A doua zi m-am
trezit langa Draco era Sambata
asa ca nu trebuie să imi fac griji ca am vom intarzia la
ore. Am zăbovit putin in pat apoi am mers in
Sala mare ca sa mâncăm.
Acolo ne-am intalnit zu Ginny si Harry .
G: Hei! Ce faceti?
Eu: Bine! Voi?
G: Bine si noi. Avem o propunere. Vreti sa facem Mini Party in noaptea asta?
Eu: Da ! Cine mai vine?G: Pai Eu, Harry, Tu, Drco, Ron, Cho, George si Fred.
Eu: Super ! Venim! Dar nu crezi că ar trebui sa îi invitam si pe tripletii?H: Buna idee! Sunt noi si nu cred ca au prea multi prieteni.
D: atunci daca vine Alexia va veni si Goyle.
G: nu cred, s-au despărțit.
Eu: Serios? Nu stiam.
H: Deci cate persoane suntem?
Eu: 11. Merg eu mai incolo sa iau mancare de la bucătărie.
D: Infractoareo! *a spus el filtrand*
Eu: mrrr..
H: Luați-vă o camera!
*am început toți sa radem*
La ira 18 am decis sa ma întâlnesc cu Drsco pentru a petrece putin timp impreuna. Deja se întunecase deoarece era iarna, in apropierea Crăciunului.
Eu: Deci unde mergem?
D:Ținând cont ca la 17:30 trebuie sa venim inapoi pentru a lua mâncarea nu avem mult timp.
Draco s-a decis ca vrea sa ma ajute cu mâncarea. Macar daca suntem prinsi, suntem prinsi împreună.
D: Vino dupa mine!
L-am urmat pana la penultimul etaj, apoi am intrat într-o camera mica in care nu am mai fost, probabil nu mulți stiu de ea. Am rămas puțin in urma admirând camera, iar cand ma uit la Draco era langa o fereastra care parea a fi singura din încăpere.
D:Vi?
Ma apropi de el si vad ca fereastra da pe acoperis.
Eu: Esti nebun??
D: Haide! Ce rost mai are sa avem vieți daca nu le trăim?
Avea dreptate. Ne-am urcat pe acoperis si ne-am așezat in cel mai înalt loc ude se putea sta.
Eu: wow! Priveliștea e uimitoare!
D: Stiu!
Ma apropii mai tare de el si imi pun capul pe umărul lui, iar el își pune mana pe talia mea. Am stat asa cateva minute admirând cerul înstelat, pana cand se întoarce catre mine.
D: Te iubesc!
Eu:Si eu te iubesc!
Apou am realizat cat de târziu s-a făcut. Am coborât cu grija si am plrcat la subsol, catre bucatarie. Elfii nu erau acolo. Am început sa ne uitam pe acolo neștiind ce sa luam.
D:Ce zici de btiose si pizza?
Eu: Suna bine. Acum haide ca e aproape 20.Am plecat spre camera lui Ginny unde am stabilit ca ne vedem cand mi-am dat seama ca nu m-am îmbrăcat pentru petrecere asa ca am fugit repede si m-am îmbrăcat asa:
Am ajuns la petrecere unde toți invitații erau deja prezenți. M-am dus sa ii salut pe toți apoi am pus muzica.
Gi: Cine vrea sa ne jucam adevar sau provocare?
Toți au fost de-acord.
Fred: Cine incepe?
D: eu.
Fred: Adevar sau provocare?
D: Adevăr.
Fred: Este adevărat ca la început nu-ți placea de Hermione?
D: Da.
Pai. Cu toții stiam asta. Nici mie nu imi placea de el.
Eu: Ginny, adevăr sau provocare?
Gin: Provocare.
Eu: Te provoc sa ii desfaci nasturii de la pantalonii lui Harty vu gura.
Toti au inceput sa râdă.
Ginny se apropie de Harry, iar acesta se uita in ochii ei la fiecare pas pe care il facea, zâmbind.
G:Buna!
H: Buna, draga.
Harry stătea pe canapea asa ca Ginny a trebuit sa se puna in genunchi. Se apropie cu gura si ii desfacu primul nasture.
George: Hai ca nu arata de parca faci altceva * a zi s râzând*
Apoi l-a desfacut pe al doilea si tot asa pe toți. Dupa ce a terminat nu a mai venit unde stătea ci s-a pus in poala lui Harty, acesta luând-o in brate.
Ne-am mai jucat câteva runde pana cand venii din nou randul meu.
George: Mione, ce alegi?
Eu: Provocare, stiu ca o sa imi para rau.
George: Te provoc sa il dezbraci pe Draco in fata noastră.
Eu: Deci nu te cred!
George: Provocarea e provocare.
Ma rodic in picioare si ii întind mana lui draco in semn sa se ridice si el. Ii dau, cu grija tricoul jos, apoi si pantalonii.
Eu: Mai mult nu dau jos!
George: Sa zicem ca e bine.
Am mai dansat putin dupa am plecat toti la culcare. Era in jur de ora 3.