13.

30 4 0
                                    

~ someone new ~

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

~ someone new ~

Do dalšího rána jsme společně všichni seděli na chodbě nemocnice. Většinu noci, co jsme seděli na chodbě a vyrovnávali se ztrátou, jsme mezi sebou prohodili jen pár slov. 

Druhý den ráno nám doktoři oznámili, že máme povoleno se jít podívat na jeho tělo. A naposledy se rozloučit s ním, když se rozhodlo, že pohřeb se konat nebude. 

Poté co nás jeden z doktorů odvedl do místnosti, jsme strnuli na místě. Jeho tělo leželo na kovovém stole uprostřed místnosti pod bílou přikrývkou. Doktor co nás zavedl do té místnosti, přešel ke stolu a odhrnul přikrývku. Cítila jsem jak mi ztěžkla hruď. Nataša přešla blíže ke stolu a pozorně se zadívala do jeho tváře. Steve se opřel o zeď a já si stoupla vedle Natašy. 

Po pár chvílích do místnosti přijde Maria nám oznámit: ,,Musím ho odvézt." Podívali jsme se na ni. Steve přešel k Nataše. Položil ruku na její rameno. ,,Natašo." Oslovil ji. Nataša se naposledy koukla na Furyho. A odešla. Já a Steve jsme se na sebe rychle podívali a spěchali za Natašou na chodbu.

,,Natašo." Zvolal Steve. Oslovená se otočila a promluvila: ,,Proč byl Fury u tebe doma a co jsi tam dělala ty?" Ukázala na mě. ,,Protože jsem byla s Furym během toho útoku a o tom druhém nic nevím. Jediné co mi řekl, že ví kam jít." Za námi se ozval Brock. ,,Kapitáne, chtějí vás zpátky v S.H.I.E.L.D.u." ,,Dejte mi chvilku." Odvětí mu na to Steve. Ale Brock byl neodbytný. ,,Chtějí vás hned." Steve se na něho znovu podívá. ,,Dobře." A Brock odešel zpátky ke svému týmu. Otočili jsme se zpátky k Nataše. Ta se na nás jen ušklíbla a řekla: ,,Jseš moc špatný lhář, Steve." A odešla. Steve si dal ruce v bok a rozhlíží se po chodbě, když v tom se jeho pohled zastaví na automat napravo od nás. ,,Na co myslíš?" Zeptám se ho. ,,To je jedno." Dál jsem se ho už neptala a rozešla k hlavnímu vchodu. 

Vyšla jsem z nemocnice a vyrazila na menší procházku. Vytáhnu si z kapsy telefon a vytočím jediné neuložené číslo v kontaktech. Po pár pípnutí mi to zvedne. ,,Ano?"  Ozve se z druhé strany. ,,Za půl hodiny se sejdeme na obvyklém místě našeho setkání." Nečekám na odpověď druhé strany a típnu hovor. Poté si vytáhnu bezdrátové sluchátka a připojím je k telefonu a na telefonu si pustím první píseň v playlistu. Zaposlouchám se a přestanu vnímat svět okolo mě. 

Nakonec jsem šla na určené místo delší cestou, když jsem zjistila, že mi zbývá ještě dost času. Aspoň jsem si mohla pročistit myšlenky a informace, které jsem získala na posledních osmačtyřicet hodin. Možná infiltrace, ten útok, smrt ředitele. Stalo se toho mnoho za pouhé dva dny. 

Po nějaké době dojdu k opuštěné budově. Než vejdu dovnitř, vyndám si z uší sluchátka, odpojím je z bluetooth a strčím je zpátky do kapsy. 

Uvnitř jsem se zastavila pod světlem. Mnou informovaný člověk už dorazil, ale zůstal stát ve stínu. Po krátkém tichu promluvím: ,,Furyho organizace je infiltrovaná a sám Nicholas J. Fury je mrtev. Jaký je další krok v plánu?" ,,Zůstaň po boku kapitána Rogerse. Další pokyny si sdělíme příště." Jen přikývnu nad odpovědí a odejdu. 


________

Vím, že je to krátký, ale chtěla jsem něco vydat na svátky. Přeji vám hezkého Silvestra. 

~L.E.C.~

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 03, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Shadow Fox | FF Avengers [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat