9.Bölüm-Diğer aşıklar

1.9K 176 388
                                    

(Medyayı kulaklıkla dinlemenizi tavsiye ederim)

Tsukki'ye biraz daha sarıldıktan sonra ona sorular sormaya başladım;

"Baban sanada kızdı mı? Yada kötü bir
şey yaptı mı?"

Tsukki:"Hayır,o olay hakkında hiç konuşmadık babam sinirli değilde üzgün gibiydi."

"Şimdi bu kaçma planının saçma olduğunu farkettim yani sonsuza kadar burda kalamam yakında öğretmenlerde farkedecektir."

Tsukki:"Haklısın..benim evimde kalabilirsin demek isterdim ama babam senin babana haber verebilir."

"Neyse şimdi antreman'a dönsen iyi olur"

Tsukki:"Doğru."

Tsukki kalktı ve antreman'a geri döndü o sırada yachi yanıma geldi ve sohbet etmeye başladık.Bana klüp'te olanları söyledi kageyama hinata uyurken ağzına süt dökmüş..
Nedense birşey unutmuş gibi hissediyordum..acaba neydi?

Birden spor salonunun kapısı açıldı ve içeri ukai koç girdi."Hassiktir biz ukai koç'a söylemeyi unuttuk.."
Koç yanıma geldi ve neden klüp'e hiç uğramadığımı sordu.Ona olanları anlatmam uzun sürdü bu yüzden antreman zamanının yarısı boşa gitti.

Ukai koç bunun kötü bir fikir olduğunu söylesede her zaman bizi destekleyeceğini söyledi ve antreman'a geri döndüler.Mutluydum fakat sanki hayatım mahvolmuş gibi hissediyordum..

Hava kararınca bazıları eve gitmişti bizde yatacağımız yerleri hazırlıyorduk.

"Burda kalmanıza gerek yoktu tek de kalabilirdim.."

Tsukki:"Sen tek kalırsan korkarsın."

"Ne alaka ya benim tek korkum örümcekler"

Hinata:"Ve burdada birsürü örümcek var"

"Haha yalan söyleme!.."

Bir sessizlik oluştu.

"...kaç tane örümcek var..?"

Herkes gülmeye başladı ben ise somurtuyordum.Yataklar hazır olduğunda çok uykum geldiği için ilk ben uyudum.Tsukki'de saçlarımı okşuyordu.

*03:00*

Gece yarısı uyandım ve yanımda tsukishima'nın uyuduğunu gördüm bana sarılıyordu ondan ayrılmak istemiyordum ama tuvalete gitmem gerekiyordu.Yavaşça kalktım ve tuvalete doğru yöneldim karanlık olduğundan birşey göremiyordum.
Sonunda tuvalete geldim ve kapıyı açtığımda hinatayla kageyama'nın öpüştüğünü gördüm.

Hinata:"LAN-"

Kags:"Hassiktir..."

Gülmemek için kendimi zor tutuyordum ve en sonunda gülmeye başladım.

Hinata:"Ş-şaşırmadın mı?"

"Heh zaten biliyordum."

Kageyama:"Sütler aşkına..nasıl?"

"Bakışlarınızla çok belli ediyorsunuz"

Hinata:"oh.."

Onlar çok tatlı görünüyorlardı..Bana takıma söylememem için yalvardılar bende zaten söylemicemi söyledim ve tekrar yatmaya gittik.Tsukki'nin kollarına geri döndüğüm için mutluydum fakat tsukki nin bir yastığa sarıldığını gördüm.Hemen yastığı çekip kollarının arasına girdim ve kafamı onun göğsüne gömüp uyudum.

Tsukishima x Reader [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin