*Dorothy szemszög *
Felmentünk hozzánk kiültünk az erkélyre és elkezdtünk beszélgetni
-Kérsz egy szálat?-nyújtotta felém a cigisdobozt Hajni.
-Tudod hogy anyám meg fog ölni?
-Engem? Dehogyis! Legnagyobb spanom-mondta tök lazán közben kivett egy szálat. Én elutasítottam.
-Egyébként honnan van?
-Szerinted? Az ismerettségi körünkben ki szív még ilyet?
Ahogy rágyújtott megéreztem azt a jól ismert aromát.
-Ez kék Pall Mall.. Dave adta? Csodálatos.
-Na igen.. Egyébként hogy érzed magad?
-Hmm.. 100%ig biztos vagyok benne hogy Matt hazakísérte Timit mert láttam mikor elindultak. De talán jobb is így. Belegondolva hogy milyen vagyok hát nem éppen egy tökéletes barátnő jelölt szóval jobb ez így.
-Tudom hogy nem így gondolod. Amúgy nagyon shippellek titeket!
-Én is téged Simonnal.. - szúrtam meg egy kicsit.
-Honnan...?
-Szivem rátok van írva... Na és mi a helyzet? Hogy kezdődött?
-Hát tudod sokat lóg nálunk, mivel ugye Bálint legjobb haverja. Egyszer a kedves öcsémnek randija volt csak tudod milyen elfelejtette lemondani a pasis délutánt. Amikor egyedül vagyok otthon mindig bezárom az ajtókat tudod hogy ha mondjuk hajat mosok meg ilyenek ne tudjanak betörni... Tudod hogy nem a legjobb környék. Motoszkálást hallottam a tesóm szobájából valaki bemászott az ablakon.. Fogtam egy serpenyőt és..
-Nem mondod hogy átmentél Rapunzelbe? - nevettem el magam.
-Nem vicces. Jóval magasabb nálam tehát a mellkasát találtam el. Röhögtünk mint a hülyék. Aztán elkezdtünk beszélgetni... Mindenről filozofáltunk meg minden. Aztán tudod volt egy kis.. Khm.. Khm..
-Azt ne mondd hogy ott maradt nálad mert szívfaszt kapok!
-Nem dehogyis hova gondolsz! Csak a cigis tüdőm.. Volt egy kis flörtölés meg ilyenek. Tudtad hogy annyira szereti a kávét mint én?
-Nem mondtál újat.. Tudod mennyi kávét főztem már neki? Kurva sokat.
-Ja tényleg Manager kisasszony.. Aztán másnap rám írt hogy nincs-e kedvem vele találkozni... Én meg bele mentem. 4-szer találkoztunk azóta kettesben. Még semmi sem volt néhány ölelésen kívül mielőtt még megkérdeznéd.
-Na neee ezt nem hiszem el. A kis kopasz punk csajozógép nem nyomult rá egy 10/1000-as csajra? Ez komolyan gondolja veled! Ezt is megértük!
-Igen de ott van Bálint.. Szerinted hogy reagálna ha azt mondanám: Szia öcsi! Az a helyzet hogy randizgatok a legjobb haveroddal és úgy érzem szerelmes vagyok belé!
-Nem szólhat bele..
-Ez így van de nem akarok feszkót.. Szóval most titokban találkozgautnk... Néha nála néha elmegyünk a kiserdőbe..
-Tiltott szerelem.. Milyen romantikus komolyan.. Könyvet lehetne belőle írni!
-De nagyon elkanyarodtunk a témától.
-Most mit vársz mit mondjak még? Alig egy hete ismerem ezt a srácot.. Amúgy Aggregátor kedveli.
-Az már jelent valamit.
Elmeséltem neki amit a húga mondott és azt is hogy angol órákat kért tőlem.
-Ide a rozsdás bökőt hogy a kislány is shipper! És mit gondolsz hogy fogod bírni az angolozást kettesben vele?
-Nem tudom de már megígértem. Majd felszívom magam-sóhajtottam
- Most mondhatnám hogy majd Timi tanítja bár lehet akkor inkább franciáznának..
-Ez egyszerre volt rohadt jó és egy kicsit fájó.
-Hadd mondjam el az egyik megérzésemet.
-Huha, huha a Hajnalka féle szuper megérzések.
-Szerintem nem fognak összejönni. Sőt kizárt. Ha arra alapozunk amit Mira mondott.
-Túl pozitív vagy..
-Nem életem te vagy negatív.
Bementünk a házba és a nappaliban néztük a házba. Elkezdtünk tv-t nézni valami krimi sorozat ment. Elaludtunk a kanapén.
*Matt szemszög*
Miután kisírtam magam elindultam haza. Anyám látta hogy valami nagyon nem oké bár nem zargatott.
Magamra zártam a szobám ajtaját. Bedugtam a fülembe a zenét és engedtem hogy a dallamok átjárjanak. Ahelyett hogy felhívnám vagy átmennék hogy letisztázzak vele mindent itt nyalogatom a sebeimet. Igaza volt Timinek. Tényleg férfi vagyok a javából. De nem vallhatok. 1 hete aligha ismerem. Ezekkel a gondolatokkal aludtam el.P. S. Nincs átolvasva
YOU ARE READING
Learn To Fly
Teen FictionTörténet egy együttesről, akik a zene mellett próbálnak megküzdeni a tinédzser korral. Első szerelem, tanulás, személyiség változás.