BFF's

76.5K 247 22
                                    

BFF's

Ikhwan (Wan) dan Zakri (Zack) berkawan sejak kecil lagi. Bersekolah rendah bersama, sekolah menengah bersama. Mereka tidak duduk sekampung, tapi kampung mereka sebelah menyebelah. Bila di IPT mereka tidak belajar di tempat yang sama tapi masih berhampiran dan sebab itu mereka menyewa di rumah yang sama.

Mereka memang berkawan rapat. Segala rahsia antara mereka diketahui masing masing. Sama sama nakal. Tapi Zack lebih ligat. Selalunya dia yang akan ajak Wan buat kerja kerja nakal daripada mencuri buah di dusun orang sehinggalah mengintai anak dara orang mandi. Wan hanya mengikut saja. Kalau seorang diri, Wan penakut dan pemalu sedikit. Masa di sekolah menengah, Zack yang akan membawa vcs lucah untuk ditonton bersama Wan. Malah Zack juga yang pernah melancap depan Wan semasa menonton vcd tanpa rasa malu. Setelah habis belajar, Wan mendapat pekerjaan di sebuah jabatan kerajaan manakala Zack pula bekerja di syarikat swasta. Tempat kerja mereka juga berhampiran. Jadi mereka menyewa di rumah yang sama.

Semasa kerja Zack sudah mempunyai teman wanita. Lynn namanya. Jadi kalau lepak dengan Wan biasanya Zack akan bawa Lynn bersama. Ini kerana Wan pun mengenali Lynn kerana Lynn belajar satu tempat dengan Wan. Wan pula hanya berjumpa teman wanitanya selepas 2 tahun bekerja. Teman wanitanya bekerja di satu tempat kerja Wan. Namanya Nita.

Sebab kawan baik punya pasal, Wan dan Zack kahwin bersama. Persandingan di sebelah lelaki dibuat serentak di dewan kampung Zack. Lynn dan Nita sama cantik, sama mantap. Body mereka memang menggiurkan. Dah kahwin sama, mereka pun merancang untuk honeymoon bersama. Maklumlah, Lynn dan Nita juga agak rapat dan mereka semua tiada masalah berkomunikasi.

Memandangkan Zack dan Wan memang minat camping dari dulu, mereka bercadang mencari resort yang menawarkan keindahan alam semulajadi. Walaupun minat camping takkan nak honeymoon dalam khemah pula. Jadi mereka memilih untuk ke Freaser Hill.

Mereka check in di sebuah apartment 2 bilik. Bila part malam je, kedengaran suara mersik Zack dan Lynn melakukan seks. Zack macam biasalah dengan perangai selamba dan tak malunya. Manakala Wan dan Nita pula lemah lembut saja bermadu asmara tanpa kedengaran bunyi yang nyata. Setelah habis cuti, mereka kembali kerja.

Wan agak runsing bila memikirkan Nita akan bertukar tempat kerja dari KL ke Melaka. Namun begitu kegusaran Wan tidaklah berpanjangan sebab wife Zack iatu Nita memang bekerja dan menyewa di Melaka. Jadi mereka boleh tinggal serumah. Pada hujung minggu, Zack akan ke Melaka dan Nita akan ke KL untuk berjumpa pasangan masing masing.

Pada suatu hari tu, Wan beritahu Zack bahawa hujung minggu nanti, Nita kena berkursus di Langkawi. Jadi hujung minggu tu Wan akan berkeseorangan lah. Zack beritahu dia akan teman Wan. Dia akan suruh Lynn datang ke rumah mereka. Wan setuju saja sebab takde la dia sorang sorang saja. Pada hari jumaat malam tu Lynn sampai. Pada masa tu Zack keluar membeli makanan. Wan menjemput Lynn masuk. Dulu masa belum kahwin, Lynn selalu juga lepak rumah mereka hujung minggu. Lynn akan jadi tukang masak pada kepada mereka. Tak lama lepas tu, Zack pulang membawa makanan. Mereka bertiga makan bersama.

Setelah makan macam biasa Zack dan Wan akan lepak depan TV. Lynn pula mengemas dapur dan kemudian masuk ke bilik untuk mandi. Zack melihat Wan sedang asyik melihat sesuatu di iPad nya. Zack pun meninjau. Rupa rupanya Wan sedang melayan video lucah. Zack memerli Wan. "Bini baru tak balik minggu ni dah horny ke?." Wan tersenyum dan membalas, "seronoknya kalau wife aku macam ni..."

Mendengarkan kata kata itu, Zack kembali melihat iPad Wan. Rupa rupanya pada masa itu Wan sedang menonton video berkenaan dengan swinger sex. Sedang mereka menonton, tiba tiba Lynn muncul dengan berkemban setelah selesai mandi. Wan cepat cepat menutup iPadnya. Lynn menyatakan bahawa dia tertinggal beg bajunya di rumahnya. Jadi dia tiada pakaian.

Swinger - Kehidupan Seks Terbuka Suami IsteriWhere stories live. Discover now