2.

147 13 0
                                    

 ~ i miss you ~

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 ~ i miss you ~

Nick odešel a mně v hlavě stále šrotovala ta informace. Myslela jsem že se to neuskuteční. Proč zrovna teď? Koukla jsem se na stůl, cinkl mi mobil. Přešla jsem ke stolu a šáhla po tom telefonu. Přišla mi zpráva o Avengers. Taky mi přišly složky o návrzích do týmu. 

Steven Grant Rogers. Kapitán Amerika. Od smrti Jamese jsme se neviděli. 70 let od té doby co obětoval svůj život za záchranu Brooklynu. A od té doby co jsem se schovala v oblasti, kde by to nikoho nenapadlo. A také v oblasti, která skrývá už mnoho let. Aspoň výhoda pro mě. Sice se Stevem jsme nebyli tak dobří přátelé jako on s Jamesem, ale něco jsme spolu prožili.

Tony Stark. Člověk, který prodával zbraně než se stal Ironmanem. S jeho otcem jsem se znala, bral mě na pivo do hospody, když jsme měli volno. Tonyho polovička, Pepper Pottsová. 

Další člověk na seznamu je Natasha Romanovová. Black Widow. Bývalá ruská agentka. Vycvičená v červené komoře. Už toho má dost prožitého. Začali ji trénovat už ve velmi nízkém věku. Po událostech v Budapešti se přidala k S.H.I.E.L.D.u. 

Další je Clint Batron. Hawkeye. Obyčejný agent, co to umí s lukem. Někdy bych chtěla vidět jak vypadá jeho trénink. Přivedl Natashu k Furymu. A ten ji dal práci v S.H.I.E.L.D.u.

Bruce Banner. Hulk. Slavný zelený obr. Vystudovaný doktor, má několik doktorátů. Při jednom z výzkumu se něco pokazilo a on byl vystaven velkému množství gama-záření. Odešel a usadil se v jednom rušném městě. 

Rozklikla jsem si zbylou zprávu a zarazila jsem se. Ta zpráva byla o ukradení tesseraktu. Jeden muž ho ukradl a zničil jednu ze základen potom co přijel přes portálu. No, to bude zábava ho chytat. 

---------------------------

2. kapitola je venku. Upřímně, čekala jsem že se na tuhle knihu vykašlu po první kapitole. Sice jsou ty kapitoly krátké, ale o to bude ta kniha delší.  Doufám, že jste si užili kapitolu. Omlouvám se, ale tahle kapitola je nanic, možná ji v budoucnu přepíšu.

19.07.21 - přepsaná

~ L.E.C. ~

Shadow Fox | FF Avengers [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat