Springtrap + Plushtrap


Po niekoľkých dňoch si k sebe zavolal animatronikov, ktorí s ním zostali. ,,Rozdeľte sa a vydajte sa do ulíc!" prikázal, ,,Čoskoro nastane deň, kedy sa o nás všetci dozvedia. Buďte pripravení a konajte svoju povinnosť!" Animatronici prikývli a rozišli sa. Zostal len on s Plushtrapom. Springtrap na neho pozrel. ,,Poznáš svoju úlohu," riekol prísne. Plushtrap prikývol a zmizol v tme.


Malý Owen sa, ako obvykle, hral vonku pred domom. Mama vnútri pripravovala občerstvenie pre staršieho syna, ktorý sa mal krátko po polnoci vrátiť z misie. Owen sa na svojho brata tešil. Vždy spolu potom vyvádzali. Ani jeden z nich ale netušil, že toto je ich posledný večer. 


Plushtrap vyšiel z tme tieňa. Chlapec si ho ani nevšimol. Podišiel teda bližšie. Owen zdvihol zrak a všimol si malé nezvyčajné čudo. Plushtrap na neho  hľadel. Z tmy vyšiel aj Springtrap. Owen sa pozrel na väčšieho animatronika. Všetci traja stáli v tichosti. ,,Owen, večera!" skríkla mama. Owen vzal Plushtrapa za ruku a viedol ich dnu. Nevedel, že toto bude jeho koniec. 


Mama dala na stôl večeru a pozrela sa za sa synom. To, čo vzápätí uvidela, ju vyľakalo. Dva zmrzačené animatronické telá v nej vyvolali strach. Hneď schmatla syna a zakričala na muža, ktorý sedel v obývačke. Ten hneď pribehol, avšak neskoro. Veľký animatronik už drtil ženu vo svojom železnom stisku, zatiaľ čo ten malý sa blížil k synovi. Muž neváhal. Vzal sekeru od dverí a rozohnal sa po nich. Malý to schytal do ramena, ale ten veľký sekeru chytil a vytrhol ju mužovi z rúk. Bezvládne telo ženy padlo na podlahu. Hneď na to bolo počuť krik syna. Muž sa obzrel - syn bol mŕtvy. Jeho krv zdobila steny kuchyne. Muž, celý zúfalý sa rozbehol naproti Springtrapovi. V ten večer nešiel nikto po ulici.

Goldieho príbeh 7Où les histoires vivent. Découvrez maintenant