skrývat se, ale momentálně předstíral, že ano.

Aniž by věnoval pozornost, tak do někoho vrazil. Uklonil se a zamumlal omluvu, ale dané osobě to očividně nestačilo, jelikož se na Taeho rameni objevila ruka, která ho donutila se otočit.

Stála před ním skupinka asi pěti kluků v Taeho věku. Prohlíželi si ho a mluvili mezi sebou japonsky, z čehož neměl hnědovlásek vůbec nic, takže se omluvil znovu, ale tentokrát v japonštině, jenže ani tak od nich neměl pokoj, což Taeho začalo iritovat.

,,Fajn, tak si dál kecejte, ale já vám nerozumím ani hovno." Vykřikl a kluka před sebou vší silou odstrčil od sebe, po čemž dostal ránu do nosu a než stihl zareagovat, ležel na zemi. Psychicky se připravoval na další bolest, ale někdo se před nim objevil a po krátkém rozhovoru nakonec skupinka kluků odešla.

Otřel si krvácející nos hřbetem ruky a sykl bolestí. Osoba před ním se otočila čelem k němu a odhalila tvář Jungkooka. Vzpomněl si, jak ho v minulosti vždy zachraňoval, kdykoliv se mu něco stalo.

,,Kookie?" Dostal ze sebe třesoucím se hlasem. Tvář Jungkooka se před ním najednou rozplynula a vše ostatní se zahalilo do tmy.

Ahojky!🖤✨

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Ahojky!🖤✨

Teď víme, jak se Tae v Japonsku má. XD

Snad se líbilo! Mějte se hezky a zdravě ☺️

ily.🖤

INSTAGRAM BOY 2 - VKOOKKde žijí příběhy. Začni objevovat