Part-8

1.1K 101 9
                                    

(Unicoad)

မနက်စောစောစီးစီး Jeon အိမ်တော်ထဲမှာတော့ တခစ်ခစ် ရယ်သံလေးတွေနဲ့ပြည့်နှက်နေတာပေါ့.....

"အာ ဦးငယ် ဘယ်လိုဖြစ်နေတာလဲဗျာ ယားတယ် တော်ပါတော့ ခစ် ခစ်"

"ခလေးက အရမ်းအသည်းယားဖို့ကောင်းနေတာတော့ ဦးလည်းမသိဘူးကွာ"

အခုအခြေအနေကတော့ Jungkook က Taehyung ကို အသည်းယားလို့ဆိုပြီး ကလိထိုးနေတာပဲဖြစ်ပါတယ်......

"တော်ပါတော့ ဦးရယ် ကျွန်တော် ရယ်ရတာ ဗိုက်အောင့်နေပြီ ဗျ"အဲ့လိုပြောလိုက်တော့ ဦးရဲ့ လက်ကရပ်သွားပြီး...

"ဟို ဦးတောင်းပန်ပါတယ် ခလေးဗိုက်အောင့်သွားရတာ ဦးကြောင့်ပါ ဦးတောင်းပန်ပါတယ်နော် ပြီးတော့ ဆေးရုံသှားရအောငနြောြ"

"အမ် ဆေးရုံ ထယ် အဲ့လောက်ကြီးမလိုပါဘူး ပြီးတော့ ဦးကလိထိုးတာ ရပ်အောင်လို့ ဒီတိုင်းပြောလိုက်တာပါ တောင်းပန်ပါတယ် ပြီးတော့အဲ့လိုကြီး မျက်နှာမဖြစ်ပါနဲ့နော် ထယ် မနေတတ်လို့ပါ"အဖျားဆွတ်ပြီး၀င်သွားတဲ့အသံလေးကြောင့်

"ကဲပါ ခလေးကလည်း အဲ့လိုရုပ်လေးဖြစ်နေတော့ ဒီက ဦးကအသည်းယားလာတာပေါ့"ဆိုကာ taehyung ခန္ဓာကိုယ်လေးကို သူ့ရင်ခွင်ထဲထည့်ထားလိုက်တော့သည် ပြီးတော့ မြတ်နိုးရတဲ့ သူ့ကောင်လေးရဲ့ ဆံပင်လေးကို နမ်းရှုံ့ မိတော့တယ် ထိုအချိန် ရင်ခွင်ထဲကအကောင်ပေါက်လေးက.....

"ဦး~~"ခလေးက တစ်ခုခုကို ပြောချင်ပေမယ့် ပြောသင့်မပြောသင့်ကို စဉ်းစားနေဟန်ရှိသည် ဒါကြောင့်.....

"ပြောလေ ခလေးရဲ့?"

"ဟို...."

"ခလေး ဦးပြောမယ် ဦးနဲ့ခလေးကြားမှာ ဘာမှဖုံးကွယ်စရာမလိုဘူးနော်"

သူရှင်းပြလိုက်တော့ နားလည်သွားတဲ့ပုံလေးနဲ့

"ဟုတ် အာ့ဆို ထယ် ပြောမယ်နော်"

"Omm?"

" ဟို ထယ် တို့ကယောကငြျွားလေးခငွြးတှဲတာဆိုတော့ ပတ်၀န်းကျင်....."

"ခလေး ဦး အဲ့ပတ်၀န်းကျင်ဆိုတာကြီးကို ဂရုမစိုက်ဘူးပြီးတော့ ဦးချစ်တာက ခလေးကို ခလေးက ဘာလဲ ဦးရဲ့အချစ်ကိုမယုံတာလား?"ဒေါသထွက်ထွက်နဲ့ပြောလာတဲ့ ဦးကို...

🅨︎🅞︎🅤︎ 🅐︎🅡︎🅔︎ 🅜︎🅨︎ 🅑︎🅐︎🅑︎🅨︎Where stories live. Discover now