Chapter 4: Prima Lectie

308 6 0
                                    

Eu: Ești nebun ??!

Malfoy: Nu știu, sunt? Gândește-te, Granger nu vrei să-l faci pe Diggory să te placă? Și nimeni nu va trebui să știe despre asta.

Eu: ba da, am mormăit.

Malfoy: Vezi?

Eu: De ce mă ajuți?

Malfoy: Nu știu. Deci esti de acord?

Fac asta pentru Cedric, doar pentru Cedric, acesta este singurul motiv ...

Eu: Um, da ..

Malfoy zâmbește.

Tocmai am fost de acord?

____________________________
Ginny's pov

Eram în curtea din spate și am auzit pe cineva care mă striga.

Harry: Gin! E adevarat?

Eu: Ce este adevărat?

Harry: Este adevărat că îți place de mine?

Eu: Oh .. Poate. am roșit.

M-am apropiat de el și mi-am apăsat buzele pe ale lui, am simțit atâta pasiune și cred că și el a simțit. Am rupt sărutul după 5 minute, apoi ne-am îmbrățișat.

 Am rupt sărutul după 5 minute, apoi ne-am îmbrățișat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Harry: Esti foarye sexy, baby.

Am chicotit.

***

_______________________________

Hermione's pov:

Granger,

O sa ne intalnim dupa prânz in the room of Requirement. Asigură-te ca nu te vede nimeni.

~D.M~

That's it. I have to do it. For Cedic.

After luch i made my way to the room of Requirement where I found Draco. He was sitting with his back to me. We sat in silent for a moment but I knew he heard I enter the room.

Me: Umm.. hi *I said confused*

Malfoy: Oh, Granger, you made it. *He pretend like he didn't knew when I enter the room.* You made sure no one followed you, right?

Me: Yeah, sure.

Without expecting he came close to me like he wanted to kiss me, but our lips were barely touching. He looked at me with as much passion like I am the only thing in the Word that meatters. I suddenly wanted to kiss him. But i didn't. This were only lessons... Right? He walked away from me.

Asta e. Trebuie să o fac. Pentru Cedric.

După prânz m-am îndreptat către camera de Cerință unde l-am găsit pe Draco. Stătea cu spatele la mine. Am stat în tăcere o clipă, dar am știut că a auzit că am intrat în cameră.

Eu: Umm .. salut * am spus confuza *

Malfoy: Oh, Granger, ai reușit. * S-a prefăcut de parcă nu știa ca am intrat în cameră. * Te-ai asigurat că nu te urmărește nimeni, nu?

Eu: Da, sigur.

Fără să ma aștept, s-a apropiat de mine de parcă ar fi vrut să mă sărute, dar buzele noastre abia se atingeau. El s-a uitat la mine cu atâta pasiune ca și cum sunt singurul lucru din Lume care conteaza. Am vrut brusc să-l sărut. Dar nu am făcut-o. Acestea sunt doar lecții ... Nu? S-a îndepărtat de mine.

Malfoy: Am terminat, poti sa pleci

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Malfoy: Am terminat, poti sa pleci

Ce? Asta a fost tot? M-am îngrijorat degeaba. Si acel ... Cum sa il numesc? Acel aproape sărut a fost superb.

***

___________________________________
Ce dracu a fost asta? Tocmai mi-a plăcut să-o sărut pe Granger? Wtf se întâmplă cu mine? Oricum ea face asta doar pentru Diggory, nu ar s-ar îndrăgosti niciodată de tine, așa că lasă Malfoy! Dar m-aș putea distra cu aceste lecții ...

Am ieșit și eu din cameră și m-am dus în camera comună Slytherin. Acolo erau Pansy și Blaise.

Blaise: Draco!

Eu: ce!

Pansy: Bună pisi. * a spus ea cochetată. *

Eu: Cum naiba mi-ai spus?

Pansy: Liniștește-te, mi s-a părut drăguț, știi că sunt iubita ta.

Oh, la naiba. Am uitat de asta. Oricum nu mi-a păsat de ea.

Mi-am dat ochii peste cap.

Eu: in fine * M-am culcat pentru că sunt extenuat *

***

__________________________________________________

Ginny's pov

I spend my day being with harry. We tried to hide our relationship so obviously all the castel knows about us. When I was getting back in Gryffindor's tower I saw Hermione on the corridor. She was just staying. That was weird.

Me: Mione! What are you doing here?

Hermione: Ginny! You scared me. Nothing, just thinking.

Me: So you're okay?

Hermione: Why wouldn't I be?

Me: Umm I don't know. Let me think... Maybe becouse of Cedric yelling that you are not good at sex.

Hermione: Oh that... I forgot.

Me: How could you forgot that stupid horny boy?? He broked yor heart. I really want to punch him in that ugly face!

Hermione: Wow *she laughed* take it easy Gin, you can punch him tomorrow. let's go to bed now.

Îmi petrec ziua fiind cu Harry. Am încercat să ne ascundem relația, așa că, evident, tot castelul știe despre noi. Când mă întorceam în turnul lui Gryffindor, am văzut-o pe Hermione pe coridor. Doar stătea. Asta a fost ciudat.

Eu: Mione! Ce faci aici?

Hermione: Ginny! M-ai speriat. Nimic, doar ma gândeam.

Eu: Deci ești bine?

Hermione: De ce n-aș fi?

Eu: Umm, nu știu. Lasă-mă să mă gândesc ... Poate că Cedric strigă că nu ești bună la sex.

Hermione: Oh, asta ... am uitat.

Eu: Cum ai putut să-l uiți pe acel băiat prost și excitat ?? Ți-a frânt inima. Chiar vreau să-i dau cu pumnul în fața aceea urâtă!

Hermione: Wow * a râs * ia-o ușor Gin, poți să-i dai un pumn mâine. hai să ne culcăm acum.

After We Fall In LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum