7.Bölüm-Hata

2K 217 222
                                    

(Yaa şuan çok mutluyum teşekkürler 🥺)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yaa şuan çok mutluyum teşekkürler 🥺)

Otelde gezerken havuzun yerini bulmaya çalışıyordum çünkü yarın ilk iş olarak havuza atlayacaktım.
Havuz dışında her yeri gördüm ve artık vazgeçmeye karar verdim.Odaya döndüğümde çantamın ağzının full açık olduğunu ve kıyafetlerimin yerlere saçılmış olduğunu gördüm ardından tsukki de odaya girdi.

"..."

Tsukki:"Y/N noldu?"

Hızlıca ona doğru döndüm ve bağırmaya başladım

"NEDEN ÇANTAMI KARIŞTIRDIN?!"

Tsukki:"Sen neden bahsediyorsun?!"

Ağzı açık olan çantamı gösterdim fakat tsukki tam konuşacakken ona tekrar bağırıp odadan çıktım.Onun böyle bir sapık olduğunu bilmiyordum sinirden ağlamak üzereydim hava almak için otelden çıktım.

*Tsukki'nin ağzından*

Orada öyle kalmıştım fakat bu Y/N'nin bağırması yüzünden değildi birinin odaya girdiğini düşünüyordum çünkü ben asla insanların özel eşyalarını karıştırmam.Otel müdürüne haber vermem gerekiyordu o yüzden odadan hemen çıktım ve otel müdürünün odasına geldim.

Kapıyı çaldım ve içeri girdim müdüre birinin bizim odamıza girdiğini söyledim fakat müdür bizim kapıyı açık bıraktığımızı söyledi ve beni odasından kovdu.

"Ne kadar sinir bozucu bir müdür.."

Y/N'yi bulmak için otelden çıktım fakat Y/N'nin sato'ya sarılmış bir şekilde orda durduğunu gördüm.Şuan yanlarına gitmek istemiyordum ordan sessizce uzaklaştım ve yeni bulduğum kaydıraklı havuzun önünde durdum.

Boş bir yer bulup oraya yattım ve suyu dinlemeye başladım sonrada orada uyuya kaldım.

*Y/N Ağzından*

Sato bana babasının buranın sahibi olduğunu söyledi ve bana havuzun yerini söyleyip gitti.Hava az da olsa kararmıştı ama umursamadan havuzun yanına gittim.
Havuzda kimse yoktu sadece şenzlong'da yatan bir tsukishi-Ne? Tsukishima orda ne yapıyor??

Yanına gittim ona hala sinirliydim ve ona daha çok kızmak istiyordum fakat yanına geldiğimde orda uyuduğunu gördüm.Ona sinirli olsamda hasta olmasını istemiyordum o yüzden hırkamı çıkartıp onun üstünü örttüm ve oradan ayrıldım.

Odaya doğru yürürken odanın kapısının sonuna kadar açık olduğunu farkettim ve bir temizlikçinin geldiğini düşündüm sonrada odaya baktım.
Fakat gördüğüm kişi hizmetçi değil satoydu çantamı karıştırıyordu.

"Aman tanrım.."

Sato hızlıca arkasını döndü korkmuş gibiydi.

Sato:"Y/N a-açıklayabilirim!"

"Çık dışarı-"

Sato:"Y/N.."

"Sana çık dışarı dedim"

Sato koşarak odadan çıktı bende yerdeki çantaya bakıyordum.Tsukkiyi boş yere suçlamış ve onu üzmüştüm kendimden nefret ediyordum.Hemen tsukki'yi bulmalıydım o yüzden odadan çıktım ve havuzun yanına doğru koştum havuza geldiğimde tsukki uyanmıştı.Hemen yanına koşup ona sarıldım ve özürdilemeye başladım;

"BEN ÇOK ÖZÜRDİLERİM!"

Tsukki:"Ne?"

"SENİ BOŞ YERE SUÇLADIĞIM İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜM!!"

Tsukki:"Bencede üzgün olmalısın hatta sana ceza vermek lazım"

"Evet bencede..çok aptallık ettim"

Tsukki:"Sanırım cezanı buldum"

"Ne?"

Tsukki:"Gözlerini kapat"

"Beni suya falan itmeyeceksin değil mi?"

Tsukki:"Hayır sadece gözlerini kapat"

Gözlerimi kapattım ve beklemeye başladım.

Tsukki:"Sakın ben gidene kadar açma"

"Tamam?"

Tsukki'nin hızlı nefes alış verişlerini duyabiliyordum herhalde beni suya itecekti çünkü hakettim..ben cezamı düşünürken tsukki birden dudaklarıma yapıştı ve sessizce "sakın gözlerini açma.." dedi ve gittiğinde gözlerimi açtım.Yanaklarım fena kızarmıştı ve terlediğimi hissettim hemen tsukishima yı bulmalıydım neden onu bulmak istediğimi bilmiyordum belkide ondan hoşlanıyordum..



Tsukishima x Reader [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin