(Dayanamadım yazdım :3)
*Y/N ağzından*
Sabah uyandığımda odamdaydım ve başım acayip ağıyordu.Buraya nasıl geldiğimi bilmiyordum ama herhalde tsukki beni eve getirmiş olmalıydı.
Dün tek hatırladığım şey restoranda yemek yediğimizdi.Bugün haftasonu olduğu için çok rahattım ve cips alıp kendimi koltuğa attım fakat çok süre geçmeden kapı çaldı.Kapının deliğinden baktığımda orda tsukishima yı gördüm.Nedense panikledim ve hemen salonu topladım üstümü başımı düzelttim fakat neden bunları yaptığımı bilmiyordum.
Sonunda kapıyı açtım ve tsukki utanmış görünüyordu."Tsukishima?"
Tsukki:"ehh..selam Y/N.."
"Noldu?"
Tsukki:"şey dün olan şeyler.."
"Neden bahsediyorsun?"
Tsukki:"bekle- dün olanları hatırlamıyor musun?"
"Oh- eğer kötü birşey yaptıysam özürdilerim sarhoş olduğum için yapmışımdır çok kafana takma"
Tsukki:"oh-hayır tabiki kafama takmadım"
"Sevindim"
Tsukki:"Herneyse ben gitsem iyi olur yarın görüşürüz.."
"Oh-evet görüşürüz"
Yarın iş gezisi vardı ve ben tamamen unutmuştum.Gidip bir çanta hazırlamalıydım.Bunları düşünürken tsukki çoktan gitmişti bende kapıyı kapattım ve odama çıktım.Çantamın içine yedek kıyafetler falan koydum sonrada elime telefonumu alıp oynamaya başladım.
*Akşam olunca*
Telefonum şarjı bittiğinde çoktan akşam olduğunu farkettim ve odamdan çıkıp salona gittim.Babam koltukta oturuyordu.
Babamız:"Okulundan 3 günlük izin aldım çantanı hazırladın mı?"
"Evet,çoktan hazır.Orada 3 gün mü kalıcaz?"
Babamız:"Evet ve yarın saat sabah 05:00 de evden çıkmalıyız yani şimdi uyusan iyi olur."
"Wow baya erkenmiş neyse iyi geceler baba."
Babamız:"İyi geceler alarm kurmayı unutma."
Onaylamış bir şekilde kafamı salladım ve odama gidip pijamalarımı giydim alarmı 04:40'a kurup yatağıma uzandım ve birkaç dakika sonra uykuya daldım..
*alarm sesi*
Gözlerimi lanet olası alarm yüzünden açtım ve malesef sıcak yatağımdan kalktım.Pijamalarımı çıkartıp siyah bir sweatshirt ile eşofman giydim,rahat giyinmeyi seviyordum.Saçlarımı taradım ve pek fazla takmadığım gözlüğümü taktım.Evet benim gözüm bozuk fakat arkadaşlarım gözlüğümden dolayı bana 'harry potter' dediği için lens takmaya başlamıştım.Şarjdan telefonumu aldım ve masamdaki kulaklığı alıp şarj aletiyle birlikte çantama attım sonra çantamı alıp mutfağa gittim babamda oradaydı.
"Baba,ne zaman evden çıkıcaz?"
Babamız:"Sen ne zaman hazır olursan o zaman."
"Ben zaten hazırım sadece ayakkabılarımı giyimeliyim"
Babamız:"Peki o zaman ben seni arabada bekliyorum."
Babam evden çıktı bende siyah spor ayakkabılarımı giyip hemen arabaya koştum.
Babamız:"Heyecanlısın bakıyorum"
"Ne? Yoo sadece bir iş gezisi işte"
Evet gerçekten heyecanlıydım ama nedenini bilmiyordum çok fazla kafaya takmadım ve camdan dışarıyı seyretmeye başladım.
Buluşma yerine geldiğimizde nerdeyse herkes ordaydı ve bir otobüs bekliyordu."Arabayla gideceğimizi sanıyordum."
Babamız:"Öyle yapıcaktık fakat sonra planlar değişti."
Arabadan indim ve tsukishima'yı gördüm hala hava aydınlanmamış olduğu için yürürken önümü pek göremiyordum.Tsukishima sanki beni görmezden geliyormuş gibiydi bu beni rahatsız ettiği için yanına gittim.
"Hey-"
Tsukki:"selam.."
"Neden beni görmezden geliyorsun?"
Tsukki:"vay gözlük taktığını bilmiyordum"
"Ah eve- hey! Konuyu değiştirme sende bir sorun var"
Tsukki:"Neden bahsediyorsun?"
"Uzun zamandır beni gıcık etmedin"
Tsukki:"Mutlu olmalısın"
"Aslında öyle olmalıyım ama huzursuz hissediyorum"
Tsukki:"Tm"
"Kısa cevaplar vermeyi kes"
Tsukki:"Sende çok içmeyi bırakmalısın.."
"Neden bahsediy-" sözümü otobüs şöförü kesti ve herkesin otobüs'e binmesini istedi Tam tsukki'ye dönücekken bir baktım ki o çoktan otobüs'e doğru yol almıştı.Bende çantamı aldım ve otobüs'e bindim.
*Tsukki ağzından*
Herzamanki gibi cam kenarına oturmuştum çünkü camdan bakıp huzurlu bir şekilde müzik dinlemek hoşuma gidiyordu fakat bu huzur uzun sürmedi.
Y/N babası yüzünden yanıma oturmak zorunda kalmıştı ve bana sinirli bir şekilde bakıyordu ona bu kadar yakın olmak beni hem mutlu ediyor hemde tedirgin ediyordu..Y/N:"Evet saltyshima?"
"Ne?"
Y/N:"Neden beni görmezden geliyorsun??"
"Sana söyledim seni görmezden falan gelmiyorum!"
Y/N:"Emin misin?"
"E-v-e-t"
Y/N sonunda sustu ve bende şarkı dinlemeye geri döndüm fakat yine huzurum bölündü.Y/N kulaklığımın bir tanesini aldı ve o da dinlemeye başladı.
"Napıyorsun?"
Y/N:"Sıkıldım,o yüzden seni gıcık etmeye karar verdim"
"Yanlız hiç gıcık olmadım."
Y/N:"Nasıl-"
"Hatta hoşuma gitti"
Y/N:"hmmm.."
Y/N gözlüğümü aldı ve kendi gözlüğüyle değiştirdi.
Y/N:"ee? Şimdi gıcık oldun mu?"
"..."
Y/N:"Hey-tsukishima yüzün kızardı iyi misin?"
Y/N:"Beni duyuyor musun?"
Y/N'ye gözlüğünü verdim ve kendiminkini geri aldım sonrada kafamı çevirip müzik dinlemeye devam ettim.Bu yaptığı şey çok hoşuma gitmişti ve gülümsemeyi durduramıyordum.
Birkaç dakika sonra omzumda birşey hissettim yine Y/N nin beni gıcık etmeye çalıştığını düşündüm fakat omzuma baktığımda Y/N nin omzumda uyuya kaldığını gördüm.Uyurken çok tatlı görünüyordu kesinlikle bir fotoğrafını çekmeliydim.Fotoğrafı çektikten sonra bu anın tadını çıkarmam gerektiğini düşündüm ve kafamı onun kafasının üstüne koyup uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tsukishima x Reader [TAMAMLANDI]
FanficAcayip eskiden yazmistim su an sirf fazla okundugundan silmiyorum