Chapter 16: Ce S-a Întâmplat??

144 1 0
                                    


Zilele au trecut, a venit din nou vara, iar vacanta de vară era aproape. Totul era asa cum trebuia sa fie, Griffindor cu cele mai multe puncte, imi petreceam cat mai mult timp învățând, dar si cu prietenii. Inca nu imi venea sa cred ca voi termina Hogwarts ul.

Asa ca într-o zi normal, ca toate, a pornit dintr-o data un cutremur foarte puternic. Eram in ora lui McGonagall.

McG: Nu va speriați, propun sa ne deplasam toți in curte in liniste si stați departe de obiecte instabile.

Ne-am îndreptat toți spre curte, dar aceam impresia ca puterea cutremurului se marea. Niciodată nu am mai avut asa experienta la Hogwarts.

R: Sie cineva unde e Emma? Nu am văzut-o deloc azi.

Eu: Nu stiu unde e.

A da, între timp Ron s-a combinat cu Emma si am inceput sa ne apropiem mai mult de tripleti, am devenit chiar prieteni foarte buni.

Înainte sa iesim afara il vad pe Dumbledore extrem de agitat venind spre mine, Draco, Ginny, Harry si Ron.

Dum: Se intampla, e ceea ce m-am temut.

McG: Ce vrei sa insinuezi Albus?

Apoi o lovitura ca un foc de arma se aude de afara, toți ne uitam uimiti spre locul de unde vine acel sunet. Unii chiar au început sa tipe. Dumbledore se apropie in timp ce ceilalți elevi se trag in spate îngroziți.

Dum: E timpul sa faceti ceea prntru ce v-ați pregătit.

___________________________________

Heyy. Scuze ca nu am mai scris, dar am lucrat la Volumul 2. Voi mai face inca 1 capitol, apoi voi posta Volumul 2, se va numi ✨After Us✨

After We Fall In LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum