8.

98 5 1
                                    

~ we are Avengers ~

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

~ we are Avengers ~

Sedíme v letadle. Cesta probíhá v tichosti. Pak se Steve zeptá na otázku, která většinu zajímá. ,,Jak tě vůbec Loki ovládal?'' Ozvu se, protože jediná na tohle mám odpověď. ,,To žezlo, jeho jádro je kámen nekonečna, celkem jich existuje šest. Byli vytvořeny během velkého třesku. Kámen času, prostoru, reality, mysli, síly a duše. Ten tě ovládal.'' ,,Jak to všechno víš?'' ,,Za ty roky se našel někdo, kdo o tomhle věděl a navíc v knihovně se určitě najde nějaká kniha.'' 

Právě přilétáme k Stark Tower. Na nebi už byl otevřený portál a město bylo napadené. ,,Starku, míříme na severovýchod.'' ,,To jste byli ještě na obědě? Proleťte Park Avenue, přivedu je tam.'' Letíme tam, Nataša začne střílet na Chitauri. Prolétáme tři bloky a pak letíme nad Tower. Začneme útočit na Lokiho, jenže svým žezlem vystřelil na nás a naše letadlo začalo padat k zemi. Zřítíme se, ale přežijem to. Clint otevře poklop a my vyjdeme ven. Vládne tu chaos.

,,Musíme zpátky nahoru.'' Běžíme zpátky k Tower. 

Zastavíme se a podíváme se na nebe, na portál. Začne z ní vylétávát velká robotická 'velryba'. ,,Wow, už jsem viděla a zažila šílený věci, ale mimozemštany útočící na Zemi, ještě k tomu letající velrybu, to je novinka.'' ,,Eliz, soustřeď se. Musíme se toho zbavit a uchránit lidi. Starku, vidíš to?'' ,,Jo vidím, ikdyž tomu stále nevěřím. Kde je Banner? Už se ukázal? Dej pak vědět.'' 

Z portálu začnou přilétávat další, dokonce na nějakých vznášedlech. ,,Tak jo, musíme dostat lidi odsud.'' Začnu střílet po nich. ,,Budete mě krýt?'' ,,S největším potěšením.'' Clint začne střílet výbušné šípy. Steve vyběhne, přeskočí zábradlí na autobus. S Natašou kryjeme Clinta, snaží se dostat všechny z autobusu. ,,Je to úplně jak tenkrát v Budapešti.'' ,,Tak to si pamatuješ trochu jinak než já.'' Co se stalo v Bupadešti?  Porozhlédnu se, žena s dítětem se schovavájí u auta. Přestanu střílet, skrčím se a udělám kotoul směrem k nim. ,,Nebojte, neublížím vám. Běžte támhle za ostatníma.'' Ukázala jsem jim rukou směr. Oni se rozeběhli a já je kryla. Překulila jsem se zpátky ke Clintovi a Nataše. ,,Hele lidi, docházejí munice. Kousek odtud mám byt, něco jako skladiště zbraní poběžím tam a přinesu munici.'' Řeknu spíše směrem k Nataše. ,,Jo, budu brzo potřebovat taky, díky.'' Na nic jsem nečekala a rozeběhla na 5th Avenue.

Doběhla jsem ke starší ubytovce. Bohužel nemám u sebe klíče, takže musím přes žebřík. Začnu lézt. Vylezu do třetího patra a vykopnu okno. Jsem vevnitř. Jdu k bedně. Otevřu. Připravím batoh, do kterého nahážu zásobníky a glocky 19. Přes záda jsem si přehodila popruh AK 47. Druhý nemám, takže Nataša má smůlu. Jsem zvědavá jak s tím poběžím. Vylezu zpátky oknem. Snažím se běžet co nejrychleji. 

Doběhnu, když zrovna na Clinta skočil a svalil na zem jeden z Chitaurů. Vytáhla jsem rychle glock a vystřelila na něho. Všiml si mě, jejda. Vytáhnu z boty malej disk a hodím ho na něj. Vybuchne. Je to sice malé, ale učinné. Nosím ji u sebe kvůli třeba těmto případům. Clint se zvedl. ,,Díky.'' ,,Nemáš zač, Hawkeye.'' Usměji se na něj. ,,Hele, můžete se přestat bavit a pomoct mi.'' Zařve Nat na nás. Zničí dalšího Chitaura. Přejdu k ní a podám ji batoh. ,,Další AK nemáš?'' ,,Ne, máš smůlu.'' Skočí k nám Steve a ukryje nás před další střelou od těch emzáků. Další zpražil Thor. Seskočí k nám. ,,Co je tam nahoře?'' ,,Tu krychli chrání neprostůpná síla.'' ,,Je to tak, musíme tu armádu zničit.'' Ozve se Stark ve sluchátku. Nataša si nabije zbraně, já taky a pak odhodím batoh. Stejně ho už nebudu potřebovat. ,,Jak to zvládnem?'' ,,Jako tým.'' ,,Mám s Lokim nevyřízené účty.'' ,,Tak to nejste sám.'' Ozval se Clint. ,,Počkejte, Loki soustředí jejich útok na nás. A to chceme, bez něj by mohli zdivočit. Stark je nahoře, ale bude potřeb-.'' Za námi ozval zvuk motorky. Banner. Jdeme k němu. ,,No, vypadá to tu dost hrozně.'' ,,Vy jste byl horší.'' Připomněla Bannerovi Nataša. ,,Promiňte.'' ,,Teď se nám to bude hodit.'' ,,Starku, Banner už je tu.'' ,,Ať se připraví, vedu vám zábavu.'' Letí k nám další vesmírná velryba. ,,Mě to jako zábava nepřijde.'' Banner se otočí a jde směrem k 'velrybě'. ,,Myslím, že by se hodil ten druhý, doktore.'' ,,Jsem naštvanej pořád, to je ten můj fígl.'' Najednou se začal zvětšovat a zelenat. Ta 'velryba' byla blízko a Hulk ji praštil přímo do 'hlavy'. 

Shadow Fox | FF Avengers [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat