Isteri Yang Mengidamkan Kenikmatan (Part 1)

32.1K 125 1
                                    

Mengidam Ketika Hamil

Sedikit latar belakang ringkas mengenai diriku. Namaku Azri. Aku merupakan seorang penjawat awam, dalam bidang penguatkuasaan (nama jabatan dirahsiakan). Aku kini sudah berkahwin dengan Alia. Hasil perkahwinan ini, kami dikurniakan 2 orang anak. Anak pertama kami kini berumur 6 tahun, manakala yang kedua / bongsu berumur 2 tahun setengah. Kedua duanya lelaki. Isteriku kini adalah suri rumah sepenuh masa. Dia mula berhenti kerja setelah melahirkan anak kedua.

Perkenalan aku dengan isteri bermula pada 8 tahun lepas (2010). Pada masa itu isteriku bekerja sebagai setiausaha di sebuah syarikat swasta. Kami mula berhubung kerana aku ada kes yang berkait dengan syarikatnya. Sebagai lelaki yang agak nakal, aku tertarik dengan isteriku kerana paras rupa serta penampilan seksinya. Pada masa itu, isteriku juga boleh dikatakan nakal. Mana taknya, baru sebulan berkenalan, dia sudah berani datang ke rumah bujang aku untuk melakukan seks. Lebih kurang setahun lebih berkenalan, kami mendirikan rumah tangga. Di awal perkahwinan, isteriku masih bekerja. Hubungan seks kami sangat aktif. Maklumlah, barang baru.

Tidak lama selepas itu, kami mendapat perkhabaran gembira yang mana isteriku disahkan mengandung. Kami berasa bahagia dan sangat seronok kerana bakal menjadi parent. Seawal 3 minggu pertama, boleh dikatakan isteriku agak teruk 'mabuk'. Sering muntah muntah. Malah dia tidak boleh bau perfume kegemaran aku. Atas sebab itu, hubungan seksual kami agak kurang rancak. Tapi tiada masalah kepada kami sebab kami memang sungguh teruja untuk menimang cahaya mata.

Apabila masuk bulan ketiga, semua kembali seperti normal. Hubungan seks kami berjalan seperti selalu, malah isteriku semakin bernafsu daripada biasa walaupun perutnya kian membesar. Apabila aku pulang kerja saja, isteriku sudah mahu mengajak aku berasmara bersamanya walaupun dia baru pulang kerja. Boleh dikatakan hampir setiap hari, kalau tidak melakukan seks sehingga peringkat penetrasi, kami sempat melakukan oral. Begitulah kehidupan seks kami sehingga kandungan isteriku mencecah 4 bulan.

Pada suatu malam, setelah melakukan seks, isteriku bertanya mengenai zaman muda aku, pernahkah aku menghenjut perempuan yang farajnya sudah dipenuhi air mani orang lain. Untuk makluman, aku dan isteri masing masing 'open'. Kami tiada berahsia dan pernah menceritakan mengenai hubungan seks dengan orang lain sebelum kami berkenalan. Aku pernah menyatakan kepada isteriku bahawa aku pernah telibat dengan threesome seks. Isteri aku tidak kisah mengenainya memandangkan dia sendiri mengaku pernah blowjob bos lamanya di pejabat.

Berbalik kepada persoalan isteriku tadi, aku menyatakan bahawa aku tidak pernah merasakan perkara tersebut. Aku cuma pernah bersama kawan kawanku memancutkan mani aku atas faraj seorang perempuan. Isteriku kemudian bertanya kepada aku sama ada aku teringin untuk merasakan perkara tersebut. Sudah tentu spontan pada masa itu aku menjawab ya, sebab ianya adalah salah satu aksi yang aku idam idamkan. Namun kemudian aku terfikir, apa yang isteriku katakan.. adakah itu bermaksud?....

Aku terus memandang wajah isteriku yang sedang berbaring bogel disebelahku. Dia memandangku dengan tersenyum. Sebelum aku sempat bertanya apa apa, isteriku menyuruh aku bertenang. Dia ingin menyatakan sesuatu katanya. Isteriku memberitahu bahawa dia mengidamkan ada lelaki lain yang menghenjutnya dan pancut ke dalam kemaluannya dan kemudian aku pula menjolok kemaluannya yang dipenuhi air mani lelaki berkenaan. Tidak pernah aku terfikirkan perkara itu. Membiarkan isteriku digagahi lelaki lain!.. Berderau perasaan aku. Nak naik angin pun ada. Belum sempat aku bersuara, isteriku menyatakan bahawa dia mengidamkan aksi seks seperti itu. Dia seperti memujuk aku seolah olah permintaannya itu lebih kepada "mengidam" si ibu mengandung.

Walaupun begitu aku rasakan ianya tidak patut. Aku menyatakan bahawa aku tidak berapa setuju dengan perkara itu. Namun begitu isteriku seperti memujuk aku lagi. Katanya aku tak perlu risau memandangkan dia sudah mengandung. Tak kisah kalau ada benih lelaki lain. Anak dalam kandungan 100% anak aku. Ada betulnya juga point isteri aku. Tapi, siapa pula lelaki yang "bertuah" dapat menjamah tubuh isteriku selain aku?. Aku masih bingung, namun aku akur dengan permintaan isteriku sebab memikirkan yang dia sedang mengidam. Aku tak mahu mengecewakan isteriku yang mengidam. Aku ada dengar beberapa kisah yang apabila orang mengandung mengidamkan sesuatu, kita patut melepaskan hajatnya. Aku pernah dengar orang mengidam makanan dan aku juga pernah dengar orang mengidam perkara pelik pelik seperti mengidam nak naik keldai. Tapi aku tak pernah langi dengar orang mengidam macam isteriku ini.

Swinger - Kehidupan Seks Terbuka Suami IsteriWhere stories live. Discover now