SBTS~2

15 2 0
                                    

Bölüm 2

Tatil Yolculuğu

❤ Meghan_Pine, Daniel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Meghan_Pine, Daniel.M ve diğer 190 kişi bunu beğendi.

tanrıça.selene bu kız en iyi arkadaşlarıyla tatile gidiyor. @ymzk.lara @Meghan_Pine

ymzk.lara 💓💋

Daniel.M hey bebeğim, bensiz nereye gidiyorsun?
Meghan_Pine kızı rahat bırak Daniel.  Sizin ilişkiniz çoktan bitti.
tanrıça.selene @Daniel.M bu seni ilgilendirmez. Uzak dur benden. Seni engellememi istemiyorsan...

(Bu yorum silindi)

Selene arkadaşlarıyla birlikte arabaya binip diğer kazananlarla birlikte buluşmak üzere havaalanına doğru sürmeye başladıklarında, instagramda postuna yorum yapan Daniel'ın yorumunu öfkeyle sildi. Onunla ayrılmışlardı. Çok fazla öfke problemi vardı ve onu değiştireceğine olan inancını kaybedeli çok olmuştu. O tamirci değildi, bozulmuş psikolojiye sahip bir insanı düzeltemezdi. Daha fazla yürütemeyeceğini anladığı vakit ayrılmaya karar vermişti. Ne varki bunun sonucunda Daniel'ın sürekli içip kapılarına dayanmasıyla son bulmuştu birkaç ay. Ama atlatmıştı. Medeni iki insan gibi kendi yollarına bakmışlardı. Yani daha çok Selene öyleydi. Sosyal medyadan engellememişti, ya da gerek duymamıştı. Her gün kendisini stalkladığını biliyordu. Bunun önemi yoktu. Ona geri dönmeyecek kadar aklı başındaydı.

"Daniel'ın hala yazmaya cesareti olduğuna inanamıyorum!"

Lara yorum yaptığını sonradan öğrenmişti. Çünkü o yoruma karşılık verdikten birkaç dakika sonra silmişti. Selene arka koltukta oturuyordu bu sefer. İkisi arasında yaşanan kısa çöpü çeken Selene olduğu için yadırgamıyordu. Başını iki koltuk arasına koyup yola baktı.

"Hala atlatamamış olmasını iki yaşındaymış gibi annesine bağlı olmasına bağlıyorum."

Meghan güldü ve Daniel'ın içip içip kapıya geldiği zamanlardaki taklitlerinden birisini yaptı.

"Seni çok seviyorum tanrıçam. Değişeceğim bak bana geri dön." dedi ve burnunu çektiğinde Daniel'ın soğuk havada bunları burnunu çeke çeke söylediğini hatırladığında daha da güldü.

"Umarım bu tatilde yakışıklı birini bulabiliriz." Lara ellerini önünde birleştirip tam bir polyana moduna girdiğinde Meghan onun aksine sürtük moduna girmişti.

"Ah bence her ülkede bir sevgili yapalım. Bu daha eğlenceli. Şey gibi düşünün, gemicilerin her limanda yaptıkları sevgililer gibi..." diyerek güldüğünde Selene ona uyup gülmüştü. Bu tatil ihtiyacı olan bir şeydi.

"Sence bu dünya turuna katılacak olanlar nasıl seçildi? Şartlar neydi?"

Meghan'a yönelttiği soruyla birlikte Lara da hem fikirdi bu soruya.

Sadece Bir Tatil SanıyordumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin