HOTWIFE
Fariz dan Suhaili baru saja selesai bersanding. Fariz, 32 tahun bekerja sebagai Jurutera Komputer manakala Suhaili, 28 tahun, dahulunya bekerja sebagai cashier di sebuah kedai serbaneka sebelum berhenti ketika hendak berkahwin. Fariz seorang lelaki yang agak tampan, tapi merupakan seorang yang nerd dan pemalu. Manakala Suhaili pula bertudung litup dan manis orangnya. Perkahwinan mereka adalah atas pilihan keluarga. Keluarga Fariz yang memilih Sue (Suhaili) untuk dijadikan pasangan hidup Fariz.
Semasa bersanding, mereka kelihatan begitu secocok, sama cantik, sama padan. Setelah selesai bersanding, malampun tiba. Malam yang ditunggu tunggu oleh setiap lelaki. Standby saja Fariz. Tiba tiba muncul Sue yang masih belum menukar pakaian. Tetapi butang bajunya terbuka sedikit. Sue menghampiri Fariz dan mencium pipi Fariz. Sue membuat pengakuan yang dia sudah tidak mempunyai dara lagi. Fariz terdiam. Bukan sebab dia kecewa. Tapi dia tak tahu macam mana nak mula. Maklumlah, nerd katakan. Sue pula apabila nampak Fariz tiada respon, dia berfikir bahawa Fariz kecewa. Lantas dia pergi ke bilik air untuk mandi.
Lama juga Sue mandi. Selesai saja mandi Sue lihat Fariz sudah tertidur. Mungkin Fariz betul betul kecewa, bisik hati Sue. Sue berdandan di depan meja solek. Fariz terjaga dan menjeling ke arah Sue. Batang Fariz mulai keras melihatkan Sue yang hanya berkemban itu. Maklumlah sebelum ni dia hanya melihat Sue bertudung labuh, tapi kali ni lain. Fariz kemudian terlena semula kerana menunggu begitu lama.
Keesokan paginya Fariz terjaga. Sue sudah berada di sebelahnya. Sue tidak berbahu tapi bra saja. Fariz lihat tetek Sue yang sememangnya besar itu. Apa yang menarik perhatian Fariz adalah bahagian atas dada Sue. Bertatu!! Wow,.itu yang terlintas di fikiran Fariz. Tak sangka gadis bertudung labuh ini agak 'wild inside'. Fariz sudah tidak tertahan lagi. Sebenarnya Fariz memang meminati gadis bertatu memandangkan Fariz adalah seorang kaki game, so watak watak anime memang menjadi kegemarannya. Fariz mengeluarkan batangnya dan menyua perlahan ke mulut Sue. Sue terjaga tapi tidak terkejut. Dia perlahan lahan membuka mulut dan membiarkan batang Fariz menusuk tekaknya. Fariz pula dari jolokan perlahan menjadi rakus. Sue bangun dan diikuti Fariz. Mereka seolah olah memahami pergerakan masing masing. Sue melutut menghisap batang Fariz.
Fariz menolak dalam batangnya ke mulut Sue sehingga meleleh airliur Sue bercampur dengan mazi Fariz. Kuluman Sue begitu ketat sehinggakan Fariz tidak tertahan lagi dan memancutkan maninya ke mulut Sue. Sekejap saja Fariz sudah tewas. Sue kelihatan sedikit kecewa. Tapi Sue tak kisah sebenarnya sebab yang penting Fariz ingin bersamana dan tidak kecewa/marah dengan kisah silam Sue.
Mereka kemudian mandi bersama. Fariz dan Sue diberikan hadiah percutian ke sebuah pulau oleh keluarga mereka. Jadi pada petang itu mereka berangkat ke pulau berkenaan. Setibanya di chalet, baru saja Sue nak menyalin pakaian, nafsu Fariz kembali membuak. Mana taknya, Sue hanya mengenakan bikini yang sangat seksi untuk ke pantai. Fariz pula hanya berseluar pendek. Bagi mengelakkan malu kerana batangya yang tegak mengeras itu, Fariz menjamahi kemaluan Sue buat pertama kalinya. Tapi sayangnya sama seperti sebelum ini, lebih kurang 3 minit saja Fariz sudah tertewas.
Mereka berjalan di pesisir pulau berkenaan sambil menikmati keindahan alam di situ. Banyak juga pasangan yang ada di situ dengan pakaian seksi, namun Sue yang paling menyerlah pada Fariz.
Pada malam itu mereka duduk di anjung chalet. Fariz dan Sue berborak mengenai diri masing masing. Iyalah, mereka kahwin atas pilihan keluarga jadi mereka masih belum mengenali diri masing masing. Fariz bertanya mengenai seks pertama Sue. Kata Sue dia kehilangan dara semasa belajar di kolej, tapi semasa di sekolah rendah dia sudah mengenali seks. Fariz berpura pura tidak terkejut dan bertanya apa yang berlaku. Sue menceritakan bahawa semasa di sekolah rendah, ibunya ada mengasuh seorang bayi. Bapa kepada bayi berkenaan pernah menjilat kemaluan Sue yang pada masa itu berusia 10 tahun. Selain itu lelaki berkenaan juga pernah menyuruh Sue menhgisap batangnya. Kejadian itu biasanya berlaku apabila dia hendak mengambil baby dan ibu Sue berada di dapur.
YOU ARE READING
Swinger - Kehidupan Seks Terbuka Suami Isteri
RomanceKisah romantik/erotik kehidupan swinger/hotwife