15-Uyanmak~🥀

364 30 21
                                    

hi. evet dizimizi sadece 5 kişi takip ediyor ama sadece 1i oy verip 1i yorum yapıyor.. neyse bu bölüme geçelim uzatmayacağım bu sefer.

Y/N'DEN

uyandığımda todoroki ile sarmaş dolaş bir şekilde uyandım.

+hala uyuyor. uyandırmak istemiyorum.

+dünyanın en şanslı insanı bile olabilirim, çünkü sana sahibim..

+ne kadar yakışıklı ve düşümceli bir insan.. 🥺

+daha önce hiç sormamıştım ama merak ediyorum acaba bu yüzündeki kırmızı leke ne?

+asla kötü durmuyor çok güzel ama acaba neyin izi..

-yine beni izliyorsun değilmi?

+ha-

dedi ve gözünü açtı.

-seni dinliyordum :)

+y-ya neden böyle birşey yaptın :(

-yakışıklı ve düşünceli.. :))

+ya gidiyorum ben 🥺

ayağa kalkıyordum ki geri yatırdı.

-neden kaçıyorsun ki benden.

+k-kaçmıyorum ben

-benden korkuyorsun ama aynı zamanda hoşlanıyorsun. güveniyorsun ama çekiniyorsun. neden?

+.. bilmiyorum işte.

+neyse gidiyorum be-

beni geri çekti ve öptü. ama tepki vermememiştim..

-şimdi gidebilirsin..

elimi yanağına koydum ve bu sefer ben ona yapıştım. neden yaptım bilmiyorum tutamadım kendimi. oda bana karşılık verdi. yaklaşık 2 dakika boyunca öpüştük.. o 2 dakika beni cennette gibi hissettirdi.

TODOROKİ'DEN

açıkçası ondan böyle bir hareket beklemiyordum.

öpüştükten sonra onu bıraktığımda bir anda noldu bilmiyorum utandı ve içeri koştu.

sabah böyle uyanmak.. hayatım boyunca en güzel sabahım buydu ve sanırım daha güzeli de olamazdı..

evet sadece kısa bir bölüm yazdım. daha fikrim yok hala. bölümsüz bırakmak istemedim sizi o yüzdn kısa bişi fln filan.

1 sene oldu görüşmeyeli 🤠

TODOROKİ İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin