A doua zi am fost la ora lui Tonks. Nu am fost singurii care vor participa la joc. Ginny și Harry erau și ei acolo, Luna Lovegood și Neville, Pansy și Blaise, Ron și Cho (CE? Oricum), Alexia are deja un iubit și participă și ei și alte 4 sau 5 cupluri pe care nu le știam. În câteva minute a apărut Tonks.
Tonks: Bună dimineața tuturor! Sunteți gata să începeți? Așa sper. Vă rog să fiti atenți. Fiecare cuplu stă unul în fața celuilalt, cu o tablă albă în fața lor.
Tonks: Super! Iată care sunt regulile: 1. Voi pune întrebările, iar fata și băiatul vor scrie răspunsul pe tabloul său alb. Veți avea 35 de secunde pentru a răspunde. Dacă este corect, veți obține 1 punct dacă este greșit, nu veți obține nimic. Deci, cineva, vreo întrebare? Nimeni nu a spus nimic așa că am început.
Tonks: Prima întrebare: Care este culoarea preferată a partenerului?
Stiu asta. Este verde. Sper să stie și culoarea mea preferata. M-am uitat la Draco și el scria ceva. E bine, sper.
Tonks: Timpul a trecut! Toată lumea creione joz! Acum primul cuplu: Hermione și Draco, răspunsurile voastre sunt sunt:
Eu: Culoarea preferată a lui Draco este verde.
Tonks: Draco este corect?
Draco: Lasă-mă să văd ... DA!
Tonks: Și răspunsul tău?
Draco: Desigur ... Violet.
Eu: Este corect! am spus zâmbind.
Ginny și Harry răspund corect și, de asemenea, Ron și Cho.
Ceilalți s-au înșelat.Tonks: Întrebarea următoare: Partenerul dvs. a avut un semn de naștere și dacă da unde?
Nu-mi vine să cred. Nu cred că știe unde am unul.
Tonks: Malfoy ești primul.
Draco: Sigur, are un semn de naștere.
Tonks: Și unde este.
Draco nu a spus nimic timp de 10 secunde. Și apoi...
Draco: jos ... Sub buric, foarte jos.
Am roșit. După aceea, am spus că nu are și am avut dreptate, și el a avut dreptate. Nu-mi păsa de ceilalți.
Tonks: ok, acum vom continua săptămâna viitoare. Ora s-a terminat.
Am intrat în camera mea și am stat 2 ore privind cerul, apoi a intrat Ginny.
Gin: Mione !!! Omg omg omg !!!
Eu ce? Ce s-a întâmplat??
Gin: Am făcut-o.
Eu: Ce ai făcut?
Gin: Eu și Harry, am făcut sex !!
Eu: Omg! Sunt atât de fericita pentru tine, Gin.
Gin: Da, și eu sunt! A fost atât de bine. Îl iubesc atât de mult!
Eu: E atât de drăguț.
Mi-a spus totul foarte detaliat. Harry a fost foarte bun la asta, nu cred că a fost prima data si pentru el, dar nu i-am spus asta lui Ginny pentru că trebuie să fiu sigura.
După ce am vorbit cu Ginny, m-am dus la Harry.Eu: Harry!
Harry: Da, Hermione?
Eu: Știu ce ați făcut tu și Ginny
Harry: Știi? Ei bine ... doar ... Umm ... nu am forțat-o.
Eu: Desigur, nu ai făcut-o! Nu despre asta vreau să vorbesc cu tine.
Harry: oh. * a spus rusinat*
Eu: Ești sigur că a fost prima dată pentru tine?
Harry: Umm ... Da ... Adică .. Nu ... Am făcut-o cu Cho anul trecut ..
Eu: Ginny știe altceva.
Harry: Știu ... Nu am vrut să-i rănesc sentimentele.
Eu: Va trebui să-i spui.
Harry: Da, ar trebui.
Eu: acum!
Harry s-a dus la Ginny.