Az Ifi-klubban

35 5 0
                                    

*Dorothy szemszög*

Hamar megtaláltam Kata karkötőjét. A kanapén volt becsúszva a párna mögé. Fél órám maradt elkészülni. Kivasaltam a hajam és átöltöztem. Egy fekete skinny farmer és fekete spagetti pántos felső mellett döntöttem, persze az elmaradhatatlan kiegészítőkkel. A karkötőt a táskám kis zsebébe csúsztattam. Felvettem a farmer kabátom beleugrottam a tornacipőmbe és elindultam. (Természetesen szóltam anyának)

*Matt szemszög*

Amíg nem beszéltem Dorothy-val nagyon unalmasan telt a napom. Örültem hogy kimoccanhatok. Anya el is engedett minden további nélkül. Megmostam  és belőttem a hajam. Egyszerű szettet vettem fel. Nem szoktam túl bonyolítani a dolgot. Szakadt farmer, fehér póló, bőrkabát.
Hátamra vettem a gitárom és kiléptem az ajtón. A könyvtárnál nem sokat kellett várnom Dorothy-ra. Sőt. Ahogy megálltam távolabb már megis láttam az alakját. Még alacsonyabbnak tűnt. Az ő szerelése sem volt túl bonyolítva. Egyszerű és tökéletes. Akaratlanul is végig mértem. Fiúból vagyok na, bár nem szokásom megbámulni lányokat. Viszont most késztetést éreztem. Kicsit husis lány nem teljesen kirajzolódik a homokóra alak inkább alma. (most gondolom melegnek gondoltok de mikor az anyáddal és a húgoddal élsz együtt akaratlanul is ragadnak rád ilyen dolgok) Egy pillanatra elidőzött a tekintetem a dekoltázsán. A haját a szél kócossá tette. Szerintem így sokkal jobb mint milliméter pontossággal belőve.

-Szia!- integettem neki.

Erre tempósabban megindult felém.

-Szia! Megtaláltam anyukád karkötőjét-mondta majd egy kicsit matatott a táskájában és átadta.

-Köszi-zsebre raktam.

-Szívesen. Indulhatunk? - kérdezte mosollyal az arcán.

-Persze! Egyébként messze van?

-Nem dehogyis. Gyere.

Egy ideig csendben mentünk egymás mellett, majd megtörte a csendet.

-És melyik utcára költöztetek? - kérdezte.

-A Koszorúra.

-Értem. Éééés meg is érekeztünk. Tádá! - mutatott az épületre.

Kívülről olyan volt mint egy kisbolt. Kinyitottam az ajtót Dorothy-nak, ugye ahogy az illem tartja. A falak kávé színűek voltak és egy csomó box foglalt helyet a falak mentén.
A pultban egy magas sötét hajú lány állt.

-Sziasztok-köszönt ránk.

-Szia-köszöntem.

-Szia Barbi. Mi a helyzet?

-Minden rendben. Vagyis majdnem. A srácok a megszokott helyen ülnek-mondta.

-Köszi.

Erre céltudatosan megindult. Ahhoz képest hogy szombat van nagyon kevesen voltak.

-Hello itt vagyunk-hallatszott egy hang.

Három srác ült ott. Dorothy mindegyiket valami nagyon bonyolultnak tűnő kézfogással üdvözölt.

-Sziasztok-köszöntem bár eléggé zavarban voltam. Mindenkivel lekezeltem.
Elég érdekes figurák voltak.

A srác aki Bálinként mutatkozott be emos a stílusa. Festett haja a szemébe lógott. Volt egy pár piercingje.
A következő srác Simon volt. Még férfi szemmel nézve sem rossz, értem miért döglenek érte a lányok. És elég menő az összhatás a kopasz fejével.
Őt Krisztián követte. Hosszú haját hátul copfba kötötte össze. Tényleg motoros.

Learn To FlyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz