Bu aralar böyle kısa kısa güzel sıkmadan bölümler atmayı planlıyorum. Satır başı yorumlarınızı bekliyorum hadi başlayalım.
ayağa kalktım ve kendi banyoma girdim elimi yüzümü falan yıkadım, rutin işlerimi yaptım.
.
banyodan çıktım. ne giyeceğime karar verdim:aşağıya indim. kapı açıktı büyük ihtimalle arka bahçede diye düşünüp bahçeye çıktım. y/n oradaydı, kahvaltı hazırlamıştı.
+todoroki buradayımm gel bak kahvaltı hazırladım!!
-geliyorumm.
yanına gittim o da üstüne bunları giymişti:
+hadi gel otur.
birlikte oturduk kahvaltı yaptık.
+todo bişi sorabilirmiyim?
-tabiki dinliyorum?
+tarchi? o ne oldu bulundu mu ?
-hah bende tam sana bunu söyleyecektim.
+ne oldu neyi söylecektin.
-polisler dün gece onu bulmuşlar.
+n-nasıl
-merak etme intihar teşhisi konuldu. silahın üzerinde de onun parmak izini bırakmıştım. bizden en ufak bir iz yok.
+ah, sevindim.
+pekii neden intihar ettiğini öğrenmek isteyeceklerdir?
-neden etmesin ki? karısını kaybetti. herkese borcu var ve kimse sevmiyor zaten ölsede umurlarında olmaz. o yüzden o iş de tamam.
+yanımda olduğun ve yardım ettiğin için teşekkürler. sen olmasan hiçbir şey yapamazdım..
- her zaman doğrunla yanlışınla yanındayım, bunu sakın unutma tamam mı? :)
+seni seviyorum.
dedi ve sıkıca sarıldı.
-bende seni çok seviyorum.
5 dakika sonra
+todoroki ben bişey daha sorabilirmiyim?
-sor?
+dans??
-ha o da şöyle yarışmalar 1 hafta sonra başlıyacak, yani bizde çalışmaya başlasak iyi olacak aslında. diğer alt dansçılar hala çalışıyor.
+yarışma için hangi dansı yapacağız?
-sonra gösteririm sana.
+bugün çalışmaya başlasak?
-benim için sıkıntı yok, başlayabiliriz ama benim karakola gitmem gerek. şu pislik için imza falan bişeyler lazımmış.
+ne zaman gideceksin?
-şimdi. ama sen gelme olur mu?
+farketmez bende biraz gezerim şehri alışveriş yaparım. sana uygun mu?
-lütfen dikkat et dışarıdayken.
+sen nasıl istersenn.
ya restorandaki gibi birşey yaşanırsa diye korkuyorum.
-y/n gitmesen olmaz mı? bensiz biryere gitmeni istemiyorum.
+neden?
-ya restorandaki gibi birşey yaşanır falan yanında olmak istiyorum.
+🥺
-y/n lütfen birkere gitme bak aklım sende kalacak
+yani kendimi koruyabilirim ama sen nasıl istersen öyle olsun
-özür dilerim yani istersen git sen bilirsin zaten ama
+yok tamam sıkıntı değil.
- beni anladığın için teşekkür ederim.
+ :)
Bu bölümünde sonuna geldik bu arada ben bir hayal et kitabı daha yazmayı planlıyorum çok güzel konulu duygusal, komik bir şey. Ama size bir sorum var kiminle olsun? Lütfen gören herkes cevap verirse sevinirim.
𝘉𝘺𝘦𝘦𝘦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TODOROKİ İLE HAYAL ET
Teen Fiction⚠️UYARI⚠️ Arada küçük yaştakiler için uygun olmayan sahneler olabilir. İntikamdan doğan aşk.. Öncelikle şunu söylemeliyim ki dizimizde todorokinin sadece görselini kullanıyoruz yani eğer gerçek todoroki olsaydı bu konuya uygun bir karakter olmazdı...