Uyandığımda o korkutucu hastane kokusunu alamıyordum çünkü eve gelmiştim.Doğruldum ve etrafıma baktım buraya nasıl geldiğimi bilmiyorum ki birden aklıma evden kaçtığım geldi.Korkuyordum çünkü babam asla bunu desteklemedi fakat beni bu eve kim getirmişti?Ben korkuyla etrafıma bakınırken tsukishima içeri girdi.Arkasında onun babası ve benim babam da vardı.Tsukishima korktuğumu anlamış olmalıydı ki bana 'sorun yok' der gibi baktı sonrada babam yatağıma oturdu.
Babamız:"Özürdilerim Y/N."
Ben konuşmak istemiyordum çünkü bana o kadar işkence ettikten sonra sadece bir özür beni onu affetmeye ikna edemezdi tam "seni affetmiyorum" diyecek iken konuşmaya devam etti.
Babamız:"Bazı sebeplerim olsada seni böyle kısıtlamamalıydım üzgünüm."
"...sebepler?"
Babam,tsukishima ve onun babasına bir bakış attı ve onlar odadan çıktı.
Babamız:"Annen'nin eve giren biri tarafından öldürüldüğünü biliyorsun değil mi?"
"Evet..?"
Babamız:"Tsukishima'nın annesi'ni de hiç görmedin değil mi?"
"Artık söyler misin?"
Babamız:"Tsukishima'nın annesi uyuşturucu v.b kullanıyordu ve tsukishima nın babası oğluna zarar gelmesin diye ondan boşandı.Bir kaç ay sonra tsukishima'nın annesi buna dayanamayıp onların evine gitti fakat onları orada bulamayınca bize sataşmaya karar vermiş ve o zaman evde sadece annen olduğu için.."
Babam daha fazla devam edebilecek gibi görünmüyordu o yüzden söze ben devam ettim.
"Sende Tsukishima'nın annesi'nin alışkanlıkları nın ona geçebileceğini düşündüğün için benimle olmasına izin vermedin.."
Babam hiçbirşey söylemedi.
"Endişelendiğini biliyorum baba..ama emin ol tsukki asla öyle birşey yapmaz."
Ben sözümü bitirir bitirmez babam bana sarıldı ve bende ona karşılık verdim.
Babamız:"Haklısın."
Sarılmamız bitince birlikte odadan çıktık ve çıktığımız gibi tsukki'ye sarıldım.Babalarımız bizi yanlız bıraktılar ve mutfağa gittiler.
"Sonunda mutlu olabileceğiz."
Tsukki:"Emin misin? Hala sato isimli bir sorun ile yüzleşmeliyiz."
"Eminim oikawa çoktan onu halletmiştir."
Tsukishima gülümsedi ve beni öptü.Şuan dünyanın en mutlu insanı olabilirdim çünkü mükkemel bir erkek arkadaş'a sahiptim.Ne kadar sorun yaşasakta sonunda hepsini çözdük.
*Ertesi sabah*
Yine herzamanki gibi okula gidiyordum.Uzun zamandır Voleybol klübünü görmemiştim ve onları özlemiştim o yüzden direk spor salonuna yöneldim.Umarım endişelenmemişlerdir.
Kapıyı açtığım gibi Nishinoya üstüme atladı.
Nishinoya:"Y/N!! SENİ ÖZLEDİK!"
Asahi:"N-nishinoya y/n'nin üzerinden kalkmazsan tsukishima seni dövücek"
Nishinoya:"HAHA! O SENPAİSİNİ DÖVEMEZ"
"O dövemese bile benim yerden kalkmam gerekiyor."
Nishinoya üstümden kalktı ve diğerleri de yanıma geldi.Yachi'nin gözleri dolmuştu ve aynı bir bebeğe benziyordu.
Sugawara:"Y/N sen fazla şanssız bir insansın."
"Şuan tüm bu şanssızlığın üstümden kalktığını düşünüyorum"
Daichi:"Eğer spor salonuna gelmeseydin tanaka ve nishinoya sınıfını basıcaktı."
Yams:"Ve eğer öyle birşey yapsalardı Daichi onları 40 tur koşturucaktı."
Herkesi süzdükten sonra hepsi yanıma gelip bana sarıldı.En son da Tsukishima yanıma geldi ve kafamı okşayıp dudaklarıma bir öpücük kondurdu.
Tsukishima:"Elveda cüce"
"Elveda saltyshima.."
Yatağımda gözlerimi açtım.Bir yandan annem kahvaltıya gelmemi söylüyordu bir yandan ise alarmım çalıyordu.Bu yaşadıklarım o kadar güzeldi ki birdaha shifting yapmak istiyordum fakat uzun bir ara vermeliydim.Şimdiden Tsukishima'nın bana dokunuşunu özlemiştim.Yataktan kalktım ve annemin hazırladığı kahvaltı masasına oturdum..
|Gerçekten garip bir son oldu farkındayım hatta bazılarınız sonu sevmemiş olabilir.Fakat kitap yazmaya ara vermem gerekiyor.Bu ara bitince Sakusa x Atsumu yada Sakusa x Reader yazıcam~|
<Umarım yazdığım kitabı beğenmişsinizdir 🥺😌>
<Bu arada shifting'in ne olduğunu bilmeyen varsa diye aşağıda açıklaması var>
Shifting:"Shifting evren değiştirmedir.Sonuz tane evren vardır ve shifting sayesinde bu evrenlere gidebiliriz.Bu arada shifting %100 gerçektir"
Sizi seviyorum bai~ 🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tsukishima x Reader [TAMAMLANDI]
Hayran KurguAcayip eskiden yazmistim su an sirf fazla okundugundan silmiyorum