Písal sa rok 1991 a Šikmá ulička prekvitala návštevníkmi všetkých zemí, keďže prvý september sa neodkladne blížil a brány Rokfortu sa pripravovali na príchod celkom nových študentov. Vo vzduchu bol cítiť charakteristický pach jesene - vôňa čerstvo napadaného lístia, ďatelinového piva, zastaralých listov učebníc a už dávno nie tak zlatých galeónov, ktoré sa v tomto ročnom období presúvali z čarodejníka na čarodejníka a z mukla na mukla.
Sarielle Avior Silveringová toto obdobie nikdy neobľubovala. Boli to týždne plné zmätku, chaosu, stresu a zodpovednosti. Zaplatili tamtí študenti za učebnice? A čo tá slečna za ten kotlík? Držali to v rukách, keď sem prišli? No tak moment, kto ho vpustil dnu s tým potkanom?
Život v jednej z najrušnejších štvrtí čarodejníckeho sveta nebol vždy najľahší, no tento rok bol v niečom iný. V dnešný deň totiž Sarielle nesledovala tváre mladých čarodejníkov s obdivom a zvedavosťou ako u nej bývalo zvykom. V dnešný deň splývala s davom, podliehala študentskej horúčke a s napätím čakala na začiatok mesiaca september. Práve v dnešný deň sa totiž stalo niečo, na čo čakala celý život - konečne jej prišla pozvánka na Rokfortskú strednú školu čarodejnícku.
,,S potešením vám oznamujeme, že ste boli prijatá na Rokfortskú strednú školu čarodejnícku... Nezabudnite venovať patričnú pozornosť pomôckam potrebným do prvého ročníka... Tešíme sa na vás... Zástupkyňa riaditeľa, Minerva McGonagallová," vyšlo nehlučne z pier Sarielle Silveringovej už hádam po piatykrát. List si čítala znova a znova, nemohla uveriť, že bude môcť študovať na rovnakej škole ako jej matka. Po tom, čo ju chcela prihlásiť na Beauxbatonskú akadémiu mágie len preto, aby ju ochránila pred čímsi, čomu hádam nikto nerozumel, Sarielle padol kameň zo srdca. Pôjde na Rokfort a klobúk ju zaradí do fakulty jej rodičov. Zistí, čoho sa jej matka tak veľmi obáva. A čo je najlepšie, celých šesť školských rokov sa bude môcť intenzívne venovať mágii, ktorá ju tak fascinuje...
,,Odlož už ten list, zlato, a poď mi pomôcť s výkladom, kým príde teta Nerys. Potom už sa v ňom nikto nikdy nevyzná," hlas jej matky sa rozľahol obchodom i chodbou a dorazil až k samotnej Sarielle, ktorá sedela v okne svojej dočasnej izby. Sarielle poslušne zoskočila z parapetu a tichou chôdzou prešla z poschodia do priestorov obchodu.
Bývať nad vlastným obchodom v centre Šikmej uličky bolo jednou z najlepších ponúk, ktoré kedy mladá Silveringová, bohužiaľ, odmietla. Odkedy sa Rhiannon Silveringová, Sariellina matka, zamestnala na Ministerstve mágie, Sarielle bola po väčšinu dňa odkázaná len sama na seba. S desaťhodinovou zmenou svoju dcéru vídavala len cez víkendy a neskoré večery a vďaka mizernému platu jej nemohla zabezpečiť ani opatrovateľku. To však ale nutne neznamenalo, že svoje voľné dni Sarielle trávila sama... Teta Nerys z matkinej strany a možný strýko Syran Owler, dvojica, ktorá Sarielle asi nikdy neomrzí, s Rhiannoninou dcérou často trávili dlhé noci a pochmúrne dni, keď sa Sariellina matka musela zdržať v práci. Síce bývali o štyri ulice ďalej, no Sarielle sa u nich aj tak vždy cítila viac doma ako v jej samotnom domove.
BẠN ĐANG ĐỌC
Throughout Slytherin Pride [HP FF]
FanfictionSarielle Avior Silveringová - dievča bez histórie, tak sa o nej hovorilo v muklovskom i čarodejníckom svete. Jej rodina bola záhadou, jej bytosť prekvapením a jej budúcnosť nekončiacou priepasťou. V dobách, keby verila v spravodlivosť, ešte vedela p...