Hello semua. Di sini aku ingin menceritakan berkenaan dengan kehidupan aku suami isteri. Kamu semua mesti tahu berkenaan dengan istilah swinger ni kan. Banyak kategori swinger ni sebenarnya. Apa yang aku nak ceritakan adalah berkenaan dengan swinger kategori bertukar pasangan (partner swap/wife swap).
Dekat Malaysia ni banyak juga aktiviti macam ni berlaku. Cuma kebanyakkannya berjalan secara underground/rahsia. Mungkin kerana amalan ni tidak begitu diterima di kalangan penduduk di sini. So aku malaslah nak cerita mengapa ianya tak diterima. Tapi kalau nak tengokkan, pasangan gay bersepah juga walaupun tak diterima. So kita habiskan isu terima tak terima ni setakat tu saja.
Berbalik kepada isu swinger tukar pasangan ni. Nak cerita pasal buruk memang ada la buruknya, tapi sebab aku dalam life macam ni, so aku cerita part yang baiknya sajalah. Apa yang baiknya swinger ni?. Yang tak pernah terlibat of course akan nampak yang buruk saja. Yang baiknya boleh tahan banyak juga la.
First sekali, pada aku hubungan suami isteri jadi harmoni. Macammana boleh harmoni pula kan?. Okay, macamni, korang pernah tak rasa atau tengok pasangan yang hidup terancam, tak tenang, sebab korang syak pasangan korang curang, main kayu tiga?. Mesti pernah punya kan. So kebaikan swinger ni korang tak perlu nak hadap tu semua. Kejujuran dan ketelusan key utama dalam swinger life ni. Macam aku, hubby aku takkan curang sebab semua aktiviti kami adalah bersama. Kira takda masa dah kami nak curang antara satu sama lain.
Yang kedua, berkait dengan yang harmoni tadi, kami jadi saling percaya mempercayai. Tiada ragu ragu. Tiada dark secret antara kami berdua. Bila tiada syak wasangka, kepercayaan akan terbit, bila kepercayaan wuujud, maka muncullah kebaikan yang ketiga iaitu....
Kesetiaan. Ya, kesetiaan. Kenapa setia? Apa lagi yang korang nak dari pasangan korang selepas jujur dapat, kepercayaan pun dah dapat. Macam kami la, walaupun kami jumpa pasangan lain yang tip top ke, aset aset besar ke, senjata besar ke, ending nya lepas siap aktiviti tu kami (aku and hubby) akan bersama seperti malam pertama.
Lagi kebaikan yang aku nampak, kami masing masing semakin jadi nak jaga diri. Jaga diri macammana tu? Macam aku, memang aku akan jaga body aku biar semakin solid and tiptop, begitu juga hubby aku, dari mula mula boroi, dah bersungguh nak ada sixpax. Macam aku memang dari dulu solid la, cuma semakin mantoplah kan. Aku rase if tak terjebak dengan hal ini mungkin hubby aku makin boroi, and aku juga mungkin tak bersungguh nak maintain body aku.
And macam biasalah, bila dah body solid, of course aku jadi makin confident. Confident dengan diri aku sendiri, bila yakin dengan diri, semangat hidup pun meningkat. Puncanya dari apa? Dari kegiatan swinger. Sebenarnya banyak lagi kebaikan kecil kecil yang aku boleh ceritakan, yang aku sampaikan tadi tu semua yang major.
Sekarang aku nak cerita mula mula aku and hubby terjebak dengan aktiviti ni. Kami sebelum kahwin memang masing masing sudah biasa dengan aktiviti seks. So bila dah kahwin tu, ada satu malam tu, kami bermain satu game yang mana masing masing menceritakan semua rahsia masing masing. Macam truth or dare la tapi more to truth. So aku pun cerita la kat hubby aku yang aku hilang dara seawal umur 15 tahun dengan cousin aku. Dia pun cerita juga yang dia pernah meraba punggung kakaknya yang sedang tidur, ketika dia berusia 11 tahun dan kakaknya baru lepas SPM. Kira masing masing memang jenis nakal sejak muda.
Bila aku dengar hubby cerita yang dia pernah menakal dengan kakaknya, akupun menceritakan bahawa aku pernah having sex dengan kawan abang aku. Abang aku tahu yang aku pernah main dengan kawan dia, so one day tu dia dengan GF and aku sekali pergi rumah kawan dia. Abang aku main dengan GF dia dan aku pula main dengan kawan abang, dalam 1 rumah. Aku main dalam bilik aku and abang di ruang tamu and bilik kawan (sebab aku dengan kawan abang start dulu dalam bilik, abang tak sabar lenjan dulu GF dia kat ruang tamu sebelum kitaorang siap).
YOU ARE READING
Swinger - Kehidupan Seks Terbuka Suami Isteri
RomanceKisah romantik/erotik kehidupan swinger/hotwife