Nafsu Semakin Melonjak
Saat aku merasakan yang kenangan threesome bersama Ijat terkubur, memandangkan kini isteriku sudah hamil 6 bulan setengah, tiba tiba sangkaan aku meleset. Pada suatu malam isteriku sekali lagi menyampaikan hasratnya selepas kami melakukan seks. Sejujurnya aku memang mendambakan peemintaan isteriku ini. Aku sendiri tidak berani untuk bertanya sebelum ini sebab pada masa kali pertama kami melakukannya, ianya adalah kerana isteriku "mengidam". Jadi aku menghormati permintaannya itu atas dasar isteriku yang mengidam, sebab sebelum ini isteriku tidak pernah menceritakan keinginan seperti itu, malah dia tidak pernah menceritakan fantasi seperti itu. Untuk rekod kami sering menceritakan fantasi seks masing masing sebelum melakukan seks untuk menambahkan keghairahan ketika bersama.
Apa yang isteriku luahkan pada masa ini, aku boleh simpulkan sebagai lebih ekstrem dari apa yang kami pernah lakukan dengan Ijat. Apa sebenarnya yang "diidamkan" oleh isteriku kali ini?. Percaya atau tidak, kali ini isteriku meminta agar dirinya diratah oleh 4 orang lelaki!!.. Bunyi seperti gila, bila memikirkan seorang wanita yang hamil 6 bulan boleh mengidamkan perkara seperti itu, tapi itulah hakikatnya. Namun perkara itu tidak begitu membingungkan aku. Apa yang lebih merunsingkan aku adalah bagaimana nak cari lagi 2 orang lelaki untuk memenuhi hasrat isteriku. Isteriku mencadangkan agar kami kekalkan Ijat untuk bersama dengan kami. Manakala lagi 2 orang lelaki, isteriku mensyaratkan agar seorang lelaki dia yang pilih dan seorang lagi aku yang pilih. Kami bersetuju agak kami berdua fikir dahulu siapa yang ingin kami jemput, dan memberitahu keputusannya esok malam.
Tibanya malam, setelah aku dan isteri bersiap siap ke katil, kami mula berbincang berkenaan dengan nama lelaki yang bakal dijemput untuk bersama sama menikmati tubuh isteriku. Bagi aku, setelah puas berfikir, aku tiada pilihan melainkan menjemput Amir, seorang lelaki Pakistan yang bekerja di Cafe tempat aku bertugas. Persoalan mengapa aku memilih Amir? Pertamanya, aku percaya yang Amir akan menyinpan rahsia ini. Sebab perkara ini melibatkan maruah keluarga kami, dan aku tak mahu orang bercerita sana sini pasal isteriku. Amir terhutang budi padaku sebab aku pernah membantunya dengan masalah passportnya. Sebab yang kedua, Amir adalah salah seorang kenalanku yang merupakan penyumbang DVD lucah kepada kami di pejabat. Jadi ini menunjukkan Amir adalah seorang yang sememangnya kaki "blue". Kriteria ini aku ceritakan kepada isteriku bagi menjelaskan mengapa aku memilih Amir.
Bagaimana pula dengan isteriku?. Ini saat yang aku tunggu. Isteriku menyatakan bahawa dia memilih Uncle Lan. Telan air liur aku sekejap. Mana taknya, Uncle Lan adalah bapa angkatku. Semasa aku belajar di Universiti, aku tinggal di rumah Uncle Lan. Uncle Lan banyak membantu aku semasa aku sambung belajar dan atas dasar itu, Uncle Lan dijadikan sebagai bapa angkat aku. Keluarga aku juga rapat dengan Uncle Lan. Kami seperti satu keluarga. Malah ketika majlis perkahwinan aku, Uncle Lan banyak membantu. Persoalan yang timbul dalam hatiku, mengapa Uncle Lan menjadi pilihan isteriku? Aku faham isteriku juga rapat dengan Uncle Lan, tapi macam mana nama Uncle Lan yang terpacul di mulut isteriku.
Mungkin kerana jelas terpampang riak terkejut di wajahku, isteriku bersuara dan menyatakan bahawa jangan terkejut sangat. Isteriku kemudian menceritakan sebab utama pemilihan Uncle Lan. Isteriku bertanya padaku sama ada aku ingat atau tidak pada malam pertama kami, berkahwin, dia ada keluar beberapa kali untuk ke bilik air semasa kami rancak melakukan seks. Aku ingat sebab batang aku beberapa kali terbantut mengeras kerana isteriku pada masa itu keluar ke bilik air. Isteri aku memberitahu bahawa pada kali pertama keluar, dia ternampak Uncle Lan sedang cuba menodai ibunya. Terbeliak mataku seketika, tak kusangka Uncle Lan seperti itu. Tapi aku tunggu sehingga isteriku habis bercerita sebelum aku mencelah apa apa. Isteri aku memberitahu dia melihat Uncle Lan meramas paksa punggung ibunya. Kelihatan ibunya menepis beberapa kali. Ketika isteriku mulai nak menyergah Uncle Lan, dilihat ibunya merangkul tengkuk Uncle Lan, seolah olah dari menolak, menjadi melayan. Jadi isteriku membiarkan saja lalu kembali masuk ke bilik tanpa pergi ke bilik air. Tak lama selepas itu isteriku kembali keluar dan melihat ibunya sudah mula mengulum batang Uncle Lan. Jadi isteriku membatalkan lagi niat untuk ke bilik air. Kemudian isteriku keluar lagi dan katanya dia melihat ibunya sudah menonggeng dan sedang dirodok oleh Uncle Lan.
YOU ARE READING
Swinger - Kehidupan Seks Terbuka Suami Isteri
RomanceKisah romantik/erotik kehidupan swinger/hotwife