(Y/N) = (Your Name)
Sabah alarmın sesiyle uyandım ve alarmı kapatmaya çalışırken masamın üstünde duran bardağı düşürdüm.
Kırılan cam seslerini duyunca yerimden zıpladım ve yere baktım;"Annem ağzıma sıçıcak.."
Hemen yatağımdan kalktım ve ayağıma cam batmasın diye terliklerimi giydim sonrada kapının askılığına asılmış okul kıyafetlerimi giydim. Annem aşağıdan bana sesleniyordu fakat cevap versem bile beni duymuyor ve ismimi bağırmaya devam ediyordu. Dayanamadım ve anneme yüksek sesle "SAĞIR MISIN YA" diye bağırdım. O an annem sessizleşti ve ayak sesleri duymaya başladım korkudan çantamı ve telefonumu alıp camdan atladım iyiki birinci katta oturuyorduk yoksa terliği kafama yemiştim.
Otobüs durağının oraya geldim ve otobüsü beklemeye başladım. Otobüsü beklerken canım sıkılmasın diye kulaklıklarımı taktım ve şarkı dinlemeye başladım. 2. şarkıya geçtiğimde otobüs durağına sarı saçlı ve gözlüklü uzun bir çocuk geldi.
İçimden; "hassiktir bu boy ne.." diye geçirdim. Çocuk ona baktığımı farketmiş olmalıydı ki bana; "ne bakıyosun?" dermişcesine kafasını salladı. Bende onun duyabileceği şekilde "hiçbirşey" dedim ve şarkı dinlemeye devam ettim.
20 dakika sonra otobüs geldi ve uzun çocukta benimle aynı otobüs'e bindi.Otobüs fazla kalabalıktı arkamdan bir adam bana çarptı ve şansıma uzun çocuğun göğsüne kafa attım. Ben çocuğa çocuk bana bakıyordu ki otobüs birden durdu ve ben geriye doğru sendeledim,tam düşecekken çocuk benim kolumdan tuttu ve kendine çekti.
"Daha dikkatli olmalısın,bu boyla bir seni ezebilir" dedi ve alaycı bir şekilde sırıttı.
"Sende aynı bir patates'e benziyorsun yada bir muz'a" dedim ve ona sinirli bir şekilde baktım.İkimizde sanki telepati ile konuşuyormuş gibi birbirimize öldürecekmiş gibi bakıyorduk ki uzun çocuğun arkasından biri "hey gözlüklü! Sevgilinle biraz arkaya doğru gitsenize sıkıştık burda." dedi. İkimizde birbirimize şaşırmış bir şekilde bakıyorduk ve ben adama "ne sevgilisi be! bu sırıkla mı?" dedim adam da "ne olduğunuz umrumda değil burda haraket edicek yer yok!! Hadi ilerleyin!" dedi.
Adam haklıydı ama bizim arkamızda da yer yoktu o yüzden cam kenarına geçtik. Ben somurtarak camdan bakıyordum,uzun çocuk ise bana bakıyor gibi hissediyordum fakat sonra ona doğru döndüm ve sadece telefonuna baktığını gördüm.
Bu çok garipti çünkü sanki biri beni izliyormuş gibi hissediyordum ve gerilmeye başlamıştım ki arkamda belimi tutan bir el hissettim o el gittikçe aşağı iniyordu ve ben korkudan arkama bakamıyordum. Arkamdaki adam elini çekip bana sürtünmeye başladı.Çığlık atmak istiyordum ama öylece donup kalmıştım gözlerımden yaşlar akıyordu.Adam tam elini iç çamaşırıma götürüyordu ki arkadan tanıdık bir ses şöyle dedi;"Seni sapık..savunmasız bir kızı taciz etmeye utanmıyor musun?"
Adam elini çekti ve arkasını döndü bende serbest kaldığım için mutluydum fakat hala ağlıyordum.Herkes adama iğrenmiş bir şekilde bakıyordu bense adamın arkasından bunu söyleyen kişinin kim olduğunu görmeye çalışırken bir el kolumdan tuttu ve beni kendine doğru çekti,bu o uzun çocuktu.
Onun göğsüne kafamı koydum ve ağlamaya devam ettim onun kim olduğu umrumda değildi çok korkmuştum.Adam bir sonraki durakta indi ve gözden kayboldu.Ben uzun çocuğun göğsünden kafamı çektim ve şöyle söyledim;
"Umm..teşekkürler uzun çoc-" sözümü kesti ve "ben tsukishima kei" dedi.
"Teşekkürler tsukishima-san.."
Tsukishima kafasını yavaşça salladı ve ben otobüsün arkasına doğru yöneldim sonrada bir koltuğa oturdum.Otobüs okuluma geldiğinde otobüsten indim sonrada tsukishima nın indiğini farkettim aynı okulda olmamız onunla karşılaşacağımız anlamına geliyordu.
Kafamdaki düşünceleri dağıttım ve menajerlik yapacağım erkek voleybol spor salonuna doğru yöneldim kapının önüne geldiğimde kapıyı yavaşça açtım ve voleybol oynayan birkaç tane çocuk gördüm sonrada eski bir arkadaşım olan sugawara-senpai'yi gördüm."Sugawara-senpai!!"
Suga bana doğru baktı ve gözlerini biraz kıstı fakat sonra baktığı kişinin ben olduğumu anladığı zaman kocaman bir gülümsemeyle bağırdı;
"Y/N!!!"
Yanına koştum ve birbirimize sarıldık.
"Bana birdaha senpai demicektin hani?" dedi suga. Bende kıkırdayarak; "ağzımdan kaçtı üzgünüm" dedim ve sugayla güldük.
(Şimdilik burda bırakıyorum hadi bb canlarm kesin sıkılıp birtane daha bölüm yazarım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tsukishima x Reader [TAMAMLANDI]
FanfictionAcayip eskiden yazmistim su an sirf fazla okundugundan silmiyorum