════
"Baiklah, ssaem nak awak semua buat perbentangan untuk bab ni. Satu kumpulan dua orang dan ssaem dah pasangkan awak semua jadi tak payah berangan nak cari member ye. Memang tak akan jadilah pembentangan tu nanti." ujar Misoo ssaem.
Seluruh pelajar di kelas 4-A1 melepaskan keluhan berat. Eunjoon yang menayangkan muka bosan.
"Eih dah diam! Ssaem akan bagitahu siapa partner awak semua." ujar Misoo ssaem dan beliau mula memberitahu pasangan setiap pelajar.
"..yang terakhir, Ji Changmin dengan Choi Eunjoon. Okay, ssaem bagi masa 5 hari untuk siapkan pembentangan ni. Mana-mana kumpulan yang bentang main-main, tak semangat and takde point, no marks for you guys." ujar Misoo ssaem sebelum membenarkan pelajar-pelajarnya pergi ke pasangan masing-masing.
Eunjoon melangkah ke arah Changmin yang sedang terpana. Juyeon yang perasan akan kehadiran Eunjoon, menyentuh bahu Changmin.
"Min, Eunjoon tu." Changmin menoleh ke arah Eunjoon. Terdiam. Itulah yang berlaku.
"Jichang, jom discuss." kata Eunjoon. Melihat keadaan Changmin yang diam membuatkan Eunjoon mengerutkan dahi.
"Jichang? Oi!" panggil Eunjoon. Dia menolak bahu Changmin sedikit dan bbuk!
"EOI!" Juyeon, Kevin, Chanhee serta Eunjoon menjerit serentak. Ya, Ji Changmin pengsan lagi.
—————
lama betul tak update haha
YOU ARE READING
𝓨𝐎𝐔 : 𝗤 / 𝗖𝗵𝗮𝗻𝗴𝗺𝗶𝗻
Short Story═ Changmin Short Story 🗝 When budak lelaki yang banyak mulut tiba-tiba diam tak berkutik bila nampak kau be like.. (tbz fanfiction series) ©️ AVCKIDS Start ; 11 Dec 2020 End ;