SBTS~1

20 3 0
                                    

Bölüm 1

Gelen Bir Mail

Son sınavların verilmesi ardından kampüste büyük rahatlık hakimdi. Yaz nihayet gelmişti ve sınavların bitmesiyle artık rahatlayabilirdi. Selene uzun zamandır günlerini sosyal medyadan uzak asosyal bir şekilde geçirirken artık vakit ayırmanın zamanı geldiğinin farkındaydı.

En son instagramda paylaştığı post bundan üç ay önce doktor önlüğü üzerinde laboratuvarda deney yaparken arkadaşının habersizce çektiği bir fotoğraftı. Hoşuna gitmesinden ötürü paylaşmaya karar vermişti. Çok fazla takıldığı da söylenmezdi. Sonuçta tıp ansiklopedilerinden ve dergilerinden kafayı öyle kolay kaldıramıyordu.

"Selene tatlım!"

Telefonunu çantasına koyup, uzaktan kendisine el sallayan oda arkadaşları Meghan ve Lara'yı gördüğünde yanlarına doğru ilerledi. Meghan her zamanki gibi giydiği şık kıyafetleriyle dergideki ve instagramda ki modellere taş çıkartacak kadar güzel bir kızdı. Zengindi, babadan kalma şirket, okuduğu bölüm onu haliyle bu hayatta kurtaracaktı. Lara tişört üzerine giydiği oduncu gömleği ve kot pantolonuyla kombinlediği yine kot konversleriyle fazlasıyla sportifti. O melezdi. Babasının Japon olması işleri bir hayli eğlenceli yapıyordu. Tabii şu an büyük bir şirkette tercümanlık yapıyordu, dil bilmenin faydaları işte.

Selene ise sık pileli eteğini ve kısa kollu tişörtünü düzelttikten sonra kızların yanına varabilmişti sonunda.

"Sonunda sınavların bitti." diyerek çocukça sevinen Meghan'la, Selene bile sınavlarının bitişine bu kadar sevinmemişti.

"Evet en sonunda. Anatomi, sınavının beni bu kadar zorlayacağını hiç düşünmemiştim."

"Sen ve inekliğin. Seni hiçbir şey durdurmaz." Lara konuşmasının ardından 'mö' diye ses çıkardığında ikisi de gülmüştü.

"Ah bu yaz ne yapıyoruz?"

"Çalışıyorum!" diyerek omzundan düşecek olan çantasını tuttu ve askısını düzeltti.

"Selene her yaz bunu yapıyorsun."

"Kızlar, okul harcımı yatırmalıyım. Hem ne kadar masraflı olduğunu biliyorsunuz. Ailem bunun altından kalkamaz. Sizler gibi değilim kızlar."

"Selene hiç maillerini kontrol etmez misin sen?"

Selene omuz silkti. Meghan'ın ne demeye çalıştığını anlamaya çalışıyordu. Konunun bir anda maile nasıl geldiğini anlamak güçtü.

"Maillerimle ne alakası var?"

"Of, Selene."

Selene mail adresini en son ne zaman kullandığını bile bilmiyordu. Bazen hocalarıyla bu yolla mesajlaşıyordu ama genelinde yüz yüze konuşmayı tercih ederdi.

"Sen yine ne haltlar yedin Meg?"

Selene çantasındaki telefonunu çıkarıp mail adresine girmek için e-posta uygulamasına girdi ve bekledi. Okunmamış yüzlerce maili vardı ve hepsi de üye olduğu bazı sitelerden geliyordu.

"Ne aradığımı sorabilir miyim?"

Meghan, Selene'in elinden telefonu alıp kendisi kontrol etmeye başladığında Lara ile Selene olacak herhangi bir şey için bekliyorlardı.

Sadece Bir Tatil SanıyordumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin