6.Bölüm-Otel

2.2K 204 498
                                    

*Y/N Ağzından*

Kaç saat uyuduğumu bilmiyorum ama uyandığımda otobüs'te kimse yoktu ve perdeler kapalıydı.Herhalde mola yerine geldiğimiz için durduğumuzu düşündüm o yüzden koltuğumdan kalktım ve kapıya doğru ilerledim.
Kapının önüne geldiğimde sadece siyahlık olan bir boşluk gördüm.Ne yol vardı ne de gökyüzü..Birden karanlığın içinden siyah bir şey beni kollarımdan tuttu ve karanlık boşluğa doğru çekmeye başladı çığlık atamıyor yada nefes alamıyordum ki birden uyandım.

Tsukki bana korkmuş gözlerle bakıyordu;

Tsukki:"Hey Y/N iyi misin?!"

"B-ben.."

Nedensizce ağlamaya başladım babam yanıma geldi ve tsukki babama benim kabus gördüğümü söyledi.Babam bana biraz su verdikten sonra yerine oturdu.
O kadar korkmuştum ki tsukki nin elini çok sert bir şekilde tutuyordum eminim tsukki nin canı acıyordur.Daha fazla canı acımasın diye elimi çekerken diğer eliyle elimi tuttu ve şöyle söyledi;

"Elimi tutabilirsin korktuğunu biliyorum"

Bende onun elini tutmaya devam ettim.
Yolculuk böyle geçti..Mola yeri bir kafeydi ve kafe'de çok fazla kişi yoktu tsukki benim önden gitmemi söyledi bende öyle yaptım.
Kafede boş bir yer buldum ve oraya geçip tsukki'yi beklemeye başladım.

Sonunda tsukki geldiğinde birlikte kahve sipariş ettik ve boş boş etrafa bakmaya başladık ortam baya sessizleşmişti.Nerden konu açacağımı bulamıyordum ki tsukki söze başladı

Tsukki:"Ee sevdiğin biri var mı?"

"Neden soruyorsun?"

Tsukki:"konu açmaya çalışıyorum"

"Tamam,sevdiğim olduğunu sanmıyorum"

Tsukki:"Peki ya okulun önündeki motorlu çocuk?"

"O sadece arkadaşım..ee? Senin sevdiğin biri var mı?"

Tsukki:"oh- evet var"

"Wow onu tanıyor muyum?"

Tsukki:"Bilmem tanıyormusun?"

"Gıcıklık yapma ya"

*Tsukki kıkırdar ve alaycı gülümsemesini takınır*

"Peki onun en çok nesini seviyorsun?"

Tsukki:"Uyurken ki halini"

"Fotoğrafı var mı?"

Tsukki:"Olsa bile göstermem"

"Gıcıksın.."

Tsukki bana dil çıkardı bende aynısı ona yaptım insanlar bize bakmaya başlayınca ikimizde durduk ve gülmeye başladık fakat çok yüksek sesle güldüğümüz için kafeden atıldık.

Otobüs'e geri dönerken sato'yu gördüm burda ne arıyordu bilmiyorum ama onu gördüğüme sevinmiştim hemen yanına koştum ve tsukki de arkamdan yürüyerek geliyordu.

Sato:"hey Y/N naber? Burda napıyorsun?"

"Babam iş gezisine gidiyordu bende onunla geldim.Peki ya sen?"

Sato:"Okulu asıyorum 1 hafta falan burda kalıcam.Yanlız bu yanındaki sırık kim prenses?

"Oh- o tsuk-" Tsukishima sözümü kesti ve şöyle söyledi;

"Ben onun erkek arkadaşıyım"

Sato:ne?

"NE?"

Tsukki:"evet erkek olan bir arkadaşıyım :p"

Sato:"yani sevgilisi değilsin?"

Tsukki:"bilmem öyle miyim?"

Sato:"Lan düzgün cevap versene"

"Ehh-bence biz gitsek iyi olur birazdan otobüs kalkıcak seni görmek güzeldi sato bay bay!"

Tsukishima yine o sinir bozucu gülümsemesiyle sato ya bakıyordu.Ne yapmaya çalışıyordu ki bu çocuk?!
Otobüs'e binince hemen yanına oturdum ve şöyle söyledim;

"Lan napıyon çocuk yanlış anlayacak niye böyle birşey yaptın?"

Tsukki:"Tam sinir edilecek çocuktu bende sıkıldım öyle şeyler söyledim şimdi susarsan müzik dinleyeceğim."

Ses tonundan sinirli olduğu anlaşılıyordu onu daha fazla sıkmak istemediğim için sustum ve arkama yaslandım.Babama durmadan ne zaman gideceğimiz yere varacağımızı soruyordum o da her zaman "az kaldı" cevabını veriyordu.

Gideceğimiz otele varınca tsukki yi sarstım ve ona heyecanlı bir şekilde geldiğimizi söyledim sonrada çantamı alıp hemen arabadan indim.Otel baya büyük görünüyordu herkesle birlikte içeri girdim ve herkese odalar verildi.
Kendi odama giderken kiminle odamı paylaşacağımı düşünüyordum ki kapıyı açtığımda öğrenmiş oldum odada tsukki vardı..

Keşke oda arkadaşım bir kız olsaydı diye içimden geçirdim ve çantamdan kıyafetlerimi alıp tuvalete girdim.Orada üstümü değiştirmekten başka şansım yoktu.Üstümü değiştirdiğimde tuvaletten çıktım ve çıkar çıkmaz tsukki'nin üstünün full çıplak olduğunu gördüm.Bir kaç saniye sonra hemen kapıyı hızlıca kapattım.

Tsukki:"Lan denizdede erkeklerin vücudunu görüyorsun gerizekalı"

"Sanane be! Sus sen.."

Tsukki'nin odadan çıktığını duyunca tuvaletten çıktım ve kıyafetlerimi yerleştirdikten sonra bende odadan çıktım.

(Bu bölüm kısa olmuş olabilir aşklar ama yapıcak birşey yok uykum geldi yarın 2 tane daha bölüm atıcam iyi geceler~<3)

Tsukishima x Reader [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin