Puppet
Ubehli tri dni od rozdelenia animatronikov. Každý z nich koná svoju prácu. Puppet nie je výnimkou.
,,Charlie, keď budeš odchádzať, zamkni budovu!" zvolal Harry z kancelárie,ked vychádzal. Charlie prikývla. Nepovie predsa šéfovi, že nie. Aj tak... Zostala tu posledná, aby mohla dokončiť prácu. Harry prišiel k jej stolu a podal jej kľúče. Rozlúčili sa a Harry odišiel. Charlie ostala sama. Teda, aspoň si to myslela. Netušila, že tiene ju pozorujú. V pokoji si v tichu dokončovala dôležité zmluvy.
Bolo niečo okolo pol jedenástej, keď jej uprostred práce sekol počítač. ,,Do čerta!" zakľala si popod nos. Pokúsila sa chybu napraviť, ale nič nezabralo. Vypla ho. Obrazovka ale ostala svietiť. ,,Čo to...?!" nechápala. Jemne kus elektroniky pobúchala, avšak nič sa nestalo. Zrazu sa na obrazovke objavil nádpis Si na rade.
Charlie sa vydesila, ale nie až tak, aby ušla. Zrazu ale v celej budove vypadol prúd. Svietila len tá odpojená obrazovka. ,,Jej! Je tu niekto?!" zvolala. Spod stola vytiahla zbraň, ktorú majú v práci povolenú. Keď nikto neodpovedal, vybrala sa aj s baterkou, ktorú vybrala zo šuflíka, k poistkám. Prechádzala tmavými chodbami až do údržbárskej miestnosti. ,,Sakra!" zakľala. Poistky boli roztrhané, akoby ich prehryzlo nejaké zviera. Spoza nej zaznel podivný zvuk. Otočila sa a namierila zbraň. ,,Kto je tam?! Pýtam sa poslednýkrát!" zvolala. Nikto sa ale neozýval. Zrazu ale začula detský plač. Rozišla sa za ním. Nešla dlho. Plač sa totiž ozýval z vedľajšej miestnosti. Vošla dnu. Baterkou prešla celú miestnosť, avšak nikde nikto nebol. Zrazu sa tá ňou dvere zabuchli. Charlie nadskočila a otočila sa. Stál tam Puppet. Charlie zdesene vykríkla. Puppet niečo povedal. Charlie tomu ale necrozumela, pretože jeho reč znela ako ako robotický hlas, ktorý sa zasekáva. Namierila zbraň a párkrát vystrelila.
Puppet sa len zasmial. Guľky mu vôbec neublížili. Pomaly sa k nej priblížil. Vedel, že inštinkt jej prikáže cúvať, takže bude v pasti. A ani sa nemýlil. Charlie bola zahnaná do rohu. Puppet na nič nečakal. Nechcel ju rozpitvať tu, tak ju omráčil. Nepotreboval neporiadok na mieste, na ktorom ho nechcel.
Charlie sa prebudila o hodinu pri svojom stole. Chcela sa pohnúť, ale nemohla. Bola pripútaná k stoličke. Obrazovka stále svietila. Charlie sa začala od strachu triasť. Bála sa. Nevedela, čo sa deje. Pred ňou sa objavil Puppet. Chvíľu na ňu potichu pozeral. Charlie chcela prehovoriť, ale nešlo to. Nevedela, prečo. Puppet ukázal na stôl. Na stole boli jej hlasivky. Charlie vydesene a zároveň prekvapene vytreštila oči. Už nemohla ujsť. Nemohla si zachrániť život. Z očí jej vytriskli slzy. Nemohla ich zastaviť. Puppetovi to vykúzlivo ešte väčší úsmev, ako normálne. Podišiel k nej. ,,Tvoj spravodlivý trest," pošepol jej. Bola to prvá a posledná veta, ktorú Charlie počula, pred tým, ako ju rozrezal a vybral srdce.
Ráno sa šéf ponáhľal do práce. Volali mi, že sa v jeho firme stalo veľké nešťastie. Okolo budovy postávali policajti. Podišiel k hlavnému. Ten sa ho opýtal: ,,Ste majiteľ?" Muž prikývol. Policajt ho zaviedol dnu na miesto činu. Muž celý zmeravel. Na mieste bolo rozpytvané telo jeho zamestnanca. Jej orgány boli porozvešiané po celom jej pracovisku. Všade bola krv. Jediné miesto, kde krv nebola, bola obrazovka vypnutého počítača, na ktorom svietila nádpis Si na rade.
VOUS LISEZ
Goldieho príbeh 7
FanfictionČo sa to deje? Kde to sme? Kto sme? Čo tu robíme? Spomienky sa vracajú, ale on nám nechce dovoliť si spomenúť. Toto je koniec... Sme už navždy stratení. Alebo to je nová nádej na oslobodenie? Obrázky nie sú moje. Kredit patrí ich pravým artistom.