10- restorant~🥀

411 20 36
                                    

hello, ben fikir kıtlığı yaşayan bir yazarım :>> . really 73297382 tane fikrim vardı, hepsini unuttum süperim. neyse bu bölüme geçelim.

Y/N'DEN

uyandığımda yanımda todoroki yatıyordu. kollarımızı birbirimize dolamış sarılarak uyuyoruz. bu çok güzel.. ama dün gece hakkında en ufak bir şey hatırlamıyorum.. ahh çok utanıyorum umarım bişeyler yaşamamışızdır.. ne yapmalıyım?

-Y/n uyandın mı sen?

+yok hala uyuyorum

-tamam

dedi ve geri uyudu, salak yemin ederim. ya acaba dün gece ne oldu off..

+todoroki uyann

-h-ha efendim iyi misin

+beni ne zaman bırakıcaksın?

-niye bırakayım?

+todoroki utanıyorum bırak beni

-tamamm

beni bıraktı ve ayağa kalktım.

+dün gece ne oldu

-sarhoş oldun, bende seni yatırdım.

+benimle neden yattın zorunda mıydın!

-sinirlenme bana dün gece "sen benimle yatmassan uyumam" dedin. sana karşı çıktım sabah böyle olacağını bildiğim için ama fayda etmedi. sonra yanına yattım.

+yani bişey olmadı dimi?

-nasıl bişey olmasını istiyordun ki

+ya anla işte...

-merak etme öyle bişey yapmadık. ama istersen bugü-

+söyleme bile.

-öyle olsun @_@

ona güveniyorum. o öyle bişey yapmaz zaten değilmi? yani yapmamalı.. herneyse.
.
odamın banyosuna girdim yüzümü yıkadım. içki kokuyorum çok pis of.. duş alsam iyi olacak. odadan kıyafetlerimi almak için kapıyı açtım, todoroki hala yatıyordu yatağımda.

+ben duşa giricem leş gibi içki kokuyorum haberin olsun

-tamamm seni aşağıda bekliyor olucam. bu arada birazdan bir yere gidicez, hazırlan.

+nereye gidiyoruz?

-sürpriz olsun.

+peki, sende çık artık odadan.

-nasıl istersen annecik.

+ya deme şunu

-ANNEEECİİKK

salıncak koltuğun üstünden yastığı aldım ve todonun kafasına atmaya çalıştım, kaçtı gitti. çok komikti. neyse işte duştan önce kıyafetlerimi ayarladım ve duşa girdim.

yarım saat sonra:

todoroki beni bekliyordur hazırlanayım.

kıyafetim:

kıyafetim:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TODOROKİ İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin