In următoarea zi Ginny a propus tuturor copiilor care erau in Hogwarts sa ne jucam de-a v-ați ascunselea, in mare parte, au fost toti de acord. Asa ca ne-am împărțit pe echipe si am inceput(eu eram cu Draco). Am decis ca Ginny si Harry sa caute si am inceput. Am fugit repede, dar nu stiam unde sa mergem sa ne ascundem.
D: Vino dupa mine, stiu unde sa mergem.
Nu am mai zis nimic si l-am urmat. Am tot mers si urcat pana cand am ajuns in fața unei camere.
D: Suc de dovleac! a rostit Draco iar usa s-a deschis.
Eu: E ce cred eu ca e? Draco s-a uitat la mine si a zâmbit.
Am avut dreptate era baia prefecților. In mijlocul încăperii era o cada mare, cam cat o piscina, care ocupa mai mult de jumătate de camera.
Eu: Ar trebui sa ne ascundem dupa cada?
D: Ce ar fi sa ne ascundem in ea?
Dupa ce a zis asta, Draco a pornit robinetele, care cred ca erau mai mult de 30, in 10 minute cada era plina. Draco incepe sa se dezbrace, si dupa incep si eu, intram in cada cu apa fierbinte, iar eu il sarut pe Draco. Acest se pune peste mine penetrandu-ma usor de cateva ori,făcându-mă sa gem de placere. Dupa cateva minute in care am continuat cineva intra in camera.
Eu: Bagă-te sub apa!
Ne-am scunfundat amândoi si nu ne vedeam din cauza ca erau bule de sapun peste tot.
Ginny: Hai, Harry, nu e nimeni aici.
Harry: Cineva a uitat sa scoate apa din cada.
G: Aia e.
Îmi ridic putin capul pentru a putea respira si vad ca si Draco face la fel. Ginny si Harry erau cu spatele la cada. Si dintr-o data Harry o trage pe Ginny de mână si o săruta.
G: Ce faci? Trebuie sa ii gasim pe ceilalți.
H: Avem destul timp.
Harry isi baga mâinile sub tricoul lui Ginny.
Draco imi șoptește:
D: nu stau sa vad asta.
Eu încep sa rad încet, apoi il aid pe Draco urlând.
D: ok, ok, suntem aici!!
Harry si Ginny se opresc speriați.
G: Ce făceați? intreaba, văzând ca suntem dezbrăcați.
D: Noi nu punem întrebări, voi nu puneți întrebări.
H: Mi se pare corect.
Dupa ce ne-am îmbrăcat am ieșit in curte unde stateau cei pe care i-au găsit.
Neville: De ce sunteți uzi pe par?
Eu: Lunga poveste.
Pana la urma Ginny si Harry i-au gasit pe toți.
Heyy, nu voi mai face doar 3 capitole, iar după ma voi apuca de Volumul 2.