Hermione's pov
"Mione,
Întâlnește cu mine la etajul 3. Trebuie sa iti spun ceva
Ginny"
Am mers la etajul 3 si dintr-o data cineva m-a impins într-un dulap de maturi. Apoi mi-am dat seama ca nu eram singura.
Eu: Sper să funcționeze.
Harry: O funcționa, nu-ți face griji, iubito.
L-am îmbrățișat, apoi începem să-i auzim pe Hermione și Draco vorbind. Am încercat să ascultăm, dar nu am înțeles ce spuneau.
Au trecut vreo 10 minute și am început să auzim gemete.
Harry: Uau, pare că planul funcționează.
Eu: Da ... * am început să râd *
Harry: Ar trebui să ii deblocăm.
Eu: Alohomora!
Au iesit din camera și am văzut părul Hermionei ciufulit, dar ea zâmbea și se ținea de mâna cu Draco, și el zâmbea.Harry: Deci, acum sunteți un cuplu?
Hermione: Da, dar nu vrem să știe încă nimeni.
Ginny: nu vom spune un cuvânt. Sunt atât de fericita pentru voi.
Draco: Mulțumesc. * a spus zâmbind *
Eu: Wow cred că este prima dată când te-am văzut zâmbind. * a început să râdă
______________________________Hermione's pov
După ce am petrecut ceva timp cu Draco, am mers la curs. În timp ce o așteptam McGonagall Pansy vine la mine.
Pansy: Ce faci aici?
Eu: Ce vrei să spui că am curs aici.
Pansy: Nu, sânge mâl prost. Aici la Hogwarts! Ar trebui să fii exmatriculata! Spune-i Draco.
Abia îmi puteam ține lacrimile. Draco a venit la mine și m-a îmbrățișat.
Draco: Ești perfecta * mi-a șoptit el la ureche *
Eu: Ce faci, ar trebui să păstrăm acest secret. * am șoptit înapoi *
Draco: Acest lucru este mai important, draga * mi-a sărutat gâtul *
Pansy: Ce faci ?!
Draco: Imi sărut iubita. Ai probleme?
Pansy: Prostule! * mi-a spus ea și a părăsit camera * Draco s-a așezat lângă mine. Și după câteva minute McGonagall intră în clasă. După ce am terminat, draco mi-a spus să-l urmez în camera secretă.
Eu: Ce facem aici?
Draco: Vei vedea.
Eu: Nu-mi plac surprizele.
Draco: Nu? E păcat * a spus el zâmbind *
Eu: Ei bine, îmi plac, dar numai cele bune.
Draco: Acesta este unula buna * mi-a spus, luându-mi mâinile și începe să mă sărute * Mi-a scos bluza.
Eu: încă nu vreau să fac sex.
Draco: Nu voi face nimic dacă nu vrei.
Am zâmbit și a i-am da t si eu bluza jos . I-am descoperit corpul perfect.
Eu: Wow.
Draco: Ce? * a spus fiind flirty *
Am continuat să-l sărut și i-am scos pantalonii, și el i-a luat și pe ai mei. M-a luat și m-a așezat pe pat. El a fost stârnit de mine, așezat pe el. Simțindu-mă îndrăzneața, m-am ridicat să mă așez chiar pe draco junior și mi-am aruncat limba la buzele lui. Îi simțeam inima bătând la fel de repede ca a mea. Am început să mă mișc puțin, în același ritm în care mi-am aruncat limba în și din gura lui. El a gemut și eu am zâmbit, fiind mândra de ceea ce am putut produce. M-am mutat puțin mai mult sărutându-i gâtul, lăsând mușcături de dragoste.
Draco: Doamne Mione * a gemut * dacă continuăm să facem asta, va trebui să te fut chiar în secunda asta. *Am roșit*
Eu: Da, ar trebui să mergem la prânz.
* * __________________ *** ________________________
___________________________________
xoxo