Tanıtım

126 3 0
                                    

Ve gitti.

Sadece bitti dedi.

Fazlasına gerek yoktu zaten. Herkes anlamak istediğini anlardı değil mi? Ama inan hiç bir şey anlamıyorum. Ona lanetler mi yağdırmalıyım ? yoksa yolun açık olsun mu demeliyim?Yok ,yok bu çok fazla. Dilerim ALLAH’tan bensiz gittiği hiçbir yol açık olmasın. Onsuz aldığım nefes, nefes değilken bensiz aldığı nefes, nefes olmasın.Yok bu da çok fazla.Ben kıyamam ki ona.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gözlerinin mavisinde kendimi kaybediyordum. Adının anlamı gibi gökyüzünden gelen güzellikti. Ve gök yüzü gözlerini hatıra olarak maviye boyamıştı sanki.

“ Kuşlar uçtu.

Maviler geçti üzerimden.

Mevsimler değişti bilmem kaç kere.

Ben bekledim.

Sanki gelecekmişsin gibi bekledim”.

 Gözleri bulutlandı. Olumlu yönde bir cevap bekledim.Aldığım tek yanıt arkasını dönüp gitmesi olmuştu. Ve ben yine olduğum yerde bekledim

 Kişiler:

Alpay Kara: 18 yaşında. Lise son sınıf öğrencisi. Okulun en popüler çocuğu. Sınıfta sigara içmek gibi bir sürü nedenden müdür odasından çıkamayan. Takıldığı barda adı playboy olarak geçen. Aynı zaman da barın solistidir. Annesini 3 sene önce trafik kazasında kaybettiği için babası ve abisiyle yaşayan. Büyük konuşup tükürdüğünü yalamak gibi bir  huyu olan. Ama kötü çocuk tarzından hiçbir taviz vermeyen. Maddi durumu ortada olan. Siyaha aşık insan tanesi.

 Ali Yılmaz : 18 yaşında. Alpay’ın sınıf arkadaşı yanı sıra en yakın arkadaşı. Ailesinin tek çocuğu. Alpay nerde Ali orda bir tip. Alpay gibi kızları tek gecelik görmez. Onun için kızlar herşey demektir. Tanrıca gibi tapar. Esmer kızlara Tanrıca diye hitap eder. Alpay ile birlikte barda gtar çalar. Rengi giyinmeyi ve espri yapmayı sever. Büyük konuşmayı sevmeyen. Maddi durumları iyi olan. Her şeyi makaraya vuran insan tanesi.

 Gökra Vurgun: 17 yaşında. Lise 3. sınıf öğrencisi. Okulun sevilen şirin kızı. Hiçbir disiplin suçu veya kötü hareketi olmayan . Ailesinin 3 çocuğun 2.sı olan. Abisiyle sürekli kavga eden. Keman çalma tutkunu olan. Takıldığı mekanlar sahil kenarında şirin kafeler olan. Alış veriş yapmasını sevip alışveriş yaparken sıkılan. Maddi durumları iyinin üstünde olan. Gökyüzüne aşık insan tanesi.

Derya Usta : 17 yaşında. Gökra’nın hem sınıf arkadaşı hem de sırdaşı. Yedikleri içtikleri ayrı gitmeyen. Ailesinin 2 çocuğundan ilki. Kız kardeşi ile anlaşamayan. Hayat dolu, neşeli, soğuk esprileri olan. Teen wolf tutkunu. Gökra’nın yanı sıra yan flüt çalan. Maddi durumları zengin olan. Kitaplara aşık insan tanesi.

GÖKRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin