chapter 13.

325 27 57
                                    

Přestože by to Tae nikdy neřekl nahlas, mu Jungkook chyběl. 

Chyběl mu pokaždé, když vedle sebe uviděl pouze prázdné místo sotva se probudil, nebo když se noc v klubu chýlila ke konci a milenci odcházeli ruku v ruce spolu domů.

Nikdo na něho doma nečekal.

Vlastně ani nebyl doma. 

Jeho domovem se nyní stal skromný pokoj v malém hotelu v Tokiu.

Trávil čas sám, nebo s novým kamarádem Yutou. Dalo se s ním povídat o všem a hlavně i o úplných hloupostech,  takže jeho přítomnost vždy Taeho přivedla na jiné myšlenky. Občas  se v opilosti na Yutu zasněně zadíval a představoval si Jungkooka.

Ale to byla pro Taehyunga nereálná představa.

Poslední dobou si však Yuta začal všímat Taeho nedostatků a jejich konverzace se staly vážnými.

,,Co budeš dělat až ti dojdou peníze? Vrátíš se do Soulu?" Ptal se Yuta a konsternovaně si prohlížel hotelový pokoj, ve kterém hnědovlásek přežíval. ,,Bys tu mohl někdy uklidit..." Utrousil spíše pro sebe.

,,Netuším." Zamumlal Tae apaticky.

,,Můžeš tady zůstat a začít studovat, najít si byt a tak..." Navrhoval.

,,Asi jo, nevím." Odsekl.

,,Za celou tu dobu, co tady jsi, tě nenapadlo co dál?"

Co dál? Věčná otázka.

Navždy utíkat?  Vrátit se a žít zase normálně? Co to vůbec znamená? Co je pro mě normální každodenní život? Pít každou noc a ráno jít pracovat do kavárny? Postovat dál na Instagram a vydělávat si spolupracemi...

A stále dokola každý den, dokud se z toho nezblázním.

,,Něco vymyslím. Teď se mi nechce tím zaobírat."

,,Ty nikdy nic neřešíš, Tae."

To že starosti zůstávají jen v mé hlavě a nemluvím o nich neznamená, že neexistují.

Yutovi brzy došlo, že Tae není typ člověka, co přijel do Tokia ze zvědavosti a za zábavou, aby si užíval života

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Yutovi brzy došlo, že Tae není typ člověka, co přijel do Tokia ze zvědavosti a za zábavou, aby si užíval života. Den ode dne to s ním bylo horší a začal si uvědomovat, proč Taehyung nejspíš utekl, jenže jak může člověk utéct před sebou samým?

INSTAGRAM BOY 2 - VKOOKKde žijí příběhy. Začni objevovat