?Bakıyorum uyanmışsın
+s-sen kimsin bırak be-
?buraya neden geldiğini daha iyi anlıyorum... demek bunun yüzündendi ha!?
+SEN KİMSİN !!
^bilinmeyen kişi y/n'ye tokat atar^
? BANA BAĞIRMA.!
+bağırırsam nolur ha ? Bilmediğim sorular sorup cevaplamamı istiyorsun. Sen kimsin ve ben neden buradayım?!
?madem çok istiyorsun al bakalım
Biranda gözümdeki siyah bezi yüzümden aldı. K-karşımda tarchi vardı.?
x artık kim olduğumu biliyorsun *ufak gülümser*
+s-sen..
x evet ben :D herşeyi öğrendim. Oğlumu da eline geçirip beni öldürücektin değilmi zaten kafası 5 karış havada..
Aslında doğruydu ilk başta bunun için ona yakın davranmaya başlamıştım ama ... artık onu çok seviyorum bu adamı öldürürsem o.. o beni bırakır mı..?
*ağlamaya başladın*
x aa noldu ama sen üzüldün mü ölüceğini mi anladınn ayy kıyamam*kahkaha atar*
O anki sinirimle baçağımı ileri doğru itip ipleri kopardım. Ve dizine tekme attım.
Kıvranmaya başladı ve eliyle cebinden silah çıkarıp kafama doğrulttu.
x sen artık fazla olmaya başladın ama ha! Vaktin daralıyor haberin olsun
Fısıldayarak:
+acaba kimin vakti daralıyor :)
Kendi ürettiğim bıçaklı bilekliğimle ipleri kestim ve eline yumruk attım silahı elime aldım..
+NE OLDU HA KİMİN VAKTİ DARALIYOR!!
x N-nolur ya-yapma y- y-
+KAPA ÇENENİ! BUNLARI ANNEM İLE BABAMI ÖLDÜRMEDEN ÖNCE DÜŞÜNMELİYDİN.!
*gözlerin dolar*
+O-onların intikamını alacağım ONLARIN İNTİKAMINI ALACAĞIM!
x bunu tek başına yapamazsın y/n kendini birşey mi sanıyorsun ha!?
- zaten tek başına değil?
todoroki yanıma geldi ve bunu söyledi en başından beri bizi izliyormuş.. benim tarafımda? Neden bir insan babası ile sevgilisinin arasında babasının değilde sevgilisinin yanında durur!?
x t-todoroki bunu yapamazsın
- NEDEN HA NEDEN YAPAMAM ! DAHA 5 YAŞINDAYKEN ANNEMİ GÖZÜMÜN ÖNÜNDE DÖVEREK ÖLDÜRDÜN B-BUNU BANA YAPTIN VE ŞİMDİ BEN Mİ BUNU YAPAMAYACAĞIM SENDEN NEFRET EDİYORUM!
^tabancayı tutar 2 el tek tabanca tarchiye tabanca doğrultursunuz^
-&+= BUNU SEVİCEKSİN.
*silah sesi*
+b-başardım o-onların i-intikamını a-al-aldı-
*yere düşersiz halsizlikten *-y-y/n iyimisin ? Y/N Y/N BANA BA..
O anda gözlerim kapandı gözümü açtığımda hastane'deydim..
+Ne oldu bana?
-ah y/n sonunda uyandın. Beni çok korkuttun.
Gözleri doluydu gerçekten de benim için endişelenmişti
+t-todoroki
Ona sarıldım o-onu gerçekten çok seviyorum..
Devam edecek..~🥀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TODOROKİ İLE HAYAL ET
Teen Fiction⚠️UYARI⚠️ Arada küçük yaştakiler için uygun olmayan sahneler olabilir. İntikamdan doğan aşk.. Öncelikle şunu söylemeliyim ki dizimizde todorokinin sadece görselini kullanıyoruz yani eğer gerçek todoroki olsaydı bu konuya uygun bir karakter olmazdı...