"Hımm demek müzikle de ilgileniyorsun"
Gömüldüğüm tabaktan kafamı kaldırıp Meleğe baktım. Soru sormadan sadece o güzel sesi ile konuşsa olmuyor muydu? Sanırım hayır. Zaten bu ibneden de bu beklenirdi. Tamam kız güzel,yetenekli ama çok geveze yahu. Yemeğe geldiğimizden beri susmadı. Hayır koca diye beni mi alıcan da bu kadar soru soruyorsun ?
"Evet. Yazın çalıştığım bir bar vardı. Okullar açıldığı için daha cafe tarzı bir yer arıyorum."
"Hımmm. Peki sen Gökra çalıştığın bir yer var mı?"
Ahh unutmadan evden çıkmadan önce Gökra konuşmak için bize gelmişti. Tabi ki ibne abim Gökra'yı çok sevdiği için bizimle gelmeye zorlamıştı. İyi kalpli Gökra'da abimi kıramadığı için bizimle gelmişti.
"Ben sadece okuyorum. Hepimiz Alpay kadar yetenekli değiliz. Bilirsiniz hem dersler hem çalışmak zor. Ama Alpay bunu başarıyor. Dersleri de oldukça iyi çalışma şeklide."
"Ahh ne kadar güzel. Derslerinin iyi olduğunu abin söylemişti zaten. Sıkı çalışıyor olmalısın?"
Yine mi konu bana döndü be. Hayır niye beni sıkıştırıyorsun ki? Git Gökra'ya soru sor. Sen ona soru sor oda nasıl yetenekli bir sürtük olduğundan bahsetsin. Belki sana yatak maceralarını anlatır. Ne saçmalıyorum ben ya. O kadar ileri gitmez Gökra. Hem korkar o.
"Pek sayılmaz. Sadece göz atmam yetiyor."
"Hımm"
Sonunda susup yemeğine geri dönmüştü. Bende kaldığım yerden yemeğe devam ederken kaç dakika susacağını merak ediyordum.
"Siz sevgilisiniz değil mi? Çok yakışıyorsunuz."
Sorduğu soru üzerine yediğim et parçası boğazıma kaçtı. Nefes alamazken öksürmeye başladım. Abim sırtıma vururken Gökra doldurduğu suyu uzatıyordu. Melek durmuş izlerken sonunda boğazıma kaçan et parçası mideme inmişti. Gökra'nın uzattığı suyu almadan masada olan kendi suyuma uzandım. Su boğazımdan aşağı indiğinde rahatlamıştım. Derin bir nefes çektim içime. Nefes alamamak cidden berbat bir şeydi.
"Tamam iyiyimm."
"Ben yanlış bir şey dedim galiba. Özür dilerim".
"Ha.. Yok sorun değil. Biz sevgili değiliz."
Sesim fısıltı gibi çıkıyordu. Ama Meleğin duyduğuna emindim.
"Alpay'ın zaten bir sevgilisi var. Biz arkadaşız sadece."
Gökra'nın konuşması üzerine bakışlarımı ona çevirdim. Arkadaş mıyız sadece? Başka yalan bulamadın mı koduğumuz yalancısı?
"Sevgilin olduğunu bilmiyordum abicim. Hayırlı olsun kim?"
Abimin sesinden sevgilim olmasına rahatsız olduğunu anlamıştım. Gökra'ya olan sevgimi biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKRA
Teen FictionSaçmalıyor muydum, geberiyor muydum bilmiyorum..Ama; uyandığım her sabah, ona yeniden aşık oluyordum.. Onu ölmesini isteyecek kadar çok seviyordum..Ölmüyordu, sevmiyordu