1.

220 11 0
                                    

~ you know, who you are ~

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

~ you know, who you are ~


Vzpomínka/Sen (16.12.91)

Procházela jsem se nočním New Yorkem. I v tuto hodinu jsou ulice plné. Lidé jdou domů za svými rodinami, přáteli. 

Zahnula jsem do temnější ulice a šla do vchodu starší ubytovky. Vytáhla klíče a vložila je do dveří, za kterými byla kancelář nebo spíše místo, kde se schovávám před lidmi, který mě chtěli zabít nebo ublížit.

Na zemi jsou poházené noviny, zápisky poznámky nebo polepené po zdech. Gauč, kde jednou za čas přespím. Stůl, na kterém mám zápisky a poznámky po svém otci. Jak moc mi chybí.

Položím klíče na stůl. Možná bych mohla ten nepořádek uklidit a spisy roztřídit. Rozešla jsem se k oknu a podívala, jestli mě někdo nesleduje. Slyším jen troubící auta a hlasy lidí, kteří sedí se svými přáteli a užívají si zábavu. Pousmála jsem se nad tím.

Ozvalo se zaklepaní na dveře. Sahala jsem po zbrani u opasku. Opatrně došla ke dveřím. Odemkla jsem dveře a čekala kdo přijde. Jakmile se otevřeli a já zamířila na návštěvníka.

Současnost (2012)

S hlubokým nádechem jsem se probudila. „Zase ta otravná vzpomínka." hlesla jsem. Zase jsem usnula na stole nad knihami a poznámkami. Snažím se upravit moji uniformu tak abych ji mohla nosit stále u sebe. Ta vzpomínka se mi stále přehrává v hlavě. Je ze dne, kdy mi uložili misi. Podívám se na kufřík, kde je zavřená věc, která by pomohla Hail Hydře pomoci k poražení S.H.I.E.L.D.u. Proč zrovna já, už takhle mám za prdelí milion lidí, kteří se mě snaží zabít. Zvedla jsem se ze židle, protáhla se a přešla k oknu. Stále je tma. 

Ozvalo se klepání. Sáhla jsem na opasek pro zbraň a přešla ke dveřím. Přistoupila zádami ke zdi. Opatrně otevřela dveře a zamířila na návštěvníka. „Nicku, málem jsem tě zabila." Promluvila jsem a on mi na odpověděl. „Nebylo by to poprvé." Nechala jsem ho vstoupit. „Co tu Nick Fury pohledává, nemáš se věnovat své organizací, když jsi ředitel?" S otázkou jsem se opřela o stůl. Po chvíli ticha promluvil. „Určitě si pamatuješ plán vytvořit tým výjimečných lidí, který by ochránili svět." Skočila jsem mu do řeči. „Myslíš Avengers?" „Jo, myslím Avengers" „A proč s tím chodíš za mnou?" „Chci aby si patřila k nim." Začala jsem se smát. Po chvíli jsem přestala. A s údivem odpověděla. „To myslíš vážně?" ,,Ne." ,,Proč zrovna já? Proč chceš abych k nim patřila?" ,,Neznám jiného člověka, který je lepší ve všem než ty." ,,Fury, já nejsem dobrý kandidát na tohle. Mám špatnou minulost, lidi na Zemi mě znají jenom kvůli tomu, že mám na svědomí vraždy. Sám víš jak se živím. Jaká je moje práce." ,,Tony Stark prodával zbraně na černém trhu." 

„A ty jsi Elizabeth Croft. Starkovi odpustili potom co se stal Iron manem, když ty ukážeš, že se dokážeš změnit, tak ti dokážou odpustit."

---------------
První kapitola je na světě. Omlouvám se, jestli vám bude vadit, že se jmenuje tak jak se jmenuje, ale sedí mi do příběhu. Klidně, jestli chcete do komentářů mi napište jak bych mohla jmenovat, jestli vám vadí její jméno. Předem děkuji za přečtení, jestli jste dostali až sem. Další kapitolu se pokusím napsat co nejdřív.

19.07.21 - poupravená (opravený pravopis, přidáno více slov.)

~L. E. C.~

Shadow Fox | FF Avengers [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat